Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana rozrządu 1.4 TSI 140KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez Ralfik Zobacz wpis
    Witam, ja mam przejechane 140tyś i będę wymieniać dopiero przy 160tyś. Wymiana wcześniej to nadgorliwość bo paski wytrzymują co najmniej 200tyś.
    No naszych przykładach widać, ze paski nie zużywają się specjalnie. Ale .... strzeżonego Pan Bóg strzeże.
    Byleby Ci nie grzmotnął nagle ze starości. To tylko materiał. A każdy materiał ma swoją wytrzymałość.
    Tak czy owak powodzenia
    Przem74

    Komentarz


    • #77
      No i poza paskiem rozrząd składa się z rolek, które też mają ograniczoną żywotność. Co z tego, że pasek będzie "nówka" jak zatrzyma się rolka i przez tarcie spali tą "nówkę".

      Komentarz


      • #78
        Taaaa, 1.9CDTI zalecane co 150tys, teoretycy stwierdzili wymieniac co 90tys. bo moment, bo diesel, itd. Nastepni stwierdzili, ze co 70 tys, bo strzezonego... Ja wymienilem przy 136 tys i mechanik jakos do konca nie chcial wierzyc, ze to ma tyle przelatane. Rolki INA chodzily bez szmu gladziudko, pasek w idealnym stanie, wiec przy takim mokencie jak ma PB to nie popadalbym w paranoje.

        Komentarz


        • #79
          Akurat mój moment (podniesiony do 320 Nm) jest podobny do tego jaki jest w 1.9 CDTI, więc skoro po podniesieniu mocy olej należy zmieniać częściej, to i rozrząd też by wypadało
          Ostatnio edytowany przez spj; [ARG:4 UNDEFINED].
          Pozdrawiam,


          Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

          Komentarz


          • #80
            W 140KM podniosles do 350N??
            Tyle akurat ja mialem.

            Komentarz


            • #81
              Podepnę się pod temat - mam nalatane 160tys km i w czerwcu stuknie 6 lat więc myślę, że to odpowiedni moment na wymianę rozrządu. Zadzwoniłem do mechanika i powiedział mi, że zestaw rozrządu wraz z dwiema pompami (jedna wody, nigdy wcześniej nie wymieniana, a druga w sumie nie wiem jaka..) to koszt około 800zł. Trochę się zdziwiłem bo zabrzmiało to dosyć drogo. Ktoś z Was może mi doradzić czy nie jestem aktualnie robiony w ch** z ceną tego zestawu? Za całość z robocizną wychodzi ponad 1.200zł.

              Komentarz


              • #82
                Zamieszczone przez prnow Zobacz wpis
                czy nie jestem aktualnie robiony w ch** z ceną tego zestawu?
                Za zestaw INA 530059210 dałem 260 pln, robocizna (w Wwa) 450 pln.
                Pompy bym nie ruszał póki nie cieknie, bo rozrząd jej nie napędza.
                Ostatnio edytowany przez dagetto; [ARG:4 UNDEFINED].

                Komentarz


                • #83
                  Nie zauważyłem wycieku z pompy, jednak nie była ona wymieniana od nowości i zastanawiam się czy profilaktycznie jej również nie wymienić?

                  Komentarz


                  • #84
                    Jak nie cieknie, to bym też nie ruszał. Sam rozrząd to pasek i 2 rolki - żadna pompa, a już tym bardziej dwie, nie wchodzą w jego skład.

                    Komentarz


                    • #85
                      Ja wymieniłem w tym roku, poza ASO, przy przebiegu 150tys,(6,5 roku).
                      Zestaw z Conti z robocizną 850zł, do tego wymiana paska alternatora (+120zł). O ile pasek nie wyglądał na zużyty to rolki już popiskiwały, co było słychać po uruchomieniu na zimno.

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X