Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O3 wady i zalety

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O3 wady i zalety

    Witam,

    Nie znalazłem takiego wątku ale chciałbym poznać waszym zdaniem wady i zalety O3 w porównaniu do poprzednich samochodów.
    Jeśli już taki temat był to proszę zamknąć i napisać mi info gdzie coś takiego znajdę.

    Pozdrawiam.

  • #2
    WIELKOŚĆ BAKU W O3 TO PORAŻKA.
    Mamy w rodzinie miejskiego hatchbacka Peugeot 307 gdzie od kontrolki paliwa do pełna mieszczę ponad 60l. Jeżdżąc tylko po Wa-wie da się nim przejechać spokojnie nawet 1100km na baku.
    W rodzinnym kombi O3 2.0TDI 150KM DSG - zdarza się, że od pełnego baku do kontrolki robię niecałe 700km - dla mnie to jest żart, żeby rodzinny kombi w dieslu miał taki zasięg.
    SewerWa

    Komentarz


    • #3
      A jak prowadzenie samochodu i komfort podróżowania w jednym i drugim?
      Nie masz wrażenia że w Octavii jest dudnienie w środku przez dużą przestrzeń?

      Komentarz


      • #4
        Sporo nowych samochodów ma bak ok 50l, czasem z opcja zwiekszenia.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez kris277 Zobacz wpis
          Nie masz wrażenia że w Octavii jest dudnienie w środku przez dużą przestrzeń?
          Nie ma dudnienia żadnego, przynajmniej u mnie.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez AdamB Zobacz wpis

            Nie ma dudnienia żadnego, przynajmniej u mnie.
            Cześć,
            Masz porównanie pracy silnika w twoim samochodzi do silnika TSI - chodzi mi o głośność. czy słychać klekot diesla podczas jazdy?

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez kris277 Zobacz wpis
              Cześć,
              Masz porównanie pracy silnika w twoim samochodzi do silnika TSI - chodzi mi o głośność. czy słychać klekot diesla podczas jazdy?
              Jest głośniejszy, ale żeby to była jakaś duża różnica to nie powiedziałbym. Silnik jest dość cichy i nie ma klekotu jak w TDI-PD. Na trasie bardziej dokuczliwe są dźwięki "inne" niż silnika.
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz


              • #8
                mi od kilku miesiecy zaczely ciezko wchodzic biegi. Przy okazji przegladu na 120kkm maja to sprawdzic. A poza tym nic sie nie dzieje, nawet jeszcze klockow nie wymienilem a mam juz 120.032km. Za 2 tyg przeglad i zobaczymy czy cos powaznego z tymi biegami czy nie (jezdze juz tak ponad pol roku)

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez beton99 Zobacz wpis
                  mi od kilku miesiecy zaczely ciezko wchodzic biegi. Przy okazji przegladu na 120kkm maja to sprawdzic. A poza tym nic sie nie dzieje, nawet jeszcze klockow nie wymienilem a mam juz 120.032km. Za 2 tyg przeglad i zobaczymy czy cos powaznego z tymi biegami czy nie (jezdze juz tak ponad pol roku)
                  Pocieszę Cię. Mam przejechane w ciągu ok 2,5 roku 172000 km i też nie wymieniałem klocków ani tarcz. Ale w poprzedniej O3 tarcze z przodu zdeformowały się przy 30000 km.

                  Komentarz


                  • #10
                    Krótko, porównanie OII 1.4TSI do OIII 1.4TSI
                    Na minus:
                    - jakość wykonania, montaż środkowego tunelu, to jakaś porażka,
                    - zawieszenie - belka z tyłu,

                    Na plus:
                    + silnik - kultura pracy, przyspieszenie, elastyczność, zużycie paliwa,
                    + przestronność kabiny,
                    + niezawodność,
                    + brak łańcucha rozrządu

                    Wyposażenie w OIII mam duże lepsze, więc ten fakt już dużo daje. Zamiany nie żałuję.
                    2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                    2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                    2009 Renault Clio MTV 1.4
                    2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                    2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez fario1969 Zobacz wpis

                      Pocieszę Cię. Mam przejechane w ciągu ok 2,5 roku 172000 km i też nie wymieniałem klocków ani tarcz. Ale w poprzedniej O3 tarcze z przodu zdeformowały się przy 30000 km.
                      to dobrze wrozy :-) Sadzac po twoim przebiegu musisz duzo jezdzic i to pewnie po autostradach, mam podobnie, z tym, ze raz w miesiacu trasa 2000km i codziennie do pracy plynnie 80km. Wyjezdzam z domu rozpedzam sie do 90-95 wrzucam tempomat i jak mam szczescie to tylko 2 razy dotykam hamulec.

                      Komentarz


                      • #12
                        Sewerwa - w kwestii baku - zgadzam się z Tobą, że mogłoby być więcej.
                        Ale co mają powiedzieć np właściciele cupe haj-rajdera od toyoty? Super oszczędna hybryda z autostradowymi prędkościami gnana wciąga dyszkę na setkę a zbiornik ma 43 litry... Zakładając rezerwę i coś na dnie, co 300-350 km trzeba ja poić. Ja w takich warunkach robię 1100-1200 km na baku swoim.
                        Wiem to niby aut do miasta.....ale w naszych warunkach nie tylko.
                        Taka ciekawostka. Bo dystans 700km jaki podajesz to nie dramat wg mnie. Bo nawet jak tyle po autostradzie to można sobie co tyle robić przerwe, w toyocie to jak stacje są np co 50km trzeba czasami wtedy co 2 godzinu stacji szukać żeby nie przestrzelić....
                        Nie narzekajmy

                        A co do O3 jak kiedyś testowałem to zauważyć się od razu dało słabsze wyciszenie od hałasu z zewnątrz, i spod kół i dookoła/wiatru w stosunku do mojej O2.
                        Za to silnik 1,4 tsi wg mnie bardzo fajny, dla mnie wręcz idealny. Jako stary "dizlowiec" jakbym chciał O3 kupic to właśnie w 1,4tsi a na dizla tu bym nawet nie spojrzał.
                        Osobiście w chwili premiery byłem zawiedziony O3. Zwłaszcza jej środkiem, wyciszeniem od hałasów i praca zawiasu.
                        Za to ten silnik- osiągami, spalaniem...dla mnie najmocniejszy punkt tego auta wtedy.
                        Ostatnio edytowany przez Alonzo_; 7050.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X