Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zasięg świateł LED

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zasięg świateł LED

    Odebrałem auto- nówka sztuka , full led po prostu bajka , ale powiem wam że przy szybszej jeździe brakuje lewego zasięgu światła .
    Powiedzcie mi ,pomimo tego że same sie poziomują i ustawiają można je ręcznie minimalnie dźwignąć ? ? . Jakieś pokrętła tam widać - tylko którym kręcić ? Będę wdzięczny za podpowiedź .
    Ostatnio edytowany przez gruto; [ARG:4 UNDEFINED].

  • #2
    było juz na scp.
    tak ma byc. jeden krecil bez kodowania . podobno za ktoryms razem juz mu niby swieci ok.
    ja sprawdzalem w aso i w moim miejscu testowym. prawy swieci delikatnie dalej niz w mojej poprzedniej fabii (wyzej znaczy dalej) a lewy troche nizej.
    Prawidłowa regulacja to przy pomocy vcds. ale bedziesz oslepiał ludzi



    fabia 2 fl z soczewkami żarówki led



    ta sama fabia Hid 55w



    o3fl full led

    Ostatnio edytowany przez xtremesystems; [ARG:4 UNDEFINED].

    Komentarz


    • #3
      A ja Ci napiszę na pocieszenie, że jeździłem ostatnio Passatem z LED TOP i DLA i na krótkich porażka. Światła świecą tak krótko, że można się przejechać na dziurze, albo na idącym poboczem człowieku, bo nagle wypada z mroku. Odcięcie światła jeszcze to potęguje. A to, że światła są TOP i mają DLA itp. to nic nie daje, bo są większość czasu wyłączone i jak świecą lampy uliczne w oddali to myśli, że auto jedzie i nie włącza długich. Jedyne co to bajer jak się zapala auto i robią te ruchy góra- dół i lewo prawo, a tak to szkoda kasy. Generalnie to dla mnie ledy w passacie i to nowym ma 8000 km przebiegu i 2 miesiące, to porażka. Moje światła w Fabii 2 z żarówkami Osram NB świecą lepiej, bo dalej o kilkanaście metrów, a i tak nie oślepiają, bo mają super odcięcie. Muszę kiedyś zdjęcia zrobić.
      Jedyne co, to w zasięgu ledów widać jak w dzień, tylko ten zasięg dupowaty. Ciekawe jak świecą w O3 FL w rzeczywistości, bo to zdjęcie wyżej to porażka. W tym passacie jaśniej świecą.
      Była O1 jest F2.

      Komentarz


      • #4
        nie no jest super ! jest naprawdę dobrze - co mi sie podoba to ze mokra droga a swiatła swieca jak w dzien , potężnie oświetlone pobocze tylko lewe minimalnie za nisko . Są jakieś pokrętłą pod maską , ale jak nie wiem nie kręcę . Ciutkę wyżej by sie przydało .Też mam test przy starcie w górę w dół , ale lewo prawo nie zauważyłem , no właśnie ....skoda to ma lewo prawo skrętne ? . Co do długich to jest ogień !!! rewelka , i tez mam automat który działa reasumując nigdy nie miałem takich świateł - także warto . zrobie kiedyś fotki to wrzucę pokazać

        Komentarz


        • #5
          nic się nie stanie jak przekręcisz o 1/4 no 1/2 obrotu
          grunt, żebyś wiedział o ile przekręciłeś, żeby móc wrócić w razie niepowodzenia do pozycji wyjściowej
          ja u siebie po założeniu sprężyn nie wiem dlaczego miałem za nisko, obrót o 1/2 okazał się zbyt duży - zaczęli mi mrugać, więc 1/4 okazała się ok
          pamiętaj aby ruch kończyć w jedną stronę, bo ma to jednak zawsze jakieś luzy
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz


          • #6
            No tak Enriquez .....ale którą ? ( są chyba dwie ) , i w którą stronę kręcenie podnosi , a w którą opuszcza . Dzisiaj zrobie foto to wrzucę

            Komentarz


            • #7
              foto lewy reflektor - na biało jakieś dwa pokrętła

              Załączone pliki

              Komentarz


              • #8
                Pochwalił byś się swoim nowym nabytkiem w odpowiednim dziale
                Octavia III 1.6 TDI 105KM Elegance+Amazing+Dynamic+sportowe zawieszenie

                Komentarz


                • #9
                  oczywiście AdamB - ale pogoda ciulata auto brudne , zero słońca - a co za tym idzie - foty do bani

                  Komentarz


                  • #10
                    wysokość ma ogromne znaczenie, myślałem, że mam soczewki w swoim do czyszczenia. Ale po podniesieniu śrubkami owymi (ori biksenon) w swojej fordzince, różnica niebo a ziemia w widoczności. Czyszczenie na pewno też po latach się przyda, ale teraz widze, że nie była do główna przyczyna.
                    Zrobiłem tak bo miałem za nisko też ustawione, i prawie na lokalnej drodze zwinąłem ostatnio nieoświetlonego pieszego, w ostatnim momencie odbiłem.
                    Jednak ważna jest wysokość świateł, choć w miarę dobrze ustawiona.

                    Komentarz


                    • #11
                      słuchaj prawy swieci super pobocze pięknie świeci , ale lewy tragedia - za nisko ,przy szybszej jezdzie sie męczysz . Niby mam AFS ale tego nie zauważam

                      Komentarz


                      • #12
                        właśnie -jak sprawdzić czy to działa ? prosty test ? "auto" mam cały czas załączone

                        Komentarz


                        • #13
                          podkręć śrubką ten lewy i tyle - tak sobie myślę. Tak działało w SII z AFS (wprawdzie kseny)
                          chyba trzeba spróbować jak w ksenach, na zapalonych lampach i płaskiej powierzchni się pobawić, potestować i tak ustawić, żeby było sensownie i dla Ciebie i dla tych z naprzeciwka. system pewnie przyjmie tą wysokość jako bazową poprostu
                          Ostatnio edytowany przez sew1981; [ARG:4 UNDEFINED].

                          Komentarz


                          • #14
                            tzn kręcić tą przy wlewie do spryskiwacza , czy tą przy błotniku . Ta przy wlewie będzie wg mnie od długich .....?- jak myślisz ?

                            Komentarz


                            • #15
                              kurka nie pamiętam jak było w skodzinie, w fordzinie od wysokości mam ten wewnętrzny (czyli ten lewy) - patrząc od przodu auta.
                              według mnie jedna śrubka jest od reg. na wysokość, a druga reg. na szerokość - jak w klasycznych lampach, regulują długie i krótkie razem. Ale mogę się mylić, u mnie przy lampach ksenon tak jest właśnie, jak w zwykłych h7 te śrubki
                              Ostatnio edytowany przez sew1981; [ARG:4 UNDEFINED].

                              Komentarz


                              • #16
                                Przy błotniku. Stań w garażu przy ścianie. Zapal światła. Naklej jakąś taśmę papierową, zapal światła i zaznacz aktualne położenie i kręć. Nie za dużo, przeciwnie do wskazówek zegara. Wystarczy 1/4 obrotu. Pojeździj trochę. Zapisz sobie o ile przekręciłeś. Przy tak minimalnych zmianach adaptacje nie są potrzebne.
                                Pozdrawiam
                                Marcin

                                Komentarz


                                • #17
                                  Przeglądałem Wasz wątek o światłach zanim odebrałem swoja O3 z salonu i byłem już pewny ze będę miał z tym problem bo powtarzalność była spora, natomiast ku mojemu zdziwieniu , nie mam absolutnie problemu z LED , świecą daleko i szeroko. Nie trzeba żadnej regulacji , zaczęli poprawiać ? Jedyną różnica jaką widzę to jest to że usterka występuje raczej w modelach z silnikami benzynowymi (lżejszy przód) , ja mam dwulitrowego diesla i serio , nic nie trzeba ustawiać.

                                  2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    No i już wiadomo !
                                    Śruba która znajduje się przy błotniku odpowiada za regulację "lewo-prawo" ,natomiast śruba która znajduje się bliżej silnika odpowiada za wysokość świecenia czyli zasięg świateł . Kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek dźwigamy światła (zwiększamy zasięg) . W moim wypadu idealnie pełny obrót spowodował że już na maxa zakochałem się w tych światłach
                                    Horyzont idealnie współgra z zasięgiem świateł ,jednocześnie nie oślepiając nadjeżdżających ( wiele prób ) .
                                    Także temat zamknięty dla świateł ledowych - zresztą proszę oceńcie sami :

                                    Pierwsze foto światła krótkie
                                    krótkie.JPG





                                    Drugie foto - światła długie

                                    długie.JPG




                                    Dodatkowo śruba z kierunkiem regulacji IMG_5598.JPG
                                    Ostatnio edytowany przez gruto; [ARG:4 UNDEFINED].

                                    Komentarz


                                    • #19

                                      Fajny watek, odebrałem Passata B8 z LEDami i tez miałem źle ustawione ( za nisko ), ASO podniósło trochę do góry ale nadal było słabo ale na podstawie tego wątku podniosłem trochę i jest znacząca poprawa i nikt nie mruga a bezpieczeństwo się poprawiło o 300 %

                                      Zastanawia mnie tylko jedno, kto i jak sprawdza auto w ASO przed wydaniem klientowi......
                                      Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; [ARG:4 UNDEFINED].
                                      OII 1,4 TSI Elegance

                                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Dobrze dają te Ledy.Prawie dzien
                                        Kondziu

                                        OCP

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz posta
                                          Fajny watek, odebrałem Passata B8 z LEDami i tez miałem źle ustawione ( za nisko ), ASO podniósło trochę do góry ale nadal było słabo ale na podstawie tego wątku podniosłem trochę i jest znacząca poprawa i nikt nie mruga a bezpieczeństwo się poprawiło o 300 %

                                          Zastanawia mnie tylko jedno, kto i jak sprawdza auto w ASO przed wydaniem klientowi......

                                          No fajnie że komuś się przydało .
                                          Dzisiaj w pracy oświeciło mnie .....mam zawieszenie sportowe , co za tym idzie auto siedzi niżej .......może kolega w fabryce pojechał maszynowo z jakimiś ustawieniami pod standart ? ale .....teraz mam to w ( świeci super .

                                          Do admina - może by temat przesunąć do How-to / FAQ i zamknąć ? przyda się potrzebującym .
                                          Ostatnio edytowany przez gruto; [ARG:4 UNDEFINED].

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            no i gitara, czyli jak pisałem wyżej (tak samo jest w Fordzie) śruba wewnętrzna to wysokość, śruba zewnętrzba to szerokość

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              krecic bez zapisywania ustawien vcds?

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez sew1981 Zobacz posta
                                                o i gitara, czyli jak pisałem wyżej (tak samo jest w Fordzie) śruba wewnętrzna to wysokość, śruba zewnętrzba to szerokość
                                                Brawo


                                                nie dało mi to spokoju ....byłem u znajomego diagnosty , aby sprawdził mi ustawienie świateł - i wiecie co oba ustawione w punkt ! IDEALNIE ....no minimetr więcej , pici pici w granicy błędu ! .
                                                Jak mu opowiedziałem historię , że lewy musiałem aż o cały obrót podnieść ,powiedział z własnego doświadczenia że dużo niżej musiały świecić ,ale nie był zdziwiony bo jego szef,i żona ( nowe dwa audi ) też kopali w światłach , gdyż było za nisko - także coś w tym jest .
                                                Bardzo chwali ledy ponieważ jest bajka z precyzyjnym ustawianiem - jest idealny obrys granicy , nie ma "rozlania " ........tyle w temacie
                                                Ostatnio edytowany przez gruto; [ARG:4 UNDEFINED].

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  ja kseny też miałem za nisko, stąd wiedziałem bo sam wziąłem się za śrubokręt.
                                                  Być może od nowości nie grzebane na śrubkach w moim, bo większość ludzi myśli, że jak jest samopoziomowanie w autach, to te lampy wszystko same robią i nie można nic ruszyć

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...
                                                  X