Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Performance Mode Selection potrzebne czy nie?

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Performance Mode Selection potrzebne czy nie?

    Pytanie w stylu : daje to cos czy nie? Szukam obecnie na rynku wtórnym RS-a na gnojówkę ( TDI) i tak się zastanawiam co te rs mode daje ...tzn wiem że daje to jakis tryb sportowy czyli zmiana wspomagania , trybu dsg itp ...ale z drugiej strony zastanawiam się jak jest w takim razie ustawione auto bez tego bajeru? w trybie sport (rs) czy normal...czy zupełnie innym posrednim? co wtedy z DSG czy przełaczenie na S to to samo co wybranie trybu sport w aucie wyposażonym w PMS?
    chodzi mi oczywiscie o modele przed liftem bez DCC.....

  • #2
    Masz 4 tryby do wyboru:
    - normal, gdzie układ kierowniczy działa standardowo, światła bi-ksenon skręcają powoli, skrzynia w trybie standard, silnik w trybie standard (reakcja na gaz normalna),
    - sport, gdzie układ kierowniczy działa "ciężej" (fajna sprawa na trasę), światła reagują bardzo szybko na skręt (super w nocy na krętej drodze), skrzynia w trybie sport, silnik w trybie sport (gaz bardziej czuły), no i działa głośniczek w podszybiu emitujący jakieś V6,
    - eco, gdzie ukłąd kierowniczy jest wg mnie standardowy, światła skręcają powoli, skrzynia w trybie standard (w trakcie jazdy jak odpuścisz gaz, to zamiast hamować silnikiem skrzynia przechodzi jakby na N i auto się toczy), silnik w trybie eco (gaz jakiś taki dziwny się staje - ciężej się go wciska).
    - individual - możesz sobie ustawić co Ci się podoba.

    Ogólnie przełączenie skrzyni z D na S załatwia sprawę. Wg mnie PMS nie jest obowiązkowe w RS. Głośniczek w podszybiu na początku nawet wydaje się fajny, z czasem wkurza i najlepiej go ściszyć lub wyłączyć Jedynie co mi się podoba to zmiana sztywności układu wspomagania.

    Komentarz


    • #3
      ok dzięki za opis PMS ( dla mnie to cenna wskazówka ) lecz pytanie jak teraz zachowuje sie auto z PMS z DSG ....

      Komentarz


      • #4
        Wg mnie w standardzie. Układ kierowniczy działa normalnie, doświetlanie zakrętów też, głośniczka w podszybiu nie ma. Skrzynię płynnie przełączysz z D na S i z powrotem.

        Komentarz


        • #5
          mi najbardziej chodzi o to wspomaganie tzn któremu ustawieniu PMS odpowiadają ustawienia fabryczne RS bez systemu PMS.

          i tak się zastanawiam czy ten cały system to nie to samo co zmienianie ustawień przy pomocy VCDS tylko prościej

          Komentarz


          • #6
            w ustawieniach wspomagania zmieniasz na tryb wspomagania czy jakoś tak na "auto" i wspomaganie robi się progresywne. im szybciej jedziesz tym bardziej staje się słabsze

            Komentarz

            Pracuję...
            X