Cześć, przymierzam się do kupna używanej Octavii 3. Chciałbym spróbować tym razem skrzyni DSG. Obecnie jeżdżę Golfem 6 1.6 TDI z manualem. Samochod za sprawą przełożeń skrzyni biegow z fabrycznym softem silnika 105 konnym sprawował się koszmarnie, męczarnia, zero dynamiki na miescie. Po remapie silnika na 143 km i wyższej wartości momentu obrotowego dostępnego przy niższych obrotach jazda tym autem zaczęła być „przyjemnością”- No może zaczęła sprawiać więcej przyjemności nazwijmy to tak.
Dużo czytałem o skrzyniach DSG 7 i o ich uciążliwości w sensie usterek które występują podczas jej użytkowa co wiąże się niestety z dość dużymi kosztami diagnostyki i napraw. I tytaj mam pytanie i prośbę do osób które miały styczność z tymi dwoma skrzyniami DSG. Jak sprawa wyglada z eksploatacja DSG 6 stopniowej. Czy jest mniej problemów z nią i z samym softem tej skrzyni, czy tez trzyma obroty silnika tak nisko jak DSG7? Oczywiscie chodzi mi o silniki diesla. W przypadku DSG7 wiadomo 1.6 a DSG6 2.0.
Pozdrawiam.
Dużo czytałem o skrzyniach DSG 7 i o ich uciążliwości w sensie usterek które występują podczas jej użytkowa co wiąże się niestety z dość dużymi kosztami diagnostyki i napraw. I tytaj mam pytanie i prośbę do osób które miały styczność z tymi dwoma skrzyniami DSG. Jak sprawa wyglada z eksploatacja DSG 6 stopniowej. Czy jest mniej problemów z nią i z samym softem tej skrzyni, czy tez trzyma obroty silnika tak nisko jak DSG7? Oczywiscie chodzi mi o silniki diesla. W przypadku DSG7 wiadomo 1.6 a DSG6 2.0.
Pozdrawiam.
Komentarz