Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Odgrzybienie klimy Skoda Octavia 3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Odgrzybienie klimy Skoda Octavia 3

    Witam panowie mam problem z odgrzybienie klimy z nawiewu leci dziwny zapach i czasami aż człowiekowi się słabo robi. Odgrzybiłem wszystko itp a z nawiewu dalej leci dziwny zapach. Pomocy co z tym zrobić macie jakieś pomysły?

  • #2
    zdemontuj wentylator pod schowkiem tam już masz duzo miejsca żeby wsadzić rękę i spryskać preparatem porządnie parownik i nie będzie śmierdziało preparat lub 2 kup sobie z wężykiem i problem rozwiązany

    Komentarz


    • #3
      Kolego jak nazywa się ten preparat?

      Komentarz


      • #4
        Możesz opisać co trzeba zrobić żeby poszło to sprawnie bo za bardzo nie znam się

        Komentarz


        • #5
          Sprawdź też ofertę najbliższego ASO, bo ostatnio dostałem jakąś wiadomość z ASO z Wrocławia i oni oferowali odgrzybianie w cenie 60 zł w promocji. W takiej cenie, to się nawet nie opłaca kupować preparatów i samemu z tym walczyć. Normalna cena w ASO to 150 zł i jest naprawdę skuteczne. Porządne mycie parownika.

          Komentarz


          • #6
            W Bohemii Janki (Falenty tak naprawdę) jest taka oferta jak w załaczniku

            Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

            algi
            O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

            Komentarz


            • #7
              Odgrzeję.....
              czyli najlepiej odkręcić wentylator żeby się dostać do parownika ? , czy jak wyciągnę filtr pyłków ? W O IIFL mialem to opanowane ....tutaj musicie mi podpowiedzieć jak najprościej popsikało parownik

              Komentarz


              • #8
                Pozdrawiam,


                Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                Komentarz


                • #9
                  No i gitara ! Podziękował !

                  Komentarz