Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Konieczna praca silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Konieczna praca silnika

    Cześć.
    Wczoraj jadąc drogą ekspresową około 70 km wyświetlił się komunikat KONIECZNA PRACA SILNIKA. Pierwszy raz na około 3 minuty następnie drugi raz na około 15 minut i znikł. Pierwsze co pomyślałem to, że DPF więc starałem się utrzymywać obroty około 2500 tyś. Potem wjechałem w miasto i znowu się zapalił dojechałem pod sklep obroty 750 wypiąłem pas i komunikat znikł. Może ktoś podpowiedzieć z jakiego powodu to się może zapalać ?
    Załączone pliki

  • #2
    Przy 2500 tys. obrotów na bank wybuchnie (nawet w wersji "ty jesteś").

    Komentarz


    • #3
      A tak bardziej z polskiego na nasze ? Bo nie bardzo rozumie aluzje.

      Komentarz


      • #4
        Popatrz jaką masz skalę na obrotomierzu i porównaj ze swoim "2500 tys.", czyli 2 500 000. :-)

        A poza tym to może słaby akumulator.

        Komentarz


        • #5
          OK mój błąd przyznaje 2,5 powinno być. A akumulator pokazuje 70 % naładowania jak sprawdzałem.

          Komentarz


          • #6
            Ten komunikat oznacza, że system Start/Stop nie wyłączy silnika, gdyż jego praca jest wymagana z jakiegoś powodu (klima itp.).
            Zresztą masz tytuł "Status systemu start-stop"...

            Komentarz


            • #7
              Klima była wyłączona, jak wypala DPF to też będzie taki komunikat ?

              Komentarz


              • #8
                Czy coś się wyjaśniło ?

                Komentarz


                • #9
                  Czy ten Gość to nie nasz znajomy polonista? Odpowiedź w temacie bardzo dużo wniosła
                  pozdrawiam - Darek

                  Komentarz


                  • #10
                    Jedyne co mi się nasuwa to słabo naładowany akumulator. Jak sprawdzam to poziom naładowania jest w granicach 60-70 % po przejechaniu kilu kilometrów wzrasta do 80 % ale jak wsiadam rano i sprawdzam to ponownie jest 60 lub 70. Do tego pojawia się jeszcze duże zapotrzebowanie na energie. Obroty na postoju często 1000 w górę.
                    Załączone pliki

                    Komentarz


                    • #11
                      Dokładnie... Taki poziom naładowania akumulatora w tych temperaturach może powodować odłączanie SS.

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X