Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O3 1.4 dsg 2014r. po przejechaniu 190 tyś km.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O3 1.4 dsg 2014r. po przejechaniu 190 tyś km.

    Cześć wszystkim,

    Chcę się z wami podzielić uwagami na temat stanu Octavii po przejechaniu blisko 200 tys km. Auto zakupione u dilera na początku marca 2014r. Jestem pierwszym i jedynym użytkownikiem. Olej zmieniany co 15 tys km, regularny serwis co 30 tyś km. Z większych usterek to awaria dsg przy 90 tyś km (pompa w mechatronice, naprawione z budżetu sap mimo iż auto było już 0,5r po gwarancji). Inne naprawy to już normalne zużycia eksploatacyjne jak:

    - wymiana pompy wody przy 120 tyś km
    - świece co 60 tyś, przy pierwszej wymianie uszkodzona została jedna cewka zapłonowa. Ostatnio miałem podobne objawy czyli falowanie obrotów również na 7 biegu. Myślałem, że znowu jest problem z cewką. Pomogła wymiana świec, którą powinienem już zrobić kilkanaście tyś wcześniej a co przeoczyłem.
    - klocki hamulcowe wymienione raz o ile dobrze pamiętam przy 90 tyś
    - żarniki biksenonowe wymienione raz, nie pamiętam przy jakim przebiegu
    - płyn hamulcowy raz
    - jedno łożysko koła z przodu
    - rozrusznik naprawiany przy 180 tys km w lipcu tego roku, jednocześnie padł akumulator, który wymieniłem na nowy.
    - zakup nowych opon letnich 2017r

    Poza tym wszystko ok. W najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu. Sprzęgło jeszcze się trzyma więc mam nadzieję, że przetrwa jak najdłużej.

    Podsumowując, jedyną awarią, która unieruchomiła Skodę podczas podróży to usterka skrzyni biegów. Co do reszty, jak jest u was przy takich przebiegach?
    O3 elegance 1.4 tsi dsg, race blue, amazing, columbus, kessy + dodatki

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=77449
POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X