Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Bagnet olejowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Bagnet olejowy

    Witam
    Niby pytanie lakoniczne , ale ...problem delikatny jest , i nie daje mi spokoju .
    Wg Was - jakie jest poprawne włożenie bagnetu olejowego.... (patrz 2x foto ) ???
    Dodam tylko tyle , że wskazania poziomu oleju są różne - między jednym a drugim położeniem (dotyczy 1.4 150KM).

    1.
    3590AE74-9C8D-40DE-86F5-327B9220803E_1_201_a.jpeg


    2.
    735249FF-F413-4713-9CB7-C73618770DE0_1_201_a.jpeg
    Ostatnio edytowany przez gruto; 1235.

  • #2
    Jak odbierałem auto nowe to bagnet był tak włożony jak na pierwszym zdjęciu i tak wkładam zawsze

    Komentarz


    • #3
      Ja miałem na odwrót - czyli pozycja nr 2
      Wg mnie z bagnetu powinno się czytać poziom oleju z tej wklęsłej części , a w pozycji nr1 jest ona mocno zniekształcona-zlana i trzeba zaglądać na cześć wypukłą.
      W pozycji nr 2 poziom z wklęslej części jest dziwnie pod skosem , a zewnętrznej zamazany .
      Reasumując - wg mnie pozostaje pozycja numer 1 , i odczyt z zewnętrznej części bagnetu ??!!

      Komentarz


      • #4
        Ja mam tak jak na pierwszej fotce.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz


        • #5
          u mnie też jak na foto nr 1 i jak szukałem auta do kupna, to jak pamiętam w ogłoszeniach jak były fotki silników to też tak samo (nr 1)
          O1-->O3--> ?

          Komentarz


          • #6
            No i Ok !
            a teraz powiedzcie mi gdzie odczytujecie poziom oleju ...na wypukłej czy wklęsłej części ( prawidłowo powinno się czytać na wklęsłej )

            Komentarz


            • #7
              Na wklęsłej.
              pozdrawiam - Darek

              Komentarz


              • #8
                No to zgłupiałem.... Byłem pewien, że tak jak na fotce nr 1. Dzisiaj patrzę pod maskę - jest tak jak na fotce nr 2
                pozdrawiam - Darek

                Komentarz


                • #9
                  W necie zupełna dowolność

                  Link

                  Link

                  404 Not Found

                  Link

                  404 Not Found

                  Link

                  Link

                  Link

                  Link


                  czy to faktycznie ma znaczenie - teraz już sam nie wiem.
                  pozdrawiam - Darek

                  Komentarz


                  • #10
                    Niby nie ma problemu , ale delikatnie wg mnie porażka ...
                    W ASO powiedzieli ze jak na focie nr 2 , bagnet jest na dole minimalnie wygięty w stronę wypukłą , wtedy strona wklęsła jest bardziej prostopadle do poziomu oleju , i odczyt jest poprawny ALE uchwyt opierając się o korek wlewu oleju skręca bagnet i odczyt jest po skosie - hahahahahah
                    Dlatego wkładam jak na foto nr 1 i odczyt z wypukłej jest najbardziej wiarygodny

                    Komentarz


                    • #11
                      Panowie pytanie o odczyt oleju.
                      Jak u was bagnet pokazuje poziom na równo czy lekko po skosie ?

                      Komentarz


                      • #12
                        Piszę......-po skosie , odczytujesz dolny wynik

                        Komentarz


                        • #13
                          U znajomego w Leonie Tsi z 2019 oliwa na miarce bagnetu jest na równo.
                          Ciekawe od czego to zależy?

                          Komentarz


                          • #14
                            Ciekawe....- w 1.4 ?

                            Komentarz


                            • #15
                              Tam jest 1.5 TSi ,130KM. Kiedyś kiedy nie miałem problemu z korkiem od misy oleju to wydawało mi się że pokazywało też na równo.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Murray Zobacz wpis
                                Kiedyś kiedy nie miałem problemu z korkiem od misy oleju ....?
                                O co chodzi ?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Auto miało w misie olejowej wkręcony korek nie ten co trzeba. Wyszło mi to przy zmianie oleju. Miałem korek spustowy z oringiem zintegrowanym a powinien być z oddzielnym tak jak mówi katalog.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Chodzi o to że dokręcając korek w misie dość mocno można coś zruszyć jeśli chodzi o jej kształt i gwint. Misa jest zrobiona z badziewnego aluminium.

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X