Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

felgi stalowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Octavianos
    Jeden z naszych Klientów też w zeszłym roku zamontował sobie takie felgi do OIII Combi i auto wygląda na nich po prostu okropnie jak dla mnie, 100x wolę stalówki + oryginalne kołpaki niż coś takiego...
    Ja widzę same zalety, nikt nie zawinie kołpaków, bo ich nie ma i nie ukradnie felg :-D i żeby nie było, że się naśmiewam, bo sam je zakładam w najbliższych dniach :-) no i jeszcze nie ma ryzyka, że zgubię kołpak jak wlecę w ubytek w jezdni, bo dziura jest na wylot :-P

    Komentarz


    • Te felgi są ładniejsze niż 80% alusów na forum.....
      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

      Komentarz


      • Mi tez sie podobaja... moze bym tylko przemyslal aby malnac je na czarno. W tedy to juz w ogole super by byly.

        Komentarz


        • pewnie w kolorze czarnym kosztowałby o stówkę więcej
          Octavia 3 1.8 TSI - Candy Elegance

          Komentarz


          • A mam zapytanie bo się nie orientuję za bardzo czy te opony
            http://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroyal-ms-plus-66-205-55-r16-91-t#87712956.

            będą pasowały do stalowej felgi ponieważ dostałem je z nowym autem i sie zastanawiam nad zakupem nowych felg aby na zimę nie zmienić z felgi opony tylko zmienić całe kółko i teraz pytanko czy jest jakaś różnica miedzy stalową a aluminiową felgą tej drugiej nigdy nie miałem, i nie wiem czy kupić aluminiowe czy stalowe 100 pln różnicy na jednej feldze by była wiec takie zapytanie? Na wyglądzie w zimie znowu mi tak nie zależy, zresztą na nowych czarnych też by się ładnie prezentowała.
            Octavia II Kombi 1.9 TDI BXE Ambiente była teraz Octavia III Liftback 1.4 TSI Ambition

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Hipolita
              A mam zapytanie bo się nie orientuję za bardzo czy te opony będą pasowały do stalowej felgi
              Będą pasowały i do stalowej i do alu
              JEST >>> O2FL by Lockin

              BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
              BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
              BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
              BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

              Komentarz


              • Zamieszczone przez lockin
                Zamieszczone przez Hipolita
                A mam zapytanie bo się nie orientuję za bardzo czy te opony będą pasowały do stalowej felgi
                Będą pasowały i do stalowej i do alu
                Wielkie dzięki za info
                Octavia II Kombi 1.9 TDI BXE Ambiente była teraz Octavia III Liftback 1.4 TSI Ambition

                Komentarz


                • Witajcie,

                  Podpinając się pod wątek dotyczący felg stalowych mam pytanie.
                  Przed ostatnią "zimą" jako zamiennik letnich alu 17" zakupiłem stalowe 16".
                  Kupione felgi stalowe były używane - podobno zdjęte z O3 po jednym sezonie, wyglądają na oryginalne, nabita data produkcji 08/13.
                  Niestety po niedawnym zdjęciu kół zimowych, zauważyłem pierwsze ślady powierzchownej korozji.
                  Czy to normalne by po dwóch sezonach zimowych (chociaż w tym roku to felgi chyba nawet soli nie widziały) pojawił się w niektórych miejscach (zaznaczam nieuszkodzonych mechanicznie, osobiście nie używam kołpaków) powierzchowny nalot "rudej".
                  Czy jest praktyczna szansa na reklamację w ramach gwarancji?
                  Czy jest możliwość aby w warunkach domowych, rozsądnym nakładem środków coś z tym zrobić - powstrzyma proces korodowania, zabezpieczyć, poprawić estetykę itp.

                  Kiedyś pewnie trzeba będzie wypiaskować i pomalować proszkowo lub zakupić oryg kołpaki i zapomnieć :-)
                  Pytanie co można zrobić z tym teraz?

                  z góry dziękuję,
                  pozdr

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez marmal321
                    Witajcie,

                    Podpinając się pod wątek dotyczący felg stalowych mam pytanie.
                    Przed ostatnią "zimą" jako zamiennik letnich alu 17" zakupiłem stalowe 16".
                    Kupione felgi stalowe były używane - podobno zdjęte z O3 po jednym sezonie, wyglądają na oryginalne, nabita data produkcji 08/13.
                    Niestety po niedawnym zdjęciu kół zimowych, zauważyłem pierwsze ślady powierzchownej korozji.
                    Czy to normalne by po dwóch sezonach zimowych (chociaż w tym roku to felgi chyba nawet soli nie widziały) pojawił się w niektórych miejscach (zaznaczam nieuszkodzonych mechanicznie, osobiście nie używam kołpaków) powierzchowny nalot "rudej".
                    Czy jest praktyczna szansa na reklamację w ramach gwarancji?
                    Czy jest możliwość aby w warunkach domowych, rozsądnym nakładem środków coś z tym zrobić - powstrzyma proces korodowania, zabezpieczyć, poprawić estetykę itp.

                    Kiedyś pewnie trzeba będzie wypiaskować i pomalować proszkowo lub zakupić oryg kołpaki i zapomnieć :-)
                    Pytanie co można zrobić z tym teraz?

                    z góry dziękuję,
                    pozdr
                    Jak są chińskie to wymienić, jak inne to olać i jeździć dalej, foto tej korozji może by coś pomogło ;-) psy potrafią przyśpieszyć korozję felg, więc czasem jeden sezon wystarczy :-D

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez marmal321
                      poprawić estetykę itp.
                      kupic kołpaki

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez marmal321
                        Witajcie,

                        Podpinając się pod wątek dotyczący felg stalowych mam pytanie.
                        Przed ostatnią "zimą" jako zamiennik letnich alu 17" zakupiłem stalowe 16".
                        Kupione felgi stalowe były używane - podobno zdjęte z O3 po jednym sezonie, wyglądają na oryginalne, nabita data produkcji 08/13.
                        Niestety po niedawnym zdjęciu kół zimowych, zauważyłem pierwsze ślady powierzchownej korozji.
                        Czy to normalne by po dwóch sezonach zimowych (chociaż w tym roku to felgi chyba nawet soli nie widziały) pojawił się w niektórych miejscach (zaznaczam nieuszkodzonych mechanicznie, osobiście nie używam kołpaków) powierzchowny nalot "rudej".
                        Czy jest praktyczna szansa na reklamację w ramach gwarancji?
                        Czy jest możliwość aby w warunkach domowych, rozsądnym nakładem środków coś z tym zrobić - powstrzyma proces korodowania, zabezpieczyć, poprawić estetykę itp.

                        Kiedyś pewnie trzeba będzie wypiaskować i pomalować proszkowo lub zakupić oryg kołpaki i zapomnieć :-)
                        Pytanie co można zrobić z tym teraz?

                        z góry dziękuję,
                        pozdr
                        Możesz sprawdzić, jakie numery katalogowe mają owe felgi? jakie są logotypy producentów (Sudrad, Hayes Lemmerz, Kronprinz, Magnetto, Gianetti, Mefro, lub inni)?
                        Generalnie, felgi mają chyba 3 lata gwarancji, ale nie masz pewnie dowodu ich zakupu... Najwyżej sobie pomalujesz przed sezonem...
                        Opony i felgi nowe-ceny hurtowe
                        Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74

                        Komentarz


                        • marmal321, doraźnie na sezon/dwa można w garażu swoim tak zrobić:
                          1. zdrapać szkotką/szlifierką tą rdze powierzchowną
                          2. walnąć takie coś:
                          Captcha
                          3. sprayem czarnym machnąć i na to najlepiej jeszcze bezbarwnym

                          powinno trochę wytrzymać

                          Komentarz


                          • Mam pytanie o felgi stalowe do O3 16", rozmiar według instrukcji - 6.5 x 16 , 5x112, ET46

                            Czy będą pasowały także - 6.5 x 16, 5x112, ET 42? - jest większy wybór
                            OCTAVIA III KOMBI 1.4 TSI, CZDA, STYLE, 150KM
                            VCDS, VCP,

                            Komentarz


                            • balard12, koło z ET42 będzie wysunięte o 4 mm na zewnątrz względem koła z ET46, czyli tak jakbyś dołożył 4 mm dystans między piastę a felgę ET46. Będzie OK.
                              Pozdrawiam,


                              Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                              Komentarz


                              • Wszystko jasne, dzięki!
                                OCTAVIA III KOMBI 1.4 TSI, CZDA, STYLE, 150KM
                                VCDS, VCP,

                                Komentarz


                                • Powracając do tematu korodowania felg stalowych. Dokonałem ostatnio oględzin po kolejnym sezonie zimowym i niepokoi mnie trochę ich stan.
                                  Czy felgi po trzech sezonach zimowych mają prawo wyglądać jak na zał. foto?
                                  Praktycznie wszystkie noszą ślady punktowych ognisk, powierzchniowej korozji
                                  Jak to wygląda u Was?
                                  Felgi zakupiłem jako używane - po jednym sezonie, miały być i wyglądają na oryginalne. (nie korzystam z kołpaków)
                                  Czy da się doraźnie powstrzymać proces korodowania, jakoś je zabezpieczyć i utrzymać dłużej względną estetykę?
                                  20170318_105741[1].jpg
                                  20170318_105732[1].jpg

                                  20170318_105646[1].jpg

                                  20170318_105630[1].jpg
                                  20170318_105618[1].jpg

                                  Komentarz


                                  • cd foto 20170318_105657[2].jpg

                                    Załączone pliki

                                    Komentarz


                                    • Znajomy co roku czyści szczotka druciana i spreyem jedzie na czarno ale nie wiem czy takie rozwiązanie ciebie zadowala.
                                      Ja po prostu założyłem ori kołpaki.

                                      Komentarz


                                      • korzystając z kołpaków proces destrukcji felg zimą przebiega ponoć jeszcze bardziej intensywnie,
                                        chociaż nie jestem fanem kołpaków ostatecznie rozważam takie rozwiązanie - aczkolwiek kwotę powyżej 300zł w Skodzie za oryginały (Nordic) uważam za przegięcie...
                                        póki co chciałbym ustalić czy po 2-3 sezonach ze stosunkowo słabo soloną zimą felgi tak mają i każdemu zaczynają korodować czy tylko ja miałem takie szczęście?
                                        nie wiem czy jest sens bawić się co roku w takie podmalowywanie? pomijając poświećony czas nie wiadomo kiedy 100zł pęknie na materiały a efekt raczej krótkotrwały. moim zdaniem lepiej zrobić to raz a dobrze
                                        jeżeli nic doraźnego nie wymyślę za jakiś czas zrzucę opony i oddam do piaskowania i malowania proszkowego - pytanie tylko czy to się opłaca i nie taniej będzie sprzedać aktualne i kupić nowy zestaw?
                                        Ostatnio edytowany przez marmal321; 40303.

                                        Komentarz


                                        • Witam p\Panowie i Panie.
                                          Czy pasować będą 7j16h2 et46 205/55R16 do OII FL

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez marmal321 Zobacz wpis
                                            korzystając z kołpaków proces destrukcji felg zimą przebiega ponoć jeszcze bardziej intensywnie,
                                            chociaż nie jestem fanem kołpaków ostatecznie rozważam takie rozwiązanie - aczkolwiek kwotę powyżej 300zł w Skodzie za oryginały (Nordic) uważam za przegięcie...
                                            póki co chciałbym ustalić czy po 2-3 sezonach ze stosunkowo słabo soloną zimą felgi tak mają i każdemu zaczynają korodować czy tylko ja miałem takie szczęście?
                                            nie wiem czy jest sens bawić się co roku w takie podmalowywanie? pomijając poświećony czas nie wiadomo kiedy 100zł pęknie na materiały a efekt raczej krótkotrwały. moim zdaniem lepiej zrobić to raz a dobrze
                                            jeżeli nic doraźnego nie wymyślę za jakiś czas zrzucę opony i oddam do piaskowania i malowania proszkowego - pytanie tylko czy to się opłaca i nie taniej będzie sprzedać aktualne i kupić nowy zestaw?
                                            ojciec ma w O2 FL stal + kołpaki na zime i jedyne ślady korozji to tam gdize kołpak łapie (takie rozporowe dyngsy) to sie faktycznie wyciera bo przez wentyl zawsze trafiasz tak samo. Ale po 6 latach (od początku zimówki na tym samym zestawie) to te rysy po kołpakach tak leciutko zabarwiły się rudą ale nie wygląda, żeby się wżerało czy coś. Będę u rodziny (nie wiem kiedy niestety) to mogę cyknąć foty jak nie zapomnę bo kapcie na strychu zimują, niemniej wielkich oznak korozji nie widziałem a co roku mam przyjemność ojcu pomagać te koła tachać ze strychu i zakładać w jego Skodzie.
                                            Jedyna uwaga, że ojciec klepie niecałe 15k rocznie i nie jest narciarzem więc jeśli trasy robi to w lecie i to też pewnie robi różnicę. W każdym razie, w tym tempie stalówki przejadą pewnie kolejne 6 lat spokojnie i jak dobrze pójdzie będą sprzedane z samochodem dalej.

                                            Komentarz


                                            • A takie felgi stalowe są bardziej wytrzymałe od aluminiowych? Z jakiego rodzaju stali są zrobione z jakieś nierdzewki ? Jak jest z ich trwałością. Ja zawsze miałem felgi aluminiowe z xfelgi.pl i nigdy na nie nie narzekałem. Dlatego zastanawiam się z jakiego rodzaju stali są takie felgi i czy warto w nie inwestować.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez nameon Zobacz wpis
                                                A takie felgi stalowe są bardziej wytrzymałe od aluminiowych? Z jakiego rodzaju stali są zrobione z jakieś nierdzewki ? Jak jest z ich trwałością. Ja zawsze miałem felgi aluminiowe z xfelgi.pl i nigdy na nie nie narzekałem. Dlatego zastanawiam się z jakiego rodzaju stali są takie felgi i czy warto w nie inwestować.
                                                Na podanej przez ciebie stronie sklepu znalazłem dobre felgi aluminiowe bmw, które bardzo mi się podobają. Podobnie, jak ty, również jestem zwolennikiem alufelg i uważam, że trwałością dorównują tym stalowym. Poza tym wyglądają o niebo lepiej. Co do materiału, z jakiego są zrobione, to według mnie jest jakiś tzw. stop lekki, ale dokładniej nie potrafię określić jego składu.

                                                Komentarz


                                                • Maicroft pisze
                                                  Kwestia co jest w homologacji O3. 91 czy 94 - w sumie dosc istotne jak ktos ma AC
                                                  ufo pisze
                                                  ​są państwa w unii,gdzie po wypadku, auto skanowanie jest od podstaw. jeśli "wykryją'', że jakiś element samochodu nie będzie pasował do norm wpisanych w książkach, nie wypłacą ani grosza z tytułu odszkodowania.
                                                  Czy mogę wrzucić do OIII kombi felgi 6,5x16 ET42 z oponą 205x55 bez ryzyka przy ewentualnym korzystaniu z AC? Koła zostały mi z Passata, stalówki oryginalne.
                                                  Auto mam w leasingu i wolę się upewnić.
                                                  Pozdr.

                                                  Komentarz


                                                  • Sprawdziłem w ASO, że wg homologacji powinna być felga 6,5x16 ET46 albo felga 6X16 ET48. Jak się ma to do tego co napisałem wcześniej. Można bezpiecznie założyć felgę z ET42 czy też nie?
                                                    Pozdr.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X