Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ile wytrzyma dsg z 1.8 4x4?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ile wytrzyma dsg z 1.8 4x4?

    To jest ta sama skrzynia co w RS?
    Czwórkę na początku przeniesie?

    W zwiazku z zimowym wk..em na brak trakcji kombinuje jak tu zmajstrowac 4x4 bez wydawania 160tysi na cupre czy golfa.

    Na allegro jest teraz prawie nowa octa 1.8 4x4 L&K za 95tysi
    Jakby wsadzic tam wieksze turbo to byloby juz przyjemnie...
    Powered by R-Performance

  • #2
    O tą Octavię chodzi ?
    Forum - Octavia Club Polska
    Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
    Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

    Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
    Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

    Komentarz


    • #3
      Chodzi o to ile wytrzyma dsg
      Powered by R-Performance

      Komentarz


      • #4
        Clip tam jest DSG7, więc to nie jest do końca dobry prognostyk... Chyba, że tą skrzynię można jakoś przerobić. Chłopaki na Forum robili te auta, ale to w granice 24x a to Ciebie nie interesuje. Nie wiem czy ktoś Ci tu odpowie na to pytanie...
        Rafał

        Komentarz


        • #5
          Przy 4x 4 jest DSG 6 - da radę....

          Komentarz


          • #6
            DQ 250 wytrzyma 600nm jeśli o to pytacie. chyba że pytacie i ilośc przejechanych km
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Milord Zobacz wpis
              Clip tam jest DSG7, więc to nie jest do końca dobry prognostyk... Chyba, że tą skrzynię można jakoś przerobić. Chłopaki na Forum robili te auta, ale to w granice 24x a to Ciebie nie interesuje. Nie wiem czy ktoś Ci tu odpowie na to pytanie...
              To jest 1.8TSI 4x4 - to chyba raczej DSG6 i tu już lepiej to wygląda z modzeniem...?
              ŠKODA OCTAVIA MY2017 1.4 TSI 150KM Liftback

              Komentarz


              • #8
                Racja, mea culpa... W 4x4 siedzi DSG6. Trenowałem wczoraj przed Sylwestrem i nie doczytałem.
                Rafał

                Komentarz


                • #9
                  350KM bez walki o trakcje na początek wystarczy
                  Powered by R-Performance

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
                    350KM bez walki o trakcje na początek wystarczy
                    to troszke € wyleci na 350KM

                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz


                    • #11
                      Turbo 3.2tys
                      Cooler 2 tys. ??
                      Downpipe 2tys.??
                      Heble z rs 3tys??
                      Robocizna + strojenie 4tys.??
                      Jakies pierdoly ktorych sie nie planuje 2tys.

                      Razem 16.
                      Cos pominalem?
                      Powered by R-Performance

                      Komentarz


                      • #12
                        Turbo 4tys
                        Cooler 4 tyś
                        Wydech z DP ok 4-5tys
                        strojenie ok 2,5-3,5 tyś razem z dsg

                        montaż ok 2-3 tys z jakimis duperelami
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak sobie myślę, że na poczatek sam program zrobi z tego pewnie okolice 220/230 ps - co już jest bardzo fajnym wynikiem i na drogi w zupełności styka, jeśli ten silnik jest tak samo podatny na chipowanie jak 1.8 tsi z OII. Bo tam przyrosty były bardzo duże, a serie miały po 20 ps więcej niż moc deklarowana
                          To już będzie jechało jak rska, ruszać będzie lepiej, w połączeniu z dsg i 4x4 będzie bardzo przyjemnie. a potem można powoli robić z tego ulicznego zjadacza jak Ci nie styknie koncept dobry
                          Clip czym teraz jeździsz?

                          Komentarz


                          • #14
                            nowe 1,8 TSI po sofcie to ok 250KM!
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
                              Clip czym teraz jeździsz?
                              1.8 ale oska
                              I dupa, trakcja od czworki
                              Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.
                              Powered by R-Performance

                              Komentarz


                              • #16
                                to zapodaj sobie to 4x4, zrób program i wtedy obczaj jak będzie mało do zrobisz mechanikę

                                Komentarz


                                • #17
                                  DSG 6tka spokojnie na te 300 z groszami wytrzyma.
                                  Jak masz 1.8 FWD to jeśli kupisz 4x4 i zrobisz w okolice 250-280 to na pewno będziesz miał dobry start i nawet te 400 nie będzie aż tak bardzo potrzebne.
                                  Ps. Tylko od razu dołóź 3 tys do kalkulacji na gwint bo straszna koza z tej octy 4x4 jest...
                                  Lukii

                                  Mój Brokuł

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    teoria co innego, a praktyka co innego...

                                    245 Hp i 350 Nm, a trakcji nie mam na mokrym jak startuje. ASR i ESP psuje zabawę, a nawet na sport przełączenie to walka z kierownicą.

                                    Przy okazji pytanko dotyczące haldexu:
                                    Wczoraj pobawiłem się na placu po opadach śniegu. Ostro kręciłem bączki. W pewnym momencie miałem choinkę i wyświetliło awarie, ESP, ACC, PA, Czujnik spadku ciśnienia w oponach itd.
                                    Przyczyna: spalony bezpiecznik (15) - w kabinie, bo pompa haldexu ostro została potraktowana. Gdy wstawię bezpiecznik ( 20 ) może pompę haldexu zajechać ?

                                    O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Ma byc taki bezpiecznik jaki był
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Dzięki za info :P skoda od tygodnia stoi w ASO. Pompa oleju w haldexie zdechła :P
                                        O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez lubek24 Zobacz wpis
                                          teoria co innego, a praktyka co innego...

                                          245 Hp i 350 Nm, a trakcji nie mam na mokrym jak startuje. ASR i ESP psuje zabawę, a nawet na sport przełączenie to walka z kierownicą.

                                          Przy okazji pytanko dotyczące haldexu:
                                          Wczoraj pobawiłem się na placu po opadach śniegu. Ostro kręciłem bączki. W pewnym momencie miałem choinkę i wyświetliło awarie, ESP, ACC, PA, Czujnik spadku ciśnienia w oponach itd.
                                          Przyczyna: spalony bezpiecznik (15) - w kabinie, bo pompa haldexu ostro została potraktowana. Gdy wstawię bezpiecznik ( 20 ) może pompę haldexu zajechać ?
                                          Hej lubek24, co masz zmodzone w swojej octavii? Stage 1 czy coś więcej?
                                          Octavia III 1.8 TSI DSG6 4x4 L&K

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            tylko program silnika i DSG
                                            O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Też mam zamiar trochę pomodzić swoja srebrną strzałę. Tylko konserwatywnie bo muszę wozić drugą połówkę i dzieciaki. Myśle że samo DP+soft+wkładka filtra powietrza zapewni bezpieczny i przyjemny przyrost bez kompromisu komfortu i akustyki. Apropo ma ktoś podlinkować klip 1.8TSI z DP?

                                              Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
                                              Turbo 3.2tys
                                              Cooler 2 tys. ??
                                              Downpipe 2tys.??
                                              Heble z rs 3tys??
                                              Robocizna + strojenie 4tys.??
                                              Jakies pierdoly ktorych sie nie planuje 2tys.

                                              Razem 16.
                                              Cos pominalem?
                                              Jaki DP polecacie? Mam w pobliżu takich speców Spis przedsiębiorców: Wybierz najlepszą ofertę dla siebie. Może do nich podbić? Jak myślicie?

                                              Zamieszczone przez Lukii Zobacz wpis
                                              Tylko od razu dołóź 3 tys do kalkulacji na gwint bo straszna koza z tej octy 4x4 jest...
                                              Też tak myślę jednak w moim przypadku gwint odpada ale stabilizatory powinny zmniejszyć przechylenia i ustabilizować auto na zakrętach.
                                              H&R ma zestaw: Link

                                              Przydały by się też mocniejsze łączniki ale jeszcze nie znalazłem. Może ktoś tu wie o takich, może z innego modelu VAG pasują? VRS, Golf R, Cupra lub może nawet RS3? Jestem dużym fanem podbierania części z wyższych modeli koncernu. Zapewnia to kompatybilność i zazwyczaj nie zwraca uwagi w serwisie. Przy czym daje całkiem przyzwoite przyrosty.

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X