Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Moc a temperatura

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Moc a temperatura

    Jaka moze byc roznica % w mocy przy temperaturze plus 20 a minus 5?
    Mowimy o seryjnym malutkim ic.
    Powered by R-Performance

  • #2
    Procentowo nie wiem czy tak to wyliczysz ale jak przy -5 na małym IC dobrze jedzie to latem będzie puchł dobrze.

    Komentarz


    • #3
      Co rozumiesz przez dobre puchniecie?
      Powered by R-Performance

      Komentarz


      • #4
        Co znaczy mały intercooler? jaki motor?
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • #5
          1.8tsi
          Powered by R-Performance

          Komentarz


          • #6
            Cooler styka do ok 350KM
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              korekcja 1,03 przy pomiarze na hamowni oznacza że cały wykres jest podniesiony o 3% w stosunku to faktycznego pomiaru?
              Mam 26,5`C i korekcja 1,03 i 27,6`C i korekcja 1,031 ciśnienie tu i tu to samo.
              Jaka by była przy np. -10?
              Jak rozumiem hamownia to sama przelicza właśnie na podstawie temperatury i ciśnienia
              Powered by R-Performance

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
                korekcja 1,03 przy pomiarze na hamowni oznacza że cały wykres jest podniesiony o 3% w stosunku to faktycznego pomiaru?
                Mam 26,5`C i korekcja 1,03 i 27,6`C i korekcja 1,031 ciśnienie tu i tu to samo.
                Jaka by była przy np. -10?
                Jak rozumiem hamownia to sama przelicza właśnie na podstawie temperatury i ciśnienia
                Masz serie czy robiłeś coś?

                Komentarz


                • #9
                  Korekta hamowni to jedno, a zdolność wygenerowania mocy/momentu w danych warunkach to druga sprawa...
                  Algorytm hamowni normuje wynik pomiaru, tak aby zminimalizować wpływ warunków zewnętrznych na pomiar ale hamownia "nie wie", że w aucie jest słaby cooler, który przy 25C puchnie, a przez to auto generuje mniej mocy...bo hamownia "zakłada", że temperatura w ICku zawsze jest podobna...no i tutaj od razu przychodzi na myśl sposób pomiaru mocy/momentu w Unitronic-u...który swego czasy mierzył temperature powietrza doładowanego, zamiast zasysanego...przez co wyniki normatywne były sporo większe jak te zmierzone na co burzyło się wielu pseudo znawców tuningu i hamowni, a wydaje się być prawidłowe, bo przecież norma zakłada pomiar temperatury powietrza zasysanego jak najbliżej wlotu do cylindra...
                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                  www.tuneforce.pl
                  www.dpfserwis.pl

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X