Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

chiptuning 1.4 tsi oct 3

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Blaise dzięki wielkie! Różnica widoczna gołym okiem. Odnoszę wrażenie, żę im większa prędkość tym róznica bardziej widoczna.
    Rafał
    Czerwona Brzydula 1.4 TSI
    O3 2.0TDI Elegance (była)
    Citigo 1.0 Ambition

    Komentarz


    • #52
      To prawda, w przedziale 4500-6500rpm doszło jak od linijki 40km więcej. Większego momentu na dolnych obrotach aż tak nie widać, bardziej czuć na plecach i kontrolce trakcji.
      Jadąc na trasie powyżej 140km/ silniczek rwie do przodu, zadyszki nie łapie
      Ostatnio edytowany przez Blaise; [ARG:4 UNDEFINED].
      180km / 300Nm

      Komentarz


      • #53
        Zgadza się, mam podobne odczucia u siebie.
        Pozdrawiam,


        Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

        Komentarz


        • #54
          Zmajstruje uchwyt do go pro to swoja nagram
          Powered by R-Performance

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez Blaise Zobacz posta
            W moim przypadku wyglądało to tak: seria 140km/245Nm -> soft 172km/300Nm -> soft+czyszczenie dolotu -> 180km/300Nm.
            Już po sofcie była ogromna różnica, dodatkowych 55Nm przy niskich obrotach odczuje każdy. Dodatkowo, w moim przypadku miałem problem z syfem w dolocie i niskie wartości wyjściowe, stąd być może większe "wow" na etapie finalnym.
            Witam
            Przy jakim przebiegu robiłeś te modyfikacje?
            Pisałes o czyszczeniu dolotu - sam to robiłeś? Ewentualnie kogo mozesz polecic.
            Ogolnie wynik 180KM bardzo przyzwoity.

            Pozdrawiam

            Adam

            Komentarz


            • #56
              Program robiłem przy przebiegu 100tyś km. Czyszczenie z 2 tyś później bo spać nie mogłem z myślą co jest nie tak z silnikiem :P Aktualnie 117k km na liczniku i zero problemów.
              Na czyszczenie dolotu oddałem samochód do warsztatu w podwarszawskich Markach, w googlach znajdziesz bez problemu. Ogólnie dosyć brudna i żmudna robota więc nie podjąłem się tego bez zaplecza.
              180km / 300Nm

              Komentarz


              • #57
                Chłopaki gdzie byście prędzej podjechali we Wrocku? ecu czy jetronic?

                Komentarz


                • #58
                  Panowie jak wasze silniki i reszta osprzętu spisuje się po dłuższym czasu od wirusa? Przymierzam się właśnie do kupna takowego z przebiegiem około 30kkm i w kwietniu jak będę w Polsce to będzie chip! Teraz wypisuje meile do tunerów w okolicy i połowa z nich odradza mi ten silnik do chipa, ale jak pytam dla czego to nie potrafią odpowiedzieć... napewno u nich chipa nie będzie!!! Mało tez jest na forach o wirusowaniu tego silnika może macie gdzieś jakieś lektury. No i czekam na wasze prywatne doświadczenia!

                  Komentarz


                  • #59
                    moje 1.8

                    50-100 z przerywnikiem na brak trakcji na zimówkach




                    80-160




                    wg prędkościomierza wychodzi:
                    80-100 1,6s
                    80-120 3,2s
                    80-140 5,3s
                    80-160 7,9s


                    jak wrzucę letnie opony to będzie można zrobić 0-100
                    Ostatnio edytowany przez Clip; [ARG:4 UNDEFINED].
                    Powered by R-Performance

                    Komentarz


                    • #60
                      Clip - a jaki Ty masz silnik u siebie? Jak rozumiem, wspomagany chipem?

                      Komentarz


                      • #61
                        CJSA,

                        wypełniałem kiedyś ten profil nie wiem dlaczego się nie wyswietla
                        Powered by R-Performance

                        Komentarz


                        • #62
                          Zamieszczone przez Blaise Zobacz posta
                          Program robiłem przy przebiegu 100tyś km. Czyszczenie z 2 tyś później bo spać nie mogłem z myślą co jest nie tak z silnikiem :P Aktualnie 117k km na liczniku i zero problemów.
                          Na czyszczenie dolotu oddałem samochód do warsztatu w podwarszawskich Markach, w googlach znajdziesz bez problemu. Ogólnie dosyć brudna i żmudna robota więc nie podjąłem się tego bez zaplecza.
                          Hej, napisz proszę dlaczego czyściłeś dolot, były jakieś objawy zasyfienia?

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X