Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

chiptuning 1.4 tsi oct 3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    To prawda, w przedziale 4500-6500rpm doszło jak od linijki 40km więcej. Większego momentu na dolnych obrotach aż tak nie widać, bardziej czuć na plecach i kontrolce trakcji.
    Jadąc na trasie powyżej 140km/ silniczek rwie do przodu, zadyszki nie łapie
    Ostatnio edytowany przez Blaise; 45624.
    180km / 300Nm

    Komentarz


    • #52
      Zgadza się, mam podobne odczucia u siebie.
      Pozdrawiam,


      Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

      Komentarz


      • #53
        Zmajstruje uchwyt do go pro to swoja nagram
        Powered by R-Performance

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez Blaise Zobacz wpis
          W moim przypadku wyglądało to tak: seria 140km/245Nm -> soft 172km/300Nm -> soft+czyszczenie dolotu -> 180km/300Nm.
          Już po sofcie była ogromna różnica, dodatkowych 55Nm przy niskich obrotach odczuje każdy. Dodatkowo, w moim przypadku miałem problem z syfem w dolocie i niskie wartości wyjściowe, stąd być może większe "wow" na etapie finalnym.
          Witam
          Przy jakim przebiegu robiłeś te modyfikacje?
          Pisałes o czyszczeniu dolotu - sam to robiłeś? Ewentualnie kogo mozesz polecic.
          Ogolnie wynik 180KM bardzo przyzwoity.

          Pozdrawiam

          Adam

          Komentarz


          • #55
            Program robiłem przy przebiegu 100tyś km. Czyszczenie z 2 tyś później bo spać nie mogłem z myślą co jest nie tak z silnikiem :P Aktualnie 117k km na liczniku i zero problemów.
            Na czyszczenie dolotu oddałem samochód do warsztatu w podwarszawskich Markach, w googlach znajdziesz bez problemu. Ogólnie dosyć brudna i żmudna robota więc nie podjąłem się tego bez zaplecza.
            180km / 300Nm

            Komentarz


            • #56
              Chłopaki gdzie byście prędzej podjechali we Wrocku? ecu czy jetronic?

              Komentarz


              • #57
                Panowie jak wasze silniki i reszta osprzętu spisuje się po dłuższym czasu od wirusa? Przymierzam się właśnie do kupna takowego z przebiegiem około 30kkm i w kwietniu jak będę w Polsce to będzie chip! Teraz wypisuje meile do tunerów w okolicy i połowa z nich odradza mi ten silnik do chipa, ale jak pytam dla czego to nie potrafią odpowiedzieć... napewno u nich chipa nie będzie!!! Mało tez jest na forach o wirusowaniu tego silnika może macie gdzieś jakieś lektury. No i czekam na wasze prywatne doświadczenia!

                Komentarz


                • #58
                  moje 1.8

                  50-100 z przerywnikiem na brak trakcji na zimówkach




                  80-160




                  wg prędkościomierza wychodzi:
                  80-100 1,6s
                  80-120 3,2s
                  80-140 5,3s
                  80-160 7,9s


                  jak wrzucę letnie opony to będzie można zrobić 0-100
                  Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.
                  Powered by R-Performance

                  Komentarz


                  • #59
                    Clip - a jaki Ty masz silnik u siebie? Jak rozumiem, wspomagany chipem?

                    Komentarz


                    • #60
                      CJSA,

                      wypełniałem kiedyś ten profil nie wiem dlaczego się nie wyswietla
                      Powered by R-Performance

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez Blaise Zobacz wpis
                        Program robiłem przy przebiegu 100tyś km. Czyszczenie z 2 tyś później bo spać nie mogłem z myślą co jest nie tak z silnikiem :P Aktualnie 117k km na liczniku i zero problemów.
                        Na czyszczenie dolotu oddałem samochód do warsztatu w podwarszawskich Markach, w googlach znajdziesz bez problemu. Ogólnie dosyć brudna i żmudna robota więc nie podjąłem się tego bez zaplecza.
                        Hej, napisz proszę dlaczego czyściłeś dolot, były jakieś objawy zasyfienia?

                        Komentarz


                        • #62
                          Głównie mniejsza moc w serii (równe 140hp, tsi zawyczaj mają bonusy) oraz po chipie 172hp.
                          Podczas dynamicznego przyśpieszania w zakresie 2,5-4k rpm słychać było mocny syk i lekką nierówność w wchodzeniu na obroty.
                          Po spojrzeniu w dolot endoskopem z allegro przed czujnik ciśnienia ciemność czarna.

                          zdjęcia przed i po czysczeniu.
                          ps. kurde, robie tej branży sporą reklamę i to za darmo..

                          20180724_110214_thumb_jpg_482e223bd62d1ccb5940c5996f1bbe44.jpgimage_47469.jpg
                          180km / 300Nm

                          Komentarz


                          • #63
                            To niezły syf - a czy tam nie powinno nie być tego brudu? Przecież to powinien być szczelny układ...

                            Komentarz


                            • #64
                              Szczelny to on w jakimś sensie jest, ale mamy tez w nim doprowadzone "wyziewy" odmy i olej ze sprężarki, która zawsze coś popuści. Niestety, taka jest wada bezpośredniego wtrysku paliwa.
                              180km / 300Nm

                              Komentarz


                              • #65
                                dwa wtryskiwacze podobno rozwiązują ten problem,
                                nie zagladałem u siebie czy jest czysto ale w terorii powinno być
                                Powered by R-Performance

                                Komentarz


                                • #66
                                  A co ma do tego liczba wtryskiwaczy?

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    to ze jeden jest pośredni a drugi bezpośredni
                                    Powered by R-Performance

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Ale chyba nie w naszych TSI? Z tego co kojarzę, niektóre TFSI miały takie rozwiązanie. Natomiast w EA211 i 888 wtryskiwacze są tylko do komory spalania...?

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
                                        to ze jeden jest pośredni a drugi bezpośredni
                                        skąd masz takie informacje?

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          1.8 i 2.0 mają po dwa wtryskiwacze
                                          Powered by R-Performance

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Koledzy wszystko super tylko mam pytanie, jak taki chip/wirus ma się do żywotności silnika. Gdyby to było wolnosące 2.0 ~140km to wiem że taki silnik pożyje, lecz już teraz jest 1.4 ~ 140km....

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpis
                                              Koledzy wszystko super tylko mam pytanie, jak taki chip/wirus ma się do żywotności silnika. Gdyby to było wolnosące 2.0 ~140km to wiem że taki silnik pożyje, lecz już teraz jest 1.4 ~ 140km....


                                              Dbaj o wymiany eksploatacyjne i nie będzie problemu.
                                              Rafał

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpis
                                                Koledzy wszystko super tylko mam pytanie, jak taki chip/wirus ma się do żywotności silnika. Gdyby to było wolnosące 2.0 ~140km to wiem że taki silnik pożyje, lecz już teraz jest 1.4 ~ 140km....
                                                nie ma wiarygodnych ogolnodostepnych danych na ten temat
                                                Powered by R-Performance

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  A czy ktos robił wirusa z DSG DQ200 ?

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Co prawda w przypadku 1.6tdi, ale słyszałem, że z DSG chipowanie nie jest zalecane że względu na skrzynię właśnie.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X