Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obniżenie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Panowie, czy miał ktoś do czynienia z zawieszeniem firmy AP?
    Przymierzam się do montażu gwintu i rozważam AP, Bilstein B14 i Eibach Pro-Street-S.
    O ile koszt zakupu Bilstein i Eibach są zbliżone (ok. 3500 PLN), to AP można kupić o 1000 PLN taniej. Zastanawiam się, czy niższa cena wiąże się ze znacząco niższa jakością?
    Pozdrawiam,
    Grzesiek


    Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
    Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


    Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

    Komentarz


    • przeciez na tej stronie tematu, tylko troche wyzej, gerard pisze o ap

      chcesz sie przejechac to zapraszam do bytomia
      kura ze slaska - prawie seria...

      sprzedam magnetyzer do O3 RS

      Komentarz


      • anomal, ale nie ma słowa o jakości wykonania w porównaniu do innych producentów, a to mnie najbardziej interesuje.
        Jak będe u teściów w Gliwicach to Cię odwiedzę ;-)
        Pozdrawiam,
        Grzesiek


        Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
        Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


        Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

        Komentarz


        • Deo mój kolega miał problem z ruszeniem nakrętki na ladze /chciał obniżyć/

          fuckup gwintu na ladze i nakrętce


          zresztą anomal też jakiś fuckup gwintu na ladze czy nakrętce miał/ma
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz


          • ale u mnie chcieli regulowac przy zakręconym zabezpieczeniu, a ze szlo ciezko to zrobili sobie przedluzke z gazrurki i przegwalcili gwint : )

            teraz jest naprawione i regulacja luźno ręką
            kura ze slaska - prawie seria...

            sprzedam magnetyzer do O3 RS

            Komentarz


            • LUKI, a jak dystrybutor AP się ustosunkowal do tego fuckupu?
              Pozdrawiam,
              Grzesiek


              Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
              Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


              Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

              Komentarz


              • Deo z oporem ale lagę dali nową - tyle dobrze że ten fuckup miał tydzień po zakupie

                na początku odmowa bo rzekomo uszkodzenie mechaniczne...
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz


                • Zamieszczone przez LUKI
                  Deo z oporem ale lagę dali nową - tyle dobrze że ten fuckup miał tydzień po zakupie

                  na początku odmowa bo rzekomo uszkodzenie mechaniczne...
                  To może kręcił jak u anomala bez odbezpieczenia zakrętki
                  Lukii

                  Mój Brokuł

                  Komentarz


                  • Zawieszenie założone... skręcone na max-a :diabelski_usmiech, zobaczymy ile jeszcze siądzie . Za tydzień zbieżność i dystanse.. no i pewnie trochę do góry ;p
                    Załączone pliki

                    Komentarz


                    • co wybrales?

                      wysoki ten max


                      --

                      a dobra, doczytalem ze KW V1
                      kura ze slaska - prawie seria...

                      sprzedam magnetyzer do O3 RS

                      Komentarz


                      • KW. Jutro zmierzę i zobaczę ile siadło, ale chyba coś koło 4 centymetrów... pewnie jeszcze siądzie jak się pojeździ...

                        Komentarz


                        • mierz mierz, bedzie dla kolejnych

                          kura ze slaska - prawie seria...

                          sprzedam magnetyzer do O3 RS

                          Komentarz


                          • Widziałem na tablicy w BP, że Ty naprawiałeś swój gwint w piątek

                            Komentarz


                            • ucho235 dobrze siedzi. Jak komfort tego KW. vs. seria ?

                              Ps. Czemu nie ma Twojej RSki w showroomie? To 230 prawda ?
                              Lukii

                              Mój Brokuł

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Lukii
                                To 230 prawda ?
                                Wygląda jak 220
                                S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                -------------------------------------------------------------------------
                                O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez _tm_
                                  Zamieszczone przez Lukii
                                  To 230 prawda ?
                                  Wygląda jak 220
                                  Na tylny spojler spojrzałem ale nie zagłębiem sie dalej. Fakt nie 230
                                  Lukii

                                  Mój Brokuł

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez Lukii
                                    Jak komfort tego KW. vs. seria ?
                                    jestem mile zaskoczony, bo jest naprawdę dobrze... na początku to nie zauważyłem że jest zawieszenie wymienione na gwintowane. Jak w większą dziurę się wjedzie to wtedy czuć że jest twardziej, ale nie ma jakiejś tragedii. Jestem na prawdę zadowolony i nie żałuję że wybór padł na KW.

                                    Muszę zdjęcia zrobić i wrzucę w końcu do showroom-u, bo w zime stał na srebrnych 17-stkach i nie wyglądało to najlepiej, teraz od tygodnia są letnie i jak będzie cieplej to zrobię foto i wrzucę.

                                    Pomalowana jest lotka na czarno...RS 230 chyba nie jest dostępny w tym kolorze.... jak malowałem kury to i lotka poszła na czarno

                                    Jak będę wydech robił to może końcówki też pomaluje na czarno i będzie prawie jak RS 230

                                    Komentarz


                                    • ucho235 naprawdę dobrze wygląda
                                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez ucho235
                                        KW. Jutro zmierzę i zobaczę ile siadło, ale chyba coś koło 4 centymetrów... pewnie jeszcze siądzie jak się pojeździ...
                                        ile siadło po tych kilku miesiącach?

                                        U mnie właśnie dziś został założony KW v1 Przy 4x4 nie było za dużego wyboru...

                                        Mam jeszcze pytanie o regulację KW W którą stronę się kręci aby obniżyć auto, w prawo? Zdaje mi się że:

                                        1) przód - pierścień jest pod sprężyną, więc kręcenie w prawo podwyższa pierścień na gwincie, co powoduje kompresowanie sprężyny, w efekcie czego auto siada niżej
                                        2) tył - pierścień jest nad sprężyną, przy karoserii, więc kręcenie w prawo podwyższa pierścień zmniejszając odległość między sprężyną a karoserią, co powoduje obniżenie auta. Zresztą widziałem jak z tyłu nie było w ogóle tej regulacji od KW tylko oryginalna seryjna guma (a więc sprężyna była jeszcze bliżej karoserii niż na max skręconej regulacji), wtedy siedziało jeszcze niżej

                                        dobrze rozumuję?
                                        Magiczny Liftback O3 4x4

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez acc
                                          ile siadło po tych kilku miesiącach?
                                          po założeniu i przy normalnym użytkowaniu to dużo mi nie siadło, dopiero po wizycie na torze w Kielcach gwint siadł tak, że musiałem go podnosić bo na zakrętach tarło o nadkola. Od ziemi do nadkola było wtedy 63,1. Teraz mam ustawiony przód na 64, a tył 64,5 i jest optymalnie. Nic nie obciera .

                                          Żeby obniżyć to tak jak piszesz, z przodem nie będzie problemów - 5 minut roboty. Z tyłem jest więcej roboty, bo razem pierścień obkręca się ten element na którym jest pierścień. Trzeba niestety odkręcić amortyzator, albo może dałoby radę ze ściągaczem do sprężyn. Tyłu niestety nie udało mi się samemu wyregulować

                                          Komentarz


                                          • Z tyłem jest też w miarę szybko - wystarczy zdjąć koło i odkręcić 3 śruby. Samemu to robiąc wczoraj zajęło mi 1h obie strony, kolejnym razem pewnie będzie już szybciej.

                                            Poglądowy filmik - od 16:49 i od 20:49
                                            [youtube] [/youtube]
                                            Magiczny Liftback O3 4x4

                                            Komentarz


                                            • Jestem zaskoczony, że tak szybko jest z tą wymianą. Myślałem, że dłużej z tym schodzi

                                              Komentarz


                                              • Panowie a później ustawiacie zbieżność?
                                                Pozdrawiam,
                                                Grzesiek


                                                Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                                                Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                                                Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                                                Komentarz


                                                • Odkopuje temat...
                                                  Tak wyglada po wsadzeniu mu eibach pro kit...



                                                  Żenada. Mam wrażenie, że tył jest wyżej niż był. Przód opadł jak powinno ale tył ...



                                                  I przód który jest ok:



                                                  Proszę powiedzcie mi, że on jeszcze opadnie...


                                                  Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                                                  Ostatnio edytowany przez ; 43336.

                                                  Komentarz


                                                  • A jak z użytkowaniem po obniżeniu? Pytam o codzienne użytkowanie, parkowanie na osiedlu, krawężniki? Tylko to mnie blokuje

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X