Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zderzaki z RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zderzaki z RS

    No nieźle dowaliłeś mocy. Gratulacje.

  • #2
    Zderzaki z RS

    Czy ktos sie orientuje czy zderzaki z RSa pasuja do normalnych wersji?
    Ksztalty sa podobne, tylko kwestia mocowania :roll:
    Black magic

    Komentarz


    • #3
      greg505, rozmawiałem z tym użytkownikiem allegro

      Link

      pasuje tak jak było w o2fl
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz


      • #4
        Super :twisted:
        Black magic

        Komentarz


        • #5
          Bez jaj - robić RSa z innej wersji?

          Panowie, trzymajcie poziom...

          PS WYstarczy, że kolor podebrano i można mieć Racing Blue w każdej O III ...

          Komentarz


          • #6
            Sebastian75, idac tym tokiem rozumowania, to chipow/boxow tez nie mozna zakladac, zeby czasem zwykla wersja nie byla szybsza niz vRS?
            Black magic

            Komentarz


            • #7
              Co innego robienie z malucha Porsche wstawiając mu mocny silnik - a co innego zmienianie maluchowi karoserii na tę z ... Porsche.

              Czujesz różnicę?

              Komentarz


              • #8
                Szczególnie, że różnica pomiędzy 1.8TSI, a 2.0TSI jest piorunująca... całe 40KM.
                Zupełnie jak w tym przytoczonym przykładzie Fiata - 24KM vs 240KM.

                OIII 1.8TSI ubrana w pakiet Dynamic, zderzaki i spoiler w niczym drastycznie nie ustępuje osiągami RS. A nie trzeba dopłacać 20tys. zł.

                Ja też osobiście nie jestem fanem przerabiania aut na siłę, ale w tym przypadku naprawdę nie ma się co łudzić... w RS gro dopłacanej sumy to nic innego jak delikatna chęć "lansowania się".

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Chris11
                  w RS gro dopłacanej sumy to nic innego jak delikatna chęć "lansowania się".
                  E

                  Podstawowa wersja RSa ma wiele dodatków, za które płacisz normalnie.

                  Jak konfigurowałem sobie wersję (prawie) full-wypas 1,8 i RS to wyszło prawie to samo z tego, co pamiętam.

                  Za RS'em przekonało mnie

                  a) bardziej atrakcyjny wygląd - przód i tył
                  b) szpera
                  c) moc silnika i moment
                  d) kolor (niestety teraz to już nie wyróznik)
                  e) ciemne wnętrze, z dachem
                  f) felgi - mam antracytowe

                  Reasumując - dla mnie była to świadoma decyzja - nie mam 18 lat, aby "iść na lans"

                  Komentarz


                  • #10
                    1.8 Elegance doposażony tak jak bazowy RS (w tym kolor) - 96550zł.
                    RS (w tym kolor)... 108550zł.

                    12 tysi zł powinno wystarczyć na zderzaki, spoiler i ewentualnie felgi, jak komuś nie podchodzą fabryczne.
                    Ja osobiście za 12 tysi wolałbym dorzucić parę funkcjonalnych rzeczy do zwykłej wersji.

                    Dlatego, jak rozważałem zakup OIIFL i porównałem wyposażenie do RS to stwierdziłem, że jakkolwiek ładny by RS nie był... to i tak nie warto. Tym bardziej, że w przypadku OIII to już w ogóle się nie wyróżnia.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Chris11
                      1.8 Elegance doposażony tak jak bazowy RS (w tym kolor) - 96550zł.
                      RS (w tym kolor)... 108550zł.
                      No cóż - za mocniejszy silnik i szperę z przodu chyba warto wydać "dyszkę"

                      Ja mam wersję prawie ze wszystkim - i cennikowo jak liczyłem w 2013 roku to RS wychodził mnie tyle samo co 1,8, jak nie więcej - ale 1,8 miała 4x4 (za to jak wyżej)

                      [ Dodano: Sro 20 Sie, 14 09:00 ]
                      Zamieszczone przez Chris11
                      Dlatego, jak rozważałem zakup OIIFL i porównałem wyposażenie do RS to stwierdziłem, że jakkolwiek ładny by RS nie był... to i tak nie warto. Tym bardziej, że w przypadku OIII to już w ogóle się nie wyróżnia.
                      Przesadzasz - w stosunku do zwykłej O III RS bije ją wyglądem na głowę - nadal widzę, że ludzie się za nim oglądają, nie sądzę, aby to robili "za zwykłą O III", któa ma nudną stylistykę, bez tego "czegoś", co ma RS

                      Komentarz


                      • #12
                        Ale przy OIIFL od razu wiedziałeś, że jedzie RS.
                        Nie wspominając już o kolorze, to od razu w oczy rzucały się LEDy w zderzaku, felgi albo spoiler.

                        Teraz, jak widziałem OIIIRS to... bez szału.

                        Dla mnie niestety dopłacanie do RS nadal nie ma sensu, bo gdzie mam używać tej szpery i silnika? W mieście zdecydowanie nie. Na trasie - ok - ale nie oszukujmy się, już 1.4TSI będzie sobie radził równie dobrze przemieszczając się po naszych drogach krajowych.

                        Rozumiem, że RS może się podobać. W OIIFL różnica była piorunująca i do dzisiaj miło mi się patrzy na RSy, ale w przypadku OIII nie widzę sensu wychodzenia ponad 1.8TSI, pakiet Dynamic i dodatkowe wyposażenie.

                        Ale w końcu konfigurator jest po to, żeby uszczęśliwić każdego, a producent tylko się cieszy, że jest taka chęć na RSy.

                        Komentarz


                        • #13
                          Fajny komentarz - ja nie bronię swojego RS'a na siłę
                          Masz na pewno rację, że autka kupujemy pod siebie

                          Komentarz


                          • #14
                            Chris11, co kto lubi. Niestety w 1.8 nie można wziąć pakietu dynamic ze skórzaną tapicerką. A tak na marginesie to między 1.4 a 1.8 jest też tylko marne 40KM różnicy (i 0Nm różnicy vs 100Nm)

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Zderzaki z RS

                              Zamieszczone przez greg505
                              Czy ktos sie orientuje czy zderzaki z RSa pasuja do normalnych wersji?
                              Ksztalty sa podobne, tylko kwestia mocowania :roll:
                              Greg jak tylko masz możliwości i ochotę na założenie zderzaków z RS`a to rób to jak najbardziej.
                              Nie rozumiem tego oburzenia Sebastiana, o to że ktoś chce mieć samochód "indywidualny". Tuning przecież polega na tym by być indywidualistą
                              Jeden chce tylko body kit z wersji usportowionej, drugi chce mieć całego RS`a, kto komu zabroni?
                              Jednoznacznie można stwierdzić, że kupujący Bety z M-Pakietem, czy Merce z pakietem AMG, czy potem te pakiety dokładający są skreśleni, bo nie mają prawdziwego M albo prawdziwego AMG.

                              Właśnie to jest w OIII piękne, że zderzaki pasują Plug&Play, a nie tak jak było w Leonie 1L, że żeby wstawić zderzaki z Top-Sporta czy Cupry, trzeba było zmieniać ślizgi i kupe innych rzeczy z nadkolami włącznie, co wtedy na dzień dobry kosztowało kilka stówek, a gdzie tam malowania, kratki itp itd.

                              Sam gdybym kupił cywila, to zaraz bym wrzucał zderzaki z EreS`a
                              "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                              Komentarz


                              • #16
                                @JacekRS

                                każdy ma prawo do własnego zdania.

                                Dla mnie jednak, co powtórzę, co innego dodawanie udogodnień, a co innego robienie "na siłę RSa" - 10tys za przód, 10 tys za tył - już lepiej wyszłoby kupować od razu RSa

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez heretic
                                  Chris11, co kto lubi. Niestety w 1.8 nie można wziąć pakietu dynamic ze skórzaną tapicerką. A tak na marginesie to między 1.4 a 1.8 jest też tylko marne 40KM różnicy (i 0Nm różnicy vs 100Nm)
                                  Pytanie tylko, czy to faktycznie skóra, czy jednak wyrób skóropodobny, który jest warty tych pieniędzy.
                                  I dokładnie - co kto lubi, bo czy by ona była prawdziwa, czy sztuczna, to ja raczej nigdy nie zdecyduję się na skórę.

                                  A pisząc o silniku, moim zamysłem nie było ponowne rozwijanie wątku o tym, że w zasadzie to goły 1.2 wystarczy... nie o to mi chodziło.
                                  Zestaw sobie silnik 1.4 i 2.0 , a 1.8 i 2.0 i porównaj różnice. Piszemy tu o sytuacji, w której ktoś staje przed dylematem, czy wziąć fajnie doposażone 1.8, czy dopłacać i mieć 2.0.
                                  A z reguły ktoś, kto bierze 1.4 to ma nawet mgliste pojęcie o tym, co to RS, bo jego wzrok nie wykracza w konfiguratorze niżej niż ta opcja.

                                  Nie neguję sensu posiadania RSa - jest to bardzo fajne auto, które sam chętnie chciałbym mieć (chociaż bardziej ciągnęło mnie do OIIFL RS niż ciągnie teraz do OIII RS), ale i tak, żeby spełniała moje oczekiwania musiałbym ją doposażyć w te same opcje, co "cywila"... A wtedy okazuje się, że różnice 12tys zł dopłacam do felg, spoilera, zderzaków i nieco mocniejszego silnika, którego możliwości prawdopodobnie nigdy nie wykorzystam.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Chris11, widzę że wielu ma ten sam dylemat - 1.8 vs 2.0 W moim przypadku różnica między zbliżonymi konfiguracjami (po rabatach) była ok 7tys. I fakt, to dopłata za spoilery, zderzaki, silnik i hamulce. 1.8 jeździłem - kolega się na nie zdecydował, RS musiałem zamawiać w ciemno. Kuriozalnie najbardziej odczuwalna różnica między silnikami jest kiedy się ich specjalnie nie kręci, wtedy 2.0 jest zauważalnie bardziej elastyczne.
                                    Reasumując, z wyboru jestem póki co zadowolony...chociaż trochę się zastanawiam czy nie trzeba było brać 1.8 4x4 :wink: ale tam znowu obowiązkowe DSG :P

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      @heretic - nie masz DSG w RSie?

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Chris11
                                        A z reguły ktoś, kto bierze 1.4 to ma nawet mgliste pojęcie o tym, co to RS, bo jego wzrok nie wykracza w konfiguratorze niżej niż ta opcja.
                                        No i ja jestem tego przykladem
                                        Wchodzac do salonu bylem w 100% przekonany, ze wezme 1.4 w dosc dobrze wyposazonej wersji, dlugie negocjacje prowadzilem wlasnie w takiej kofiguracji.
                                        Dopiero jazda testowa zniechecila mnie do tego silnika, wiec wzialem 1.8.
                                        Nawet mi przez mysl nie przeszlo zeby sie RSka interesowac, bo nie znajac nawet ceny :roll: stwierdzilem, ze jest za droga.
                                        W kocncu wybralem opcje za okolo 30% wiecej niz na poczatku zakladalem wiec dolozenie jeszcze kilku, czy klikunastu procent nie bylo by problemem. Po prostu moje niedopatrzenie...

                                        Wiec skoro teraz pojawia sie opcja zmiany samych zderzakow (a wlasciwie to interesuje mnie tylko przedni) za mniej wiecej 1500zl, plus dolozenie boxa ktory mi da ta sama moc co RSka, to dlaczego mialbym nie skorzystac?

                                        Btw, ze zderzakami nie jest tak latwo jak myslalem, kompletny, w idealnym stanie zderzak jest praktycznie niedostepny :evil:

                                        Dodatkowo, gdybym obecnie konfigurowal o3, to bym wybral 1.8 4x4 z dsg + box + zderzak z RSa :szeroki_usmiech
                                        Black magic

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Sebastian75 Race Blue już nawet w Rapidzie można mieć i nowa Fabia (pierwsze zdjęcia) będzie dostępna pewnie w tym kolorze.

                                          Greg505, a jak zamierzasz rozwiązać kwestię Ledów do jazdy dziennej? Widzę, że masz ksenony z Ledami, a zderzak od RS'a ma już zamontowane Ledy? z daleka będzie widać, że to zmota :diabelski_usmiech
                                          Moja O3 2.0 TDI 4x4
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...322195#1322195

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Sebastian75
                                            b) szpera
                                            Co ??? Elektroniczne cos nazywane szpera XDS :lol: :lol:

                                            Chyba najwieksza pomylka projektantów wielu aut.

                                            Pozostaje wiec jedynie argument ciemnego wnetrza, ktore nie kazdego rajcuje.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Panowie, piszecie że wystarczy zderzak plus box i macie RS, owszem w wersji 4x4 po boksie czy cipie takie 1.8 zrobi wiatrak z RSa, seryjnego, za chwilę będzie można zrobić chipa w Rsie i mamy 300 koni na przedniej osi która w trasie zagnie nie jedno znacznie mocniejsze auto a wtedy przewaga 1.8 nad RS maleje :wink:
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Ossa
                                                Greg505, a jak zamierzasz rozwiązać kwestię Ledów do jazdy dziennej? Widzę, że masz ksenony z Ledami, a zderzak od RS'a ma już zamontowane Ledy? z daleka będzie widać, że to zmota :diabelski_usmiech
                                                W zderzaku sa tylko przeciwmgielne, same klosze (bi-xenon + led) sa takie same
                                                Black magic

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Greg505, masz rację myślałem, że to do jazdy dziennej :lol:
                                                  Moja O3 2.0 TDI 4x4
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...322195#1322195

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X