Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Potencjał 1.8 CJSA i samego auta - konkrety

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    gliwice - ElproSys
    albo bielsko - CompSport - Chiptuning i modyfikacje mechaniczne pojazdów



    sam chyba podjade do gliwic sprawdzic ile wyjdzie w stosunku do compsportu
    kura ze slaska - prawie seria...

    sprzedam magnetyzer do O3 RS

    Komentarz


    • #52
      Czołgiem towarzystwo

      Wczoraj wymieniałem olej i przy okazji, zgłoszenia głośnej pracy tylnego zawieszenia, dowiedziałem się, że na wrzesień 2015 przewidziana jest informacja/instrukcja producenta odnośnie tylnego zawieszenia z wahaczem. Nie znają jeszcze zakresu, sposobu i o co dokładnie chodzi, ale rzeczywiście coś jest na rzeczy. Także pamiętajcie i ciśnijcie swoje ASO w wrześniu.

      Biały działkowóz

      Komentarz


      • #53
        To ciekawe. Daj znać jak dowiesz się więcej.
        Octavia RS 2.0 TSI DSG White Moon..

        Komentarz


        • #54
          anomal, pewnie się zdziwisz jak ja na innej hamowni
          RS Stage 2 335/450

          Komentarz


          • #55
            Może jeszcze ktoś ze Śląska lub okolic chce w najbliższym czasie zrobić hamownię? W kilka osób jak się pojedzie to może będzie lepsza cena a przy okazji mały spot
            Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

            Komentarz


            • #56
              Jadę dziś do Tune Up w Gdańsku. Ciekawy jestem co tam pokaże dziadyga jedna
              Biały działkowóz

              Komentarz


              • #57
                240KM to minimum
                Chyba ze tez macie 35 stopni

                Wrzuc pomiary z RL po chipie
                Powered by R-Performance

                Komentarz


                • #58
                  Byłem sprawdzić tylko serię. 205 przy 5350 oraz 302 przy 2750.

                  Zaskoczył mnie bardzo spory bonus niuta.

                  Robert stwierdził, że da się zrobić program tak, żeby nie było śladu i nie był do wykrycia przez ASO.
                  Biały działkowóz

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez Kapitan Snuja
                    Robert stwierdził, że da się zrobić program tak, żeby nie było śladu i nie był do wykrycia przez ASO.
                    Ciekawe bo CS twierdzi , ze poki co to niemozliwe, a jednak jest to jeden z czolowych tunerow.
                    RS Stage 2 335/450

                    Komentarz


                    • #60
                      W sensie wgrać serie w przypadku awarii tak żeby nie było śladu?
                      Powered by R-Performance

                      Komentarz


                      • #61
                        Jeszcze nie znaleziono sposobu, aby program byl niewykrywalny. Moze na postoju, ale to tez od zawsze mozna bylo dokonac analizy ori softu i softu wgranego aktualnie do sterownika - to raz, a dwa przeciez wszelkie naprawy wymagaja dokonania proby dynamicznej (chyba, ze auto juz nie jezdzi), podczas ktorej loguje sie auto i wszystko wyjdzie po analizie.

                        Tak wiec mowimy o konkretach, a nie marzeniach.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #62
                          Zamieszczone przez Kapitan Snuja
                          Byłem sprawdzić tylko serię. 205 przy 5350 oraz 302 przy 2750.

                          Zaskoczył mnie bardzo spory bonus niuta.

                          Robert stwierdził, że da się zrobić program tak, żeby nie było śladu i nie był do wykrycia przez ASO.
                          No to ładnie, ciekawe ile u mnie wyjdzie... Ja z pomiarem jeszcze poczekam aż trochę spadną temperatury.
                          Wrzuć proszę wykres.
                          Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

                          Komentarz


                          • #63
                            sebkoch mozemy sie spotkac w gliwicach, jak chcesz sprawdzic jak jedzie rs po boxie

                            ale to jak piszesz - jak sie ochlodzi troche
                            kura ze slaska - prawie seria...

                            sprzedam magnetyzer do O3 RS

                            Komentarz


                            • #64
                              odkopie trochę zapomniany temat a mianowicie czy ktoś podnosił moc w tym silniku i ma wykresik. Jaka różnica po chipie.

                              Komentarz


                              • #65
                                ja mam CJSB co prawda, ale możesz znaleźć na forum moje kreski
                                Załączone pliki
                                O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                Komentarz


                                • #66
                                  ile masz nalatane po chipie? jakieś nie planowane wymiany po zwiększeniu parametrów? czytałem że silniku fajnie znoszą modyfikacje

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Od Grudnia 2015, może 30 tys miałem jak robiłem a teraz 114 tys. Nic nie nie psuło oprócz, klocków i tarcz które się zużywają bardzo szybko. klocki co 50 tys a tarcze przód na 95 tys starczyły.
                                    przy 111 tys awaria termostatu, ale to nie związane z chipem, no i przy jakiś 90 tys wymiana lusterka bo tam jakiś czujnik jest co reguluje light asystentem. Tylko wymiana oleju i tyle co pamiętam. Reszta w moim wątku była opisana
                                    O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Zamieszczone przez lubek24 Zobacz posta
                                      ja mam CJSB co prawda, ale możesz znaleźć na forum moje kreski
                                      dziwny wykres ,ten pik mocy o 10koni pod koniec to jakis bład pomiaru ? no i szkoda ze hamowany w taka temp. ciekawe ile by wyplul latem przy 30stopniach.
                                      226KM 320NM

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Pomijajac generator wykresow
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz posta
                                          Pomijajac generator wykresow
                                          Witam sympatyka hydroconqest'ow Robie w niedlugim czasie trase nad morze i nazod, mam zamiar po tym zhamowac moje cjsb, sam jestem ciekaw serii. Wiesz moze czym sie rozni cjsa od cjsb??

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Zamieszczone przez Tippo Zobacz posta

                                            Witam sympatyka hydroconqest'ow Robie w niedlugim czasie trase nad morze i nazod, mam zamiar po tym zhamowac moje cjsb, sam jestem ciekaw serii. Wiesz moze czym sie rozni cjsa od cjsb??
                                            Niczym osprzetowo to to samo
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              w teorii ma trochę więcej momentu w praktyce chgw bo cjsa ma sporego bonusa
                                              Powered by R-Performance

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                będę u siebie chciał zobaczyć ile fabryka pokaże to się okaże jaki bonus

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Odkopię temat - mam pytanie ile można zrobić w 1.8 TSI FWD z DSG 7 biegowym ? Te skrzynie chyba ogólnie nie są zbyt trwałe - jest sens ruszać czy lepiej jeździć na serii ?

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    mocy wychodzi tyle samo co w manualu, moment w dolnym zakresie robi się niżej.
                                                    zawsze lepiej ruszyć niż jeżdzić serią
                                                    Powered by R-Performance

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...
                                                    X