Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chemiczna regeneracja filtra DPF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chemiczna regeneracja filtra DPF

    MikeWRC, Niech służą tak dobrze jak mi

    Lukii, Z tego co wiem to już sprzedane

  • #2
    Chemiczna regeneracja filtra DPF

    Koledzy, umieszczę tu, bo chyba to najlepsze miejsce na takie pogaduchy...
    Jest sobie taka firma: Regeneracja filtrów DPF Warszawa, regeneracja filtra cząstek stałych - DPF-technologies
    Twierdzą, że za kwotę 500zł zdejmą z mojego auta ten nieszczęsny filtr, wyczyszczą (kąpiel w ultradźwiękach w jakiejś chemii), zamontują w aucie i ustawią coś w komputerze (że niby nowy filtr) i na koniec udzielą na usługę 12 miesięcy gwarancji.
    Próbuję znaleźć w Internecie jakieś opinie na ich temat, ale nic nie znajduję.
    W innych Internetach czytam, że czyszczenie w chemii może przynieść więcej szkód niż pożytku.
    Jeszcze gdzieś indziej czytam, że cena za taką usługę (regeneracja filtra) to przynajmniej 1000zł (a więc ponad dwa razy więcej niż w przywołanej firmie).

    Co sadzicie o tych magikach i ich metodzie? Ma szansę skutecznie zadziałać?
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

    Komentarz


    • #3
      Agamek12, nie wypala się do 0% jak ręcznie odpalisz regenerację ?

      Co do chemii - nie wiem co stosują do dpf'a ale oglądałem turbinę wyjętą z kąpieli chemicznej - nagar zniknął ale trochę turbiny też ubyło :roll:

      Komentarz


      • #4
        cysterniarz, przez przejechane 6kkm 3 razy włączyła mi się kontrolka DPF, ale po przejechaniu paru kilometrów w "procedurze wspomagania wypalania sadzy" kontrolka ta gasła. Do tego co jakieś 300-400km podnoszą mi się do około 1000obr obroty biegu jałowego (znów procedura wypalania) - przejechanie 2-3km kończy procedurę wypalania. Dodatkowo nie ubywa mi chyba oleju (piszę chyba, bo precyzyjne odczytanie poziomu czarnego oleju na czarnej końcówce bagnetu jest mocno utrudniona) - miałem zalane oleju na 3/4 stanu i kiedyś dolałem 1/4l i wciąż mam na MAX, a podobno PD-ki raczej jakieś tam minimalne ilości oleju konsumują...

        Summa summarum dochodzę do wniosku, że w moim filtrze proces wypalania sadzy odbywa się prawidłowo, ale mam chyba coraz więcej popiołu. W weekend chcę jechać na diagnostykę VCDS-em żeby wyczytać stopień zapełnienia filtra i podjąć decyzję co do regeneracji (oczyszczenia go z popiołu)...

        Tu jeszcze coś znalazłem: Strony nie znaleziono - bodych.pl
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz


        • #5
          DObry srodek do czyszczenia DPFma firma tunap. Ale najlepiej to chyba jest wyciąć całkowicie DPFa o po kłopocie.
          Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

          Komentarz


          • #6
            Bartek.K, ja Cię ząb boli to zamiast go wyleczysz wyrywasz?
            Ja zdecydowanie nastawiam się na ewentualną regenerację tego filtra... Nie uśmiecha mi się ciągnięcie za sobą chmury czarnego dymu.
            Adam... Używam:
            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
            Passek: B6 175KM/366Nm

            Komentarz


            • #7
              Agamek12, gorzej jak przez ten "bol zęba" zajedziesz silnik poprzez rozpuszczony olej to wtedy nie będziesz mieć wyrzutów podłączać czy rwać :wink:
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz


              • #8
                Nie wiem czy wiesz ile to męczarni wyjac u Ciebie DPF. Jeszcze potraktować go chemia (która tania nie jest) wiec chłopcy raczej charytatywnie działaja.
                By sie nie okazało później ze nic nie odkrecali a przez sonde wlali jakiegoś wyżeracza i pojechali sie przejechać. Widziałem wnętrza takich DPF potraktowanych nieodpowiednia chemia....zaklejony plaster miodu. Co więcej mam zdjecia na FB aut w których przy takich zabiegach tak podnosiła sie temp przy wypalaniu ze np topiły sie elementy w około DPF.

                Pozatym przy sprawnym układzie wtryskowym i szczelnym dolocie Twoje auto bez DPF tez nie bedzie dymic. Najwyzej leciutko poddymiac ...

                a tu taka ciekawostka
                Link
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz


                • #9
                  Hahaha...Robert wyprzedziłeś mnie :lol:
                  Agamek12, dokładnie jest tak jak napisane powyżej, wyciągnąć i założyć DPF w Twoim samochodzie to jest lekko dzień roboty, a gdzie do tego cała reszta...moim zdaniem oni co najwyżej odkręca czujniki, wleją trochę środka chemicznego i uruchomią regeneracje serwisową albo po prostu przejada się tym autem...

                  Ja już od jakiegoś czasu nawet nie zamieszczam zdjęć z ciekawostkami jakie znajdujemy w filtrach po tzw. regeneracji :wink: a robimy dziennie 1-2 auta z takimi problemami, cześć naprawiamy, a tam gdzie np. trzeba wymienić piąty wtryskiwacz za 4-5k zł filtr z reguły leci do kosza bo nikt nie chce inwestować takich kwot w auto warte 25k zl ... obawiam się, że własnie tak może być w Twoim wypadku...

                  Toyoty i Lexusy po kastracji nie kopcą, tylko oczywiście należy pamiętać o tym, żeby zostawić KATa, który się nie zatyka ;-)
                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                  www.tuneforce.pl
                  www.dpfserwis.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja też niepokoję się to ceną za usługę w wysokości 500zł.
                    Poszukałem trochę po internetach i najniższa cena za taką usługę to 700zł w Tuneforce ( Układy wydechowe – katalizatory, tłumiki i filtry DPF/GPF - Serwis DPF POD MASKĄ ), względnie 800zł w Warszawie na ul. Przasnyskiej ( Strona nie została znaleziona – Megacar ) lub na Wałbrzyskiej za 850zł ( Strony nie znaleziono - bodych.pl ).
                    Reasumując: uznaję cenę 500zł za niepokojąco niską i nie podejmę naprawy (regeneracji) w tym zakładzie. Skłaniam się (z uwagi na bliskość do roboty) na zakład na Wałbrzyskiej.

                    [ Dodano: Wto 26 Maj, 15 10:27 ]
                    kmink, przywołałem przypadkiem Twój serwis
                    Napisz coś proszę dla potomności na temat tej chemicznej metody czyszczenia filtra. Faktycznie dzięki tej metodzie jesteś w stanie przywrócić ten filtr niemal do stanu pierwotnego?
                    Adam... Używam:
                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                    Passek: B6 175KM/366Nm

                    Komentarz


                    • #11
                      Agamek12, nie wiem, czy to widzisz w jego powyższej wypowiedzi, ale kmink też Ci sugeruje wycięcie bardziej niż regeneracje. Nie warto według Ciebie skorzystać z doświadczenia i sugestii ludzi, którzy codziennie to robią?
                      Mają taką usługę w firmach, bo klienci tacy jak Ty tego chcą, ale zdrowiej i lepiej dla auta jest wywalić w aucie o takiej wartości - przecież napisał to rob i kmink jasno.....

                      Komentarz


                      • #12
                        Wymiana 1400zl, zero dymu i kolejny argument przy sprzedazy doinwestowanego wozu :diabelski_usmiech
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Wymiana 1400zl, zero dymu i kolejny argument przy sprzedazy doinwestowanego wozu :diabelski_usmiech
                          Za 1400zł wymiana na nowy, czy regenerowany? Bo jak na regenerowany, to chyba lepiej zregenerować własny za ~800zł?
                          Adam... Używam:
                          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                          Passek: B6 175KM/366Nm

                          Komentarz


                          • #14
                            Agamek12, pisałem już bodajże w twoim temacie że wymiana w aso kosztuje 1600 - mi tyle zaproponowali
                            może po prostu zadzwoń i sie dowiedz?
                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                            Komentarz


                            • #15
                              piotrek_gdy, 1500zł to mi szkoda (nawet jeśli to nowy filtr)... Już wolałbym wtedy ten DPF usunąć...
                              Adam... Używam:
                              Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                              Passek: B6 175KM/366Nm

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Agamek12
                                1500zł to mi szkoda (nawet jeśli to nowy filtr)...
                                jeśli nowy kosztuje 1500 zł a sam silnik jest sprawny to jest to "tanio jak barszcz"



                                Zamieszczone przez Agamek12
                                Już wolałbym wtedy ten DPF usunąć...
                                dla samego silnika pewnie najlepszym rozwiązaniem jest jego usunięcie, jak jeździsz tylko po PL to jest to jakimś rozwiązaniem

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez ketivv
                                  Zamieszczone przez Agamek12
                                  Już wolałbym wtedy ten DPF usunąć...
                                  dla samego silnika pewnie najlepszym rozwiązaniem jest jego usunięcie, jak jeździsz tylko po PL to jest to jakimś rozwiązaniem
                                  No i cały myk polega na tym, że może się zdarzyć, że będę jeździć do pracy za jakiś czas do innego państwa UE...
                                  Adam... Używam:
                                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                  Passek: B6 175KM/366Nm

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Ja nie porównuje człowieka do samochodu :wink: I z doświadczenia wiem że najlepiej jest wyciąć dpf.
                                    Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Agamek12, Czytales przytoczony link ?? Sam tam ceny regeneracji jak i wymiany na nowy lub wlasnie regenerowany.
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Maicroft, czyli 1400zl za regenerowany filtr plus pól setki na dojazd...
                                        Adam... Używam:
                                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                        Passek: B6 175KM/366Nm

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Agamek12, Niech kmink opisze jak wyglada u niego wymiana od A do Z.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Agamek12, nie kombinuj tylko wyjeb to gowno w pizdu, szkoda kasy i nerwów.
                                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez piramida
                                              Agamek12, nie kombinuj tylko wyjeb to gowno w pizdu, szkoda kasy i nerwów.
                                              Zamieszczone przez Agamek12
                                              No i cały myk polega na tym, że może się zdarzyć, że będę jeździć do pracy za jakiś czas do innego państwa UE...
                                              co w takiej sytuacji ?

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez ketivv
                                                Zamieszczone przez piramida
                                                Agamek12, nie kombinuj tylko wyjeb to gowno w pizdu, szkoda kasy i nerwów.
                                                Zamieszczone przez Agamek12
                                                No i cały myk polega na tym, że może się zdarzyć, że będę jeździć do pracy za jakiś czas do innego państwa UE...
                                                co w takiej sytuacji ?
                                                Agamek już czuje na sobie wzrok setek kierowców patrzących na niego z pogardą, wytykającego, pokazującgo dzieciom: o, ten pan nie ma dpfa...

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez ketivv
                                                  Agamek12 napisał/a: No i cały myk polega na tym, że może się zdarzyć, że będę jeździć do pracy za jakiś czas do innego państwa UE...





                                                  co w takiej sytuacji ?
                                                  zasadniczo nic o ile nie podpadniesz Policji i nie skierują cie na badania - ale większość dobrych fachowców usuwa tak filtr że zostają minimalne ślady
                                                  przecież jeździmy do Austrii Niemiec i wielu innych krajów bez DPFów i jakoś nikt nas nie haltuje
                                                  może legalnym rozwiazaniem jest zaświadczenie od tunera o modyfikacji silnika(w Niemczech tego typu info są zdaje się wbijane w brief)?
                                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X