Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podwójne światło przeciwmgłowe z tyłu. oraz piecio unktowe światło stop.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Podwójne światło przeciwmgłowe z tyłu. oraz piecio unktowe światło stop.

    Do drugiego światła przeciwmgłowego z tyłu z prawej strony potrzebujemy jedną sztukę konektorka nr. oe 000979150 nie polecam kupować w aso lepiej na portalu internetowym oraz 3,5 m kabla 0,75mm. Demontujemy obie tylne lampy oraz środkowy element plastikowy, który jest zamontowany na dwóch kołkach, które znajdują się pod trójkątem ostrzegawczym oraz na czterech blaszkach sprężynujących (podważałem to grubszym kluczem płasko oczkowym), który ochrania tylne mocowanie zamka do nadwozia. Zarobiony koniec kabla w konektorka wpinamy w prawą wtyczkę od lampy. Potem za pomocą jakiegoś grubszego drutu (ja wykorzystałem sztywny 1,5 mm miedzi odcinek ok 1,5 m) do przeciągania docelowego kabla i tak od lampy do zaślepki w górnej części boczku i potem pod boczkiem do dołu w stronę tylnej ściany bagażnika i pod lewym boczkiem do góry (i tu udało się wyjść z pilotem koło samej lampy). Przeciągnięty w ten sposób kabel zabezpieczamy przed przetarciem. Zakładamy środkowy plastik ściany grodziowej bagażnika. Lewą wiązkę przy wtyczce odwijamy z izolacji, tak abyśmy mogli dostać się do szarego kabla i w niego wlutować przeciągnięty kabel od prawej lampy. Po czym dokładnie izolujemy owe miejsce. Nie polecam tutaj szybko złączek gdyż one nacinają w 50% grubość kabla, który i tak jest bardzo cienki. Zakładamy lampy i cieszymy się podwójnym światłem przeciwmgłowym z tyłu.
    Aby mieć na tych dodatkowych światłach przeciwmgłowych światło stopu musimy skorzystać z VCDS i przeprowadzić adaptację żarówki Leuchte26NSL A65 u mnie AB było zajęte, więc wybrałem CD nadając jej czynność światła stop i jasność świecenia dimming C na 100. Po przeprowadzonej tak adaptacji cieszymy się z pięciu świateł stopu. Całość na gotowo zajęła ok 4 godzin.

    Poniżej filmik prezentujący modyfikację.
    Była Fabia 2 1.4 16V Szaraczek
    Jest Rapidka 1.2 TSI 110KM


    Gluszek Youtube zapraszam na mój kanał.

  • #2
    i co? stoisz na światłach wieczorem, trzymasz hamulec i jebiesz czerwienią kierowcy za tobą, aż oczy łzawią.
    dodatkowo dwa przeciwmgielne są niebezpieczne, bo z daleka nie widać czy hamujesz czy masz przeciwmgielne.
    po to jest jedno aby było rozróżniane od stopów
    mod ch.ja wart

    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->O2FL DSG Elegance+
    ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez krzynol Zobacz posta
      i co? stoisz na światłach wieczorem, trzymasz hamulec i jebiesz czerwienią kierowcy za tobą, aż oczy łzawią.
      dodatkowo dwa przeciwmgielne są niebezpieczne, bo z daleka nie widać czy hamujesz czy masz przeciwmgielne.
      po to jest jedno aby było rozróżniane od stopów
      mod ch.ja wart
      Po oczach nikomu na światłach nie jebie bo korzystam z hamulca ręcznego. dwa światła przeciwmgłowo są dopuszczone w Polsce.
      Była Fabia 2 1.4 16V Szaraczek
      Jest Rapidka 1.2 TSI 110KM


      Gluszek Youtube zapraszam na mój kanał.

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X