Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda Roomster / Fabia II dolozenie TPMS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda Roomster / Fabia II dolozenie TPMS

    Witajcie,

    probuje uruchomic w Roomsterze 2013r posredni pomiar TPMS (przez pompe ABS). Klawisz podlaczony, udalo mi sie zakodowac zegary (kontrolka opony zapala sie przy przekreceniu kluczyka i gasnie po chwili) ale mam problem z pompa ABS. Probowalem podpinac kabelek resetujacy z przycisku we wnetrzu do wskazanego pinu wg danych z ELSA - teraz z glowy pisze probowalem bodaj 4, 28 i 35 (info z internetu rowniez). Bez rezultatu. Mimo zakodowania ABS wg kalkulatora (pompa przyjmuje kodowanie) system nie chce potwierdzic nacisniecia klawisza gongiem i kontrolka... Dodam ze bez problemu udalo mi sie uruchomic Hill Holder.

    Pomozecie??

    Pozdrawiam
    adamdn
    CFHC:
    140 HP-> 185 HP
    320 Nm -> 436 Nm

  • #2
    Ja miałem fabię II fl z 11 roku i miałem zakodowany TMPS i HHC. Pin nr 4 z przycisku na pin 4 w pompie ABS, idodatkowe zasilanie z bezpiecznika SB4 na pin 35 w pompie Z tego też bezpiecznika zasilanie idzie na pin 1 do włącznika tpms. Jak chcesz schemat to zapraszam na PW
    Zdjęcie - 30.12.2017 | Fotosik.pl
    Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

    Komentarz


    • #3
      Kurcze - u Ciebie to faktycznie dobrze to wyglada. Jest opcja "Tire Pressure Monitoring System Installed". U mnie tego nie ma - jest tylko "Hill Holder installed" i to dziala bez problemu. Zakodowalem korzystajac z rosyjskiego kalkulatora ESP (moje jest w wersji 9.0 bodaj), kodowanie pompa przyjela ale nacisniecie klawisza nie daje zadnego rezultatu. Podlaczalem tak jak pisales - pod PIN 4. Pozniej juz zaczalem kombinowac z innymi, znalezionymi w internetach. Rozwazam juz nawet wymiane pompy na inna tylko na jaka? Chcialbym zeby miala i TPMS i HHC... Ale to tak w ostatecznosci oczywiscie
      CFHC:
      140 HP-> 185 HP
      320 Nm -> 436 Nm

      Komentarz


      • #4
        ja poległem na tym w żonowej fabii 2FL 2011, dokładnie to samo nie mogę pompy zakodować poprawnie, guzik nie reaguje, klops. doczytałem że pompę trzeba zmienić.
        Obecnie mam

        Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl
        Part No SW: 6R0 907 379 S HW: 6R0 907 379 AB
        Component: ABS8.2 front H03 0001



        podrzuciłbyś tego kalkulatora? porównam ze swoim
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->O2FL DSG Elegance+
        ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

        Komentarz


        • #5
          W fabii siedzi pompa 6r0907379al i ona ma HHC plus TPMS
          Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Angel Zobacz wpis
            6r0907379al
            Czyli tylko wymiana na taka pompe przyniesie porzadany efekt? Rozumiem ze pompa plug and play - elektrycznie wyprowadzenia pinow takie same czy trzeba cos przepinowywac??
            CFHC:
            140 HP-> 185 HP
            320 Nm -> 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez adamdn Zobacz wpis

              Czyli tylko wymiana na taka pompe przyniesie porzadany efekt? Rozumiem ze pompa plug and play - elektrycznie wyprowadzenia pinow takie same czy trzeba cos przepinowywac??
              Pewnie tak. Ja miałem tą pompę seryjnie zamontowaną.
              Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

              Komentarz


              • #8
                elektrycznie będą zapewne ok.
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->O2FL DSG Elegance+
                ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

                Komentarz


                • #9
                  Dobra Panowie, postanowione - wymienie pompe Najpierw musze skonczyc to co rozgrzebalem juz wczesniej ale wymienie na pewno i postaram sie zdac relacje dla potomnych. Powiedzcie tylko jeszcze:

                  1. Czy mozna pompe podlaczyc do instalacji auta na krotko (bez montazu przewodow hamulcowych) zeby sprawdzic czy jest komunikacja i te opcje, ktore mnie interesuja czy cos moze sie uszkodzic bez podlaczenia hydrauliki?

                  2. Czy po takiej wymianie kompletnej pompy trzeba w jakis magiczny sposob ja odpowietrzyc?
                  CFHC:
                  140 HP-> 185 HP
                  320 Nm -> 436 Nm

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X