Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Superb III 1,5TSI

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Superb III 1,5TSI

    Na forum Superba niewiele znalazłem na ten temat - 1,5TSi 150KM. Jak ten silnik sprawuje się w Superbie. Dynamika, wyprzedzanie np TIR na drodze wojewódzkiej. Jeżdżę spokojnie, głównie poza miastem. Octavia robi się za mała (dzieci rosną) i czas ja wymienić. U dilerów zostały 1,5TSI albo diesle, albo 2,0TSI w cenie z kosmosu (tu wchodzimy cenowo w zasięg Volvo V60 T4). O 2,0TSI 190KM raczej już nie wspominają - bo nie wiadomo czy i kiedy będą produkowane.
    O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

  • #2
    Zamieszczone przez kylo76 Zobacz posta
    2,0TSI w cenie z kosmosu (tu wchodzimy cenowo w zasięg Volvo V60 T4)
    Tylko takiej wersji juz nie ma. Teraz sa tylko T5 FWD 250KM, albo T6 AWD 310KM.

    Bezpieczne Volvo, aktywny tempomat do zaledwie 130km km/h 7320zl ???, po co to komu, jak w zasadzie po autostradzie tym jezdzic nie mozna.

    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #3
      Mój błąd T4 już nie ma, jest T5 i T6. Ale nie pytałem "V60 T5 czy Superb 1,5 TSI", tylko o to jak sobie radzi Superb z 1,5TSI 150KM - to raz.
      A dwa, abstrahując od pytania głównego, Aktywny (adaptacyjny) tempomat w Volvo jest do 200km/h, do 130km/h jest Pilot Assist. Ale to nie jest forum Volvo.
      Ostatnio edytowany przez kylo76; [ARG:4 UNDEFINED].
      O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

      Komentarz


      • #4
        No to odpowiadajac na Twoje pytanie idz do salonu pojedzic takim, bo tylko dupohamownia jest w stanie stwierdzic czy jest OK. Tu dla wielu 1.4TSI to demon predkosci i NIC wiecej nie potrzebuja, a inni przy 300KM stwierdzaja, ze jakos to jedzie.


        Masz 1.4TSI to 10KM mocniejsze auto w ciezszym nadwoziu chyba wiadomo jak jezdzi. Tu na forum jest ledwo kilka sztuk O3 z motorem 1.5TSI.

        Wiec porownanie auta ktore ma 150 a 190KM to jednak spora roznica, a 190 a 250KM jeszcze wieksza.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          kylo76 a nie lepiej zmienić foteliki dla dzieci niż auto?
          Mój czarnuch
          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...h-musampa-2018

          Komentarz


          • #6
            No nie, nie lepiej. Gdzie ja znajdę fotelik na drągala 180cm wzrostu, który dalej rośnie. W foteliku dziurę w dachu głową wybije.
            Maicroft i tu jest problem, bo jedyne demo jakie w naszej wsi mają to 2,0 TDI 190KM w wersji L&K. Amen. Tak było i jest i chyba będzie. Zawsze tylko mocny diesel i raz Superb 2,0TSI 272KM, ale już sprzedana. No i teraz mam prawie pewność, że 1,5TSI w Superbie to szału nie będzie, ale da radę - tylko nie tego szukam. Dzięki
            O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

            Komentarz


            • #7
              Zostały na rynku tylko 1,5TSI i 2.0TSI w wersji 272 KM. Nie ma nic pomiędzy, moim zdaniem powinien pokazać się 2,0TSI 190KM który dla mnie byłby w sam raz, szukam benzyny, ale nie tak drogiej jak wersja 272, a mocniejszą jak 150KM.
              Marek

              Komentarz


              • #8
                kto ma 180 cm wzrostu i potrzebuje fotelika.....?

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez sew1981 Zobacz posta
                  kto ma 180 cm wzrostu i potrzebuje fotelika.....?
                  Drągal ?
                  Zamieszczone przez kylo76 Zobacz posta
                  Gdzie ja znajdę fotelik na drągala 180cm wzrostu, który dalej rośnie.
                  Mój czarnuch
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...h-musampa-2018

                  Komentarz


                  • #10
                    to ile on ma lat?

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez sew1981 Zobacz posta
                      to ile on ma lat?
                      15 lat (w czerwcu). Co do Superbów to jeszcze można poszukać SportLine 2,0TSI 220KM - teoretycznie jest jeden w Żaglu w Lublinie. Ale cena jest ..... Faktycznie 2,0 TSI 190KM byłby akurat, ale na razie go nie ma i nie wiadomo czy i kiedy będzie - tak mi powiedział pan w salonie. A premiera Superba po lifcie już była? No i ewentualnie Superb hybryda - podobno ma być 1,5TSI i elektryk, łącznie ponad 200KM.
                      O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                      Komentarz


                      • #12
                        Te hybrydy i inne cuda to sadze, ze nie wczesniej niz za rok, jesli dalej nie ma Golfa hybrydy, bo skonczono produkcje wersji 1.4TSI, nie mowiac juz o cenie takiej hybrydy ktora moge obstawic na 150-170tys Ladnie to bylo widac na Golfie. A taki e-Superb gdyby sie pojawil przebije 200tys na starcie
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Dzisiaj byłem w ASO. Jeden ze sprzedawców mówi, że Superbów 1,5TSI sprzedał 2 w ciągu 6 lat. Według niego 1,5TSI w Superbie już nie można zamawiać (chociaż jest w konfiguratorze). Co więcej 1,5TSI w Octavii też jest niedostępny. Pytam Dlaczego? - Restrykcja. Podobno ma wejść nowa Octavia - czyli IV? Generalnie każdy salon inna teoria. Ta jest z Lublina. Tak na dobra sprawę to obecnie jedyny sensowny silnik to 2,0TDI 190KM, pod warunkiem, że się nie włóczy cały czas w mieście.
                          O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez kylo76 Zobacz posta
                            że Superbów 1,5TSI sprzedał 2 w ciągu 6 lat.

                            Ja pierdykam, jakie ziolo on pali ?? Jemu sie chyba wszystko z 1.4 i 1.8 TSI pokrecilo.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              To w kwestii, że sprzedał 2 Superby 1,5TSI przez 6 lat czy że nie można zamówić 1,5TSI w Superbie? W pierwsze jestem w stanie uwierzyć.
                              O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                              Komentarz


                              • #16
                                1.5TSI od ilu jest w ofercie ?? Od roku?? Wiec powiedzialby ze za ten okres roku sprzedal zaledwie dwie, bo to taka nowosc, ktora ciezko zamowic
                                A tak podaje okres 6 lat, co jest terminem oderwanym od rzeczywistosci, ktory wskazuje jakoby tego auta nikt nie mial, bo co do dwie sztuki za 6 lat, a powiedziec 2 sztuki w pol roku to juz by inaczej brzmialo.

                                Škoda Superb - samochody osobowe Benzyna od 2018 - otomoto.pl

                                Odnosze wrazenie, ze dilerzy te auta maja na placu, nie jest ich duzo, ale sa.

                                Ta konfiguracja mnie rozbawila...Nowe Škoda Superb - 156 150 PLN, 1 km, 2019 - otomoto.pl

                                L&K za prawie 160tys z w sumie dosc slabym silnikiem, slaba skrzynia?? Superb ciezszy niz Octavia, to moze ma juz jednak DQ380, a nie DQ250 i bez napedu na 4 kola. Full opcja do jazdy po miescie
                                Ostatnio edytowany przez Maicroft; [ARG:4 UNDEFINED].
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  A u nas o takie coś chcą sprzedać (i nie mogą)
                                  Nowe Škoda Superb - 135 500 PLN, 7 km, 2018 - otomoto.pl
                                  I na placu mają sporo z takim silnikiem, czasem Ambition, czasem Style.
                                  O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dla mnie parodia jest ten marketing w postaci obecnych L&K. W poprzednich generacjach bylo tak ze w tej wersji byly w ofercie tylko i wylacznie najmocniejsze wersje silnikowe dla danego modelu. A za chwile bedziemy miec sportline 1.0
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      to tak samo jak pakiet amg w mercedesie....kiedyś amg to było amg....a dziś dychawiczny silniczek, a auto wygląda jak amg 6.3....
                                      wszystko schodzi na psy....

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        a co do dynamiki, pomijając wszelkie inne aspekty. brat ma SIII 1.4 tsi 7 dsg od nowości 150 ps i całkiem żwawo się to zbiera, 8.6s do sety i 220 wyciąga katalogowe bez problemu. Tylko choro ustawiony jest sterownik skrzyni, zmieniający biegi na D niżej niż w dieslu. Do codziennego przemieszczania się wystarczy taki motor w zupełności i do autostradowej do 150 km/h prędkości. 1.5 tsi pewnie jest porównywalny osiągami, bo moc ta sama.
                                        oczywiście Laurina z tym silnikiem bym nie kupił....to chory pomysł...no i chyba jednak na dq200 bym się nie pisał też...
                                        Ostatnio edytowany przez sew1981; [ARG:4 UNDEFINED].

                                        Komentarz

                                        Pracuję...
                                        X