Portal użytkowników Skoda Octavia Strona Główna


FAQFAQSzukajSzukajUżytkownicyUżytkownicyGrupyGrupy Facebook
RejestracjaRejestracjaZalogujZalogujAlbumAlbum
 Ogłoszenie 

Zapisy na kalendarz OCP 2015 Kliknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Tarcze jakie???
Autor Wiadomość
Parowoz 
Classic


Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2004
Skąd: Warszawa-Ursynów
  Wysłany: Pon 11 Kwi, 05 12:54   Tarcze jakie???

Pytanko jakie tarcze zakupić do TDI PD bo chyba musze siędo tego przygotowywać.
Klocki jakie stosuje to Ferodo DS2000.
Co i gdzie i za ile zakupic.
Poprosze o uwagi i opinie użytkowników jakiś tarcz w swoich bolidach.
Pozdrawiam
_________________
Skoda Octavia TDI
 
 
 
Nexus6 
S_OCP Member
Ociekam zajebistością ...


Auto: Octavia 2 RS Combi
Silnik: 2.0 TDI CR CEGA
Pomógł: 75 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 11 Kwi, 05 13:08   

a jakie to maja być tarcze 288 czy 312 mm ??

przykładowe ceny tarcz EBC Turbo Groove (moje):

- 288 mm - SRP 369 zł - dla OCP 285 zł
- 312 mm - SRP 556 zł - dla OCP 425 zł

ceny brutto, fv

info o produktach EBC
_________________
First U SEE Lightning ....
 
 
 
Martinez 
Moderatorr


Auto: Audi
Silnik: Inny
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 11 Kwi, 05 13:21   

jeżeli

Brembo Max nacinane nr kat.: 09.7012.75

to mam takowe w cenie 340 zł za pare.
_________________
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark :)
 
 
 
Parowoz 
Classic


Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2004
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: Pon 11 Kwi, 05 13:29   

Nexus6 napisał/a:
a jakie to maja być tarcze 288 czy 312 mm ??

przykładowe ceny tarcz EBC Turbo Groove (moje):

- 288 mm - SRP 369 zł - dla OCP 285 zł
- 312 mm - SRP 556 zł - dla OCP 425 zł

ceny brutto, fv

info o produktach EBC


Ok a niema takiego strasznego wycia przy hamowaniu przez te nacięcia i ile szybciej zjadą mi się klocki??
_________________
Skoda Octavia TDI
 
 
 
MiKruS 
S_OCP Member


Auto: Octavia 2 Combi
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Płock
Wysłany: Pon 11 Kwi, 05 13:31   

Parowoz napisał/a:
Ok a niema takiego strasznego wycia przy hamowaniu przez te nacięcia i ile szybciej zjadą mi się klocki??


Nie ma.
Klocki zuzywaja sie raczej w normalnym tempie.
_________________
TDI 205PS
 
 
Purchawa 
Administratorr
HEMIczny El Commanderro ;)


Auto: Inne
Silnik: Inny
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Anastazew
Wysłany: Pon 11 Kwi, 05 13:54   

Ja mam zestaw wiercone tarcze Zimermann i klocki DS Performance i ten zestaw bardzo sobie chwale.
Wada jest ze przez pewein czas popiskiwaly przy hamowaniu z malych predkosci.
_________________
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

STOP ECO-TERRORISM!
Yahoo Messenger
 
 
 
AWARIA!
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Kwi, 05 01:02   

Purchawa napisał/a:
Ja mam zestaw wiercone tarcze Zimermann i klocki DS Performance i ten zestaw bardzo sobie chwale.
Wada jest ze przez pewein czas popiskiwaly przy hamowaniu z malych predkosci.


A mi sie zimmermanny gna strasznie. (Przy klockach EBC Green)
Wczesniej uzywalem Ferodo i sie wolniej giely, ale klocki syfia strasznie.
Co sezon musze wymieniac tarcze ech :evil:
 
 
Maicroft 
Administratorr


Auto: Octavia 2 FL Combi
Silnik: 1.6 TDI CR CAYC
Pomógł: 274 razy
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Bielsko-Biała (SB)
Wysłany: Pią 15 Kwi, 05 08:37   

Wolff a z tylu masz bebny czy tarcze??

[ Dodano: 15-04-2005, 08:46 ]
A juz doczytalem, ze to do pewnego dnia byla jedyna Octa PD, ale jaki oryginal byl to nie wiem :diabelski_usmiech
_________________
CAYC DSG '11
 
 
 
MiKruS 
S_OCP Member


Auto: Octavia 2 Combi
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Płock
Wysłany: Pią 15 Kwi, 05 09:15   

Maicroft napisał/a:
A juz doczytalem, ze to do pewnego dnia byla jedyna Octa PD, ale jaki oryginal byl to nie wiem :diabelski_usmiech


AHF


BTW: Witaj Wolff. :D
_________________
TDI 205PS
 
 
BaPit 
S_OCP Member


Auto: Inne
Silnik: Inny
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2004
Skąd: Chania / New Port
Wysłany: Pią 15 Kwi, 05 09:30   

Wolff napisał/a:
A mi sie zimmermanny gna strasznie. (Przy klockach EBC Green)


u mnie nawiercane zimmermanny trzymają się już od 40k km i są w bardzo dobrym stanie. idealnie proste, stan zużycia też niewielki (jak na ten przebieg). Współpracują z najtwardszymi textarami i mintexami (zestaw mało hard-core'owy (te klocki nie należą do elity), ale z płynem DOT 5.1 całość hamuje nieporównywalnie do serii :ok ). Polecam każdemu, jako bardzo praktyczną opcję :ok

Pozdr!
BP
_________________
była mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
 
 
AWARIA!
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Kwi, 05 15:50   

Ano AHF byl sobie kiedys (mam jeszcze pare gratow...)

Z tylu mam tarcze (seria + EBC green)

BTW Witom
 
 
Parowoz 
Classic


Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2004
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: Wto 26 Kwi, 05 17:17   

Nexus6 napisał/a:
a jakie to maja być tarcze 288 czy 312 mm ??

przykładowe ceny tarcz EBC Turbo Groove (moje):

- 288 mm - SRP 369 zł - dla OCP 285 zł
- 312 mm - SRP 556 zł - dla OCP 425 zł

ceny brutto, fv

info o produktach EBC


Te cent to za dwie tarcze???
Jakię to ja niewiem.
Octavia 1,9 TDI 130 koni rok 2003.
A co będzie jak jednak będą mi wyły przy chamowaniu tak jak miałem brembo w bravie.
Przyjmujesz reklamacje.
Na kiedy możesz mi je dostarczyć na Ursynów???
_________________
Skoda Octavia TDI
 
 
 
misiekwaw 
Moderatorr


Auto: Mazda 3 MPS
Silnik: L3-VDT
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Paź 2004
Skąd: WA
Wysłany: Wto 26 Kwi, 05 18:13   

Parowoz napisał/a:
A co będzie jak jednak będą mi wyły przy chamowaniu tak jak miałem brembo w bravie.


jak szukasz tarcz bezgłośnych to nie zakładaj ani nacinanych ani nawiercanych, bo praktycznie zawsze będą głośniejsze :!: pytanie czy na akceptowalnym poziomie... ale widząc tą Twoją wypowiedź obawiam się że ile by nie były głośniejsze to i tak będzie źle :bzik:
_________________
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune

Był WRX :)
Była Octa :)

 
 
Parowoz 
Classic


Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2004
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: Wto 26 Kwi, 05 18:50   

MisiekWAW napisał/a:
Parowoz napisał/a:
A co będzie jak jednak będą mi wyły przy chamowaniu tak jak miałem brembo w bravie.


jak szukasz tarcz bezgłośnych to nie zakładaj ani nacinanych ani nawiercanych, bo praktycznie zawsze będą głośniejsze :!: pytanie czy na akceptowalnym poziomie... ale widząc tą Twoją wypowiedź obawiam się że ile by nie były głośniejsze to i tak będzie źle :bzik:

Troszeczke mogą być głośniejsze to mi nieprzeszkadza ale mam złe doświadczenie po bravie i dlatego się obawiam.
_________________
Skoda Octavia TDI
 
 
 
misiekwaw 
Moderatorr


Auto: Mazda 3 MPS
Silnik: L3-VDT
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Paź 2004
Skąd: WA
Wysłany: Wto 26 Kwi, 05 18:53   

Parowoz napisał/a:
MisiekWAW napisał/a:
jak szukasz tarcz bezgłośnych to nie zakładaj ani nacinanych ani nawiercanych, bo praktycznie zawsze będą głośniejsze :!: pytanie czy na akceptowalnym poziomie... ale widząc tą Twoją wypowiedź obawiam się że ile by nie były głośniejsze to i tak będzie źle :bzik:

Troszeczke mogą być głośniejsze to mi nieprzeszkadza ale mam złe doświadczenie po bravie i dlatego się obawiam.


"troszeczkę" to cholernie subiektywna miara :wink: mi np. rowkowane Mikody w Feli hamowały sporo głośniej od serii, ale róznica w hamowaniu była tak niesamowita że przez myśl mi nie przeszło narzekać :ok
_________________
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune

Był WRX :)
Była Octa :)

 
 
Luca 
Elegance


Auto: Octavia 1 Combi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2004
Skąd: Mikołów Śląsk
Wysłany: Wto 26 Kwi, 05 21:10   

Ja miałem Brembo Max, jakies frezowane czy cos i sie powyginały po 2kkm,
zamiana na Brembo zwykłe + klocki DS Performance = Ogień, klocki przy mojej jeździe wytrzymały 62 kkm :shock: :shock: :shock: :shock: co jest zaskoczeniem dla Wszyskich którzy obstawiali termin ich zużycia do 20 kkm . Jest fajnie, dobre hamowanie i o to chodzi.
_________________
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris :( 27-09-2003
Pionek znów gra.......

Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI :) oraz E 30 :)
www.dynosoft.pl
 
 
 
Nexus6 
S_OCP Member
Ociekam zajebistością ...


Auto: Octavia 2 RS Combi
Silnik: 2.0 TDI CR CEGA
Pomógł: 75 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Kwi, 05 22:57   

Parowoz napisał/a:
Nexus6 napisał/a:
a jakie to maja być tarcze 288 czy 312 mm ??

przykładowe ceny tarcz EBC Turbo Groove (moje):

- 288 mm - SRP 369 zł - dla OCP 285 zł
- 312 mm - SRP 556 zł - dla OCP 425 zł

ceny brutto, fv

info o produktach EBC


Te cent to za dwie tarcze???
Jakię to ja niewiem.
Octavia 1,9 TDI 130 koni rok 2003.
A co będzie jak jednak będą mi wyły przy chamowaniu tak jak miałem brembo w bravie.
Przyjmujesz reklamacje.
Na kiedy możesz mi je dostarczyć na Ursynów???


podane ceny za 1 szt. (niestety już uległy zmianie - EURO trochę poszło w górę)

dostawa możliwa "na następny dzień"

hmm, co do wycia to bardzo subiektywne kryterium dla elementu mechanicznego ;)
ale być może EBC Polska uznało by coś takiego
_________________
First U SEE Lightning ....
 
 
 
MiKruS 
S_OCP Member


Auto: Octavia 2 Combi
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Płock
Wysłany: Sro 27 Kwi, 05 13:12   

U mnie EBC sa bezglosne.
_________________
TDI 205PS
 
 
Actim3l 
Classic

Auto: Octavia 1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 25 Paź 2009
Skąd: Mława-WML
Wysłany: Nie 04 Lip, 10 08:34   

Jakiej wielkości są tarcze octavi 1.9 AQM z 2003 roku? jaki zestaw tarcze + klocki najlepiej kupić ?

zależy mi na trwałości i dobrym hamowaniu , mogą być głośne.
_________________
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34153 Moja śnieżynka ;)
 
 
 
krzypaw 
Drive

Auto: Octavia 1
Dołączył: 05 Maj 2010
Skąd: kielce
Wysłany: Nie 04 Lip, 10 14:30   

Hej, mam problem z tarczami, były zmieniane przez poprzedniego właściciela ok 15 tkm temu i chyba się powyginały, bo jest bicie na kierownicy przy hamowaniu, miałbym pytanko czy trzeba je wymienić czy można przetoczyć, czy w ogóle się opłaca toczyć tarcze?? żeby nie było tak że po gtoczeniu znowu się wygną??
_________________
 
 
 
Golas27 
RS
NIN


Auto: Inne
Silnik: Inny
Pomógł: 26 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Mar 2010
Skąd: Chrzanów
Wysłany: Pon 05 Wrz, 11 12:32   

odgrzeje temat, biore sie za wymiane tarcz i klockow z tylu, poczatkowo myslalem o ATE bo sie bardzo zachwala.
Jednak rzeczywistosc sprowadza mnie na ziemie i zaczynam myslec bardziej budzetowo, wzialem pod uwage Boscha i Brembo, ale...
1) nie wiem wiele o Bosch, na necie niby nie ma zlych opinii, czy ktos uzywal?
2) Brembo, niby znana firma, ale podobno tanie tarcze sa kiepskie, lubia sie pokrzywic piszczec itp, czy w tej dziedzinie tez ma ktos jakies doswiadczenie??

...i pytanie poza konkursem, czy w moim aucie sa czujniki zuzycia na klockach i jaki rozmiar maja tarcze (232 mm)?

Aha, wymieniac plyn, bo nie wiem kiedy byl wymieniony (z hamowaniem problemow nie ma)

Jesli chodzi o Bosch to pytalem dzis o ceny - komplet, tarcze + klocki moge kupic w sklepie za ok 220 zl, a Brembo ok 240.

Dodam ze nie jezdze duzo Skoda z racji pracy wiec nie zalezy mi na fajerwerkach, ma hamowac przynajmniej jak ori.
_________________
Moja Była... http://forum.octaviaclub....p=520395#520395
Teraz, Megane II Grandtour, raz sie zyje:>
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=76878
 
 
kabanos 
RS


Auto: Octavia 1 Combi
Silnik: 1.9 TDI ASV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Sty 2011
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 05 Wrz, 11 13:10   

Ja kupowałem niedawno tarcze i klocki ATE na tył i za komplet dałem coś około 280 zł. Tak że blisko twojego budżetu. Płyn wymieniłem na ATE Typ200 o podwyższonej temp. wrzenia coś około 35 zł za litr, który wystarcza na wymianę. Tarcze, klocki i płyn wymieniłem sam bez większych problemów.
_________________

>>>moja srebrna kombi strzała<<<
 
 
 
Golas27 
RS
NIN


Auto: Inne
Silnik: Inny
Pomógł: 26 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Mar 2010
Skąd: Chrzanów
Wysłany: Pon 05 Wrz, 11 13:53   

no za ta cene nie wahalbym sie, kupujac w mojej okolicy za ATE dalbym sporo wiecej (najtansza oferta za wszystko 350 - 400 zl), ciagle szukam jak najlepszej ceny. Oferty ktore na allegro widzialem juz poznikaly teraz raczej duzo drozsze tylko. Czekam na odpowiedz naszego sprzedawcy z forum.

...a jednak znalazlem tansze oferty np.
http://allegro.pl/ate-tar...1784471899.html
http://allegro.pl/tarcze-...1783688005.html
http://allegro.pl/tarcze-...1796658016.html

warto sie ktoras zainteresowac?
nie ukrywam ze wolalbym kupic na miejscu, ale te ceny...
_________________
Moja Była... http://forum.octaviaclub....p=520395#520395
Teraz, Megane II Grandtour, raz sie zyje:>
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=76878
 
 
kabanos 
RS


Auto: Octavia 1 Combi
Silnik: 1.9 TDI ASV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Sty 2011
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 05 Wrz, 11 21:16   

Zerknij jeszcze na www.iparts.pl i na http://motoryzacyjna.pl/tarcze,hamulcowe,ate.html
Jak nie chcesz za dużo wydawać to kup Brembo-wystarczy.
_________________

>>>moja srebrna kombi strzała<<<
 
 
 
Golas27 
RS
NIN


Auto: Inne
Silnik: Inny
Pomógł: 26 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Mar 2010
Skąd: Chrzanów
Wysłany: Wto 06 Wrz, 11 18:52   

Brembo na miejscu za niecale 240 (moge miec nawet za 220), lub wysylka TRW 208 zl, a Ate 260 zl.
Ktore wybrac, wiem Ate bardzo kusza, ale zaczalem sie powaznie zastanawiac nad TRW mysle ze jak dla mnie spokojnie starcza. Wiec brac te TRW czy Brembo?

Ps. podaje ceny za tarcze kpl + klocki
_________________
Moja Była... http://forum.octaviaclub....p=520395#520395
Teraz, Megane II Grandtour, raz sie zyje:>
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=76878
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group