Portal użytkowników Skoda Octavia Strona Główna


FAQFAQSzukajSzukajUżytkownicyUżytkownicyGrupyGrupy Facebook
RejestracjaRejestracjaZalogujZalogujAlbumAlbum
Kalendarz OCP 2015
 Ogłoszenie 

Wpłaty za kalendarz OCP 2015 Kliknij


Poprzedni temat «» Następny temat
Rodzinny sedan za niecałe 40 tysięcy, Citroen C-Elysee
Autor Wiadomość
daneczek76 
Donatorr
W czym moge pomóc ?



Auto: VW Sharan
Silnik: 1.9 TDI BTB
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2006
Skąd: Wrocław - Olsztyn
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 07:47   

tom.tom napisał/a:
Bezawaryjność Skody to już też niestety legenda (wystarczy poczytać to Forum - w Octaviach psuje się właściwie wszystko, od drobnych rzeczy po grube awarie).

Wierz mi na tle innych marek którymi mam okazje jeździć jest bezawaryjna.


r2r napisał/a:
Nie jest to żadna ekstraklasa, ale z drugiej strony bez dwóch zdań wolałbym dołożyć i np. zamiast Logana i kupić C-Elysee.
oczywiście nawet nie ma co się zastanawiać jesli ma się do wyboru te auta.

zwolin napisał/a:
Jak przejedzie 100 kkm, bez większej wtopy, to trzeba się cieszyć, że to zajebisty samochód za takie pieniądze.

idę o zakład że większość rapidów przejedzie 100 tys bez większej awarii czego raczej francuz niedokona
_________________
SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
SHARAN SPECIAL 1.9 TDI 150 KM
 
 
 
marlej108 
S_OCP Member
Dobry Doktor


Auto: Volkswagen
Silnik: 1.4 16V CGGA
Wiek: 36
Dołączył: 20 Gru 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 08:21   

daneczek76 napisał/a:
idę o zakład że większość rapidów przejedzie 100 tys bez większej awarii czego raczej francuz niedokona


hmm, ja aut francuskich nigdy nie lubilem. W sumie nie wiem dlaczego, czy to z powodu opinii o nich czy po prostu tego ze wlasciwie prawie zadne mi sie nigdy nie podobalo... jakies zawsze takie dziwactwa... az do lata tego roku kiedy troche z nudow w ramach spaceru odwiedzilem salon Citroena w Gdansku i zaczalem ogladac co oni tam wlasciwie maja (wtedy szukalem auta - nastepcy Octavii). I sie k...wa zakochalem :-) w Citroenie Grand Picasso oraz w C5 :-) )) nawet C4 i C3 Picasso mi sie bardzo spodobalo oraz zwykly C4 Picasso. Wlasciwie oprocz C1 to podobaja mi sie obecnie wszystkie Citroeny :-)

Co do ich bezawaryjnosci to nie wiem. Ostatecznie nie kupilem Cytryny... bo sie jednak troche balem opinii o nich i przede wszystkim spadku wartosci co przy moich sklonnosciach do szybkiego nudzenia sie samochodami mogloby sie finansowo zle skonczyc.

Ale wydaje mi sie ze opinie, ich francuz nie przejedzie 100.000 bezawaryjnie sa troche niesprawiedliwe... Na pewno cos jest na rzeczy z tym, ze sie bardziej psuja od niemieckich, czeskich czy japonskich i koreanskich, ale... bez przesady. 100.000 to nie jest jakas kosmiczna wartosc przeciez.

Na pewno jesli kupowac francuskie auto to tylko w ramach jakis promocji bo wtedy zwlaszcza u Citroena sa niezle obnizki - np. teraz na C4, C4 Picasso i C3 Picasso.

Osobiscie majac za te sama kase w tym samym wyposazeniu do wyboru Rapida i tego sedana Citroena C-Elysee (co za debilna udziwniona nazwa wlasnie... jak to sie pisze?) /Peugeota 301 to nie wiem co bym wybral, - na pewno juz nie w ciemno Skode... Tylko musialbym sie przejechac oboma/trzema autami i sprawdzic jak sie prezentuja w srodku i jak sie nimi podrozuje. A opinie, ze nie wytrwaja 100.000 bym pewnie zostawil tym razem na boku.

W kazdym razie - na pewno dla nas klientow - na pewno dobrze jest ze bedzie wybor - to zmusi do wiekszej walki o nasze pieniadze czyli ze za ich sume dostaniemy wiecej :-)

milego dnia :-)
_________________
"Mówisz, że możesz, to możesz.
Mówisz, że nie możesz, to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Mistrz Zen Seung Sahn
JEŚLI POMOGŁEM - KLIKNIJ "pomógł" :-)
 
 
PAOLO ESCO 
Donatorr



Auto: Octavia 2 Combi Tour
Silnik: 1.4 16V CGGA
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sty 2009
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 08:29   

marlej108 napisał/a:
ja aut francuskich nigdy nie lubilem
a ja tak :bigok
Miałem dwa Citroeny z silnikami 1,4 i 1,6 benzyna. Nie było z nimi żadnych problemów...baaaa w naprawdę duże mrozy moja "suzuka" padła i nie odpaliła a Citroen żony odpalił bez problemu :shock:
Citroen kojarzy sie mi z super wygodnymi siedzeniami i dobrym, komfortowym zawieszeniem. Jazda Citroenami to była przyjemność nie tylko dla mnie ale i dla pasażerów ...
marlej108 napisał/a:
nie kupilem Cytryny... bo sie jednak troche balem opinii
hehe bez przesady...ja już nie będę opierał się na stereotypach i po prostu kupie to co mi się będzie podobało :wink:

marlej108 napisał/a:
dla nas klientow - na pewno dobrze jest ze bedzie wybor - to zmusi do wiekszej walki o nasze pieniadze czyli ze za ich sume dostaniemy wiecej
:bigok
Ostatnio zmieniony przez PAOLO ESCO Pią 09 Lis, 12 08:44, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
szkoda 
Moderatorr
antikrist


Auto: Volvo S70
Silnik: B5254S
Wiek: 39
Dołączył: 24 Cze 2005
Skąd: WB
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 08:37   

marlej108, mój brat cioteczny śmiga starą C5 3.0 V6, jeszcze sprzed liftu i wszystko jest git, tyle, że to potworna kanapa :)
_________________
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
 
 
leszekmw 
Donatorr



Auto: Octavia 2 Combi
Silnik: 2.0 TDI 16V BKD
Wiek: 49
Dołączył: 04 Lut 2005
Skąd: lublin
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 09:44   

daneczek76 napisał/a:
idę o zakład że większość rapidów przejedzie 100 tys bez większej awarii czego raczej francuz niedokona

uważaj bo możesz przegrać ... :)
_________________
O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. CHIP MT .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
 
 
 
Big 
S_OCP Member

Auto: Superb 2
Silnik: 1.8 TSI CDAB
Dołączył: 22 Maj 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 09:48   

Co do farancuskich aut, to ja miałem do czyenienia z Renówkami. Zresztą byłem fanem tej marki, więc o niej mogę co nie co powiedzieć.
MIałem do czyenia z takimi oto podelami: Renault 5 1.4 GTL (auto rodziców), Renault 21 1.7 TSE (najpierw rodziców potem moje), Renault Clio II ph I 1.9 d TRE (moje), Renault laguna I ph II 1.8 16V RXE millenium kombi (moje), Renault Megane II 1.6 16V Sport-way sedan (rodziców - kupione jako nówka w salonie), Renault Clio II ph III 1.2 16V Alize (obecnie moje i żony). Do czynienia mam również z Lagunami III (a wczęsniej II) wójcia.
Co mogę o tych autach powiedizeć ? No wiec wszytkie były/są bardzo komfortowe jak na swoje klasy. Wszytkie jak na swoje klasy były/są bardzo dobrze wyposazone. Ale też wszystkie ( poza Clio II ph I i ph III) są/były ponadprzeciętnie awaryjne. Nie są to awarie uniemożliwiajace dalsza jazdę - powiedzmy to uczciwie. Są to pierdoły, które jednak niesamowicie denerwują i9 są bardzo kosztowne w naprawie !! A to kontrolki zapalaja się bez powodu, a to w fabrycznie nowym Megane źle poskładano komorę mieszenia i puka, a to w trzeszczą i skrzypią różne plastiki w nowym lub prawie nowym aucie, a to przynajmniej raz do roku jak w R21, przeba wymieniać gumy na stabilizatorach bo sie wybijają lub inne elementy zawieszenia, a to padaja rózne elementy pokładowej elektroniki np. karty do otwierania auta, czujniki ciśnienia w kołach czy klimatyzacje automatyczne. Wkurzajace jest tez to, że pomimo podania nr z tabliczki owalnej czy też VIN-u nie da sie dobrac czesci bo producent wymyslił sobie ... kilka róznych wersji tej samej części dla tego samego modelu auta :shock: ale to typowe we francuzach.
Dodatkowo mówicie o korzystnych cenach nowych Citroenów czy Peugeotów lub Renówek. O.k. tylko czy bierzecie pod uwagę spadek wartosci ?? Co mi z tego, że ten Citroen jest dziś o te 3-4 tys zł na wersji tańszy w zakupie od Rapida, kiedy sprzedając go po np. 5 latach będzie on od tego Rapida teńszy o 6-7 tys zł ;)
Zobaczcie na ceny używanych Megane II czy Lagun II, te auta tracą na wartości w zastraszajacym wręcz tempie. 9 letnia Laguna II jest warta tyle co 11 letnia Octavia I !!
_________________
Czarny Elegance
Ostatnio zmieniony przez Big Pią 09 Lis, 12 09:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szkoda 
Moderatorr
antikrist


Auto: Volvo S70
Silnik: B5254S
Wiek: 39
Dołączył: 24 Cze 2005
Skąd: WB
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 09:53   

Big napisał/a:
Sa to pierdoły, które jednak niesamowicie denerwują !!

ale to co Wami kierowało, że kupowaliście ciągle te denerwujące, tracące na wartości samochody :?:
_________________
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
 
 
Big 
S_OCP Member

Auto: Superb 2
Silnik: 1.8 TSI CDAB
Dołączył: 22 Maj 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 10:03   

szkoda napisał/a:
ale to co Wami kierowało, że kupowaliście ciągle te denerwujące, tracące na wartości samochody

Wiesz to było róznie.
R5 i R21 kupowalismy na pocz,. lat 90-tych jako używki (piątka była 5 letnia, a R21 4 letnia w momencie zakupu) gdy jeszcze Renault nie miało takiej, a nie innej opinii i gdy rynek aut używanych nie był tak bogaty jak obecnie.
Co do moich Clio i Laguny, no tu chyba działalo moje zaślepienie Renault i fakt, że tanio można kupić dobrze wyposażone auto.
To samo było z ojcem i zakupem przez niego Megane II - po 5 latach je sprzedał z przebiegiem 65 tys km i kupił 5 letnia Vectrę C od mojego brata z przebiegiem 140 tys km i .... jest zadowolony :)
Ja O II kupiłem troche fuksem - kumpel który był szefem salony Skody mnie namówił - i po jej kupnie nagle przejrzałem na oczy. Zobaczyłem, że serwis moża odwiedzać tylko z celu wykonania przeglądu lub pogadania z kumplami, a plastiki mogą jednak nie trzeszczeć.
Ojciec miał wtedy roczne Megane II i zazdrościł mi Skody , bo u niego non stop cos się działo, a plastiki skrzypisały jak w 10 letnim aucie.
_________________
Czarny Elegance
 
 
szkoda 
Moderatorr
antikrist


Auto: Volvo S70
Silnik: B5254S
Wiek: 39
Dołączył: 24 Cze 2005
Skąd: WB
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 10:22   

Big napisał/a:
po jej kupnie nagle przejrzałem na oczy

hehe :bigok
_________________
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
 
 
notsure 
Classic

Auto: Fabia I
Silnik: 1.4 16V BUD
Dołączył: 08 Paź 2010
Skąd: k-k
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 12:15   

http://www.youtube.com/wa...mtv7jKAgh4&hd=1
 
 
yogi_at_pozen 
Rider

Auto: Volkswagen
Silnik: Inny
Dołączył: 21 Gru 2011
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 13:14   

notsure napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=Bmtv7jKAgh4&hd=1


jak sie chłop bedzie tak dalej po jajach drapał w telewizji to niewiele tego sprzedadza...

aczkolwiek z filmu faktycznie moze wynikac ze przemysleli niektore rozwiazania pod wzgledem trwalosci/odpornosci nie niekorzystne warunki na drodze
Ostatnio zmieniony przez yogi_at_pozen Pią 09 Lis, 12 13:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
K4mils 
Ambiente


Auto: VW Passat
Silnik: 1.9 TDI AVF
Dołączył: 13 Cze 2011
Skąd: Nowy Sącz(KNS)
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 13:14   

Fajne auto, sam bym sobie takiego raczej nie kupił, ale dla np mojego ojca w sam raz :)
_________________
B5 FL 1.9 TDI '05
 
 
Skfarek 
Donatorr
Gruby i czarny ;)



Auto: Octavia 1
Silnik: 1.9 TDI AXR
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 15:21   

Tomcio napisał/a:

Skfarek napisał/a:
PS1. nawiązując jeszcze do wnętrza polecam wizytę w salonie Subaru i obejrzenie w środku Imprezy STi która kosztuje przecież ok 200 ty.zł Wrażenia jak z lat 90tych gwarantowane


Nie porównuj subaru do skody czy cytryny-subaru sie nie oglada tylko sie jezdzi.
Mam co prawda Legasia ale po 5 latach i 200 tys.km za kierownica Octavii powiem że to niebo i ziemia-kto nie spróbował lepiej niech sie nie wypowiada.


Pokazuję tylko tym którzy najeżdżają na wnętrze Rapida że często cena nie idzie w parze z wyglądem lub jakością wnętrza.

Co do jeżdżenia to się zgodzę, teść ma forestera i pod względem prowadzenia marzenie, ale pod względem stylistyki wnętrza i plastików i paru innych elementów nic nie uzasadnia ceny 150 klocków za ten konkretny egzemplarz :wink:
_________________
Moje MU: http://forum.octaviaclub....p=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub....p=886072#886072

Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
 
 
 
yogi_at_pozen 
Rider

Auto: Volkswagen
Silnik: Inny
Dołączył: 21 Gru 2011
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 15:39   

Skfarek napisał/a:
Tomcio napisał/a:

Skfarek napisał/a:
PS1. nawiązując jeszcze do wnętrza polecam wizytę w salonie Subaru i obejrzenie w środku Imprezy STi która kosztuje przecież ok 200 ty.zł Wrażenia jak z lat 90tych gwarantowane


Nie porównuj subaru do skody czy cytryny-subaru sie nie oglada tylko sie jezdzi.
Mam co prawda Legasia ale po 5 latach i 200 tys.km za kierownica Octavii powiem że to niebo i ziemia-kto nie spróbował lepiej niech sie nie wypowiada.


Pokazuję tylko tym którzy najeżdżają na wnętrze Rapida że często cena nie idzie w parze z wyglądem lub jakością wnętrza.

Co do jeżdżenia to się zgodzę, teść ma forestera i pod względem prowadzenia marzenie, ale pod względem stylistyki wnętrza i plastików i paru innych elementów nic nie uzasadnia ceny 150 klocków za ten konkretny egzemplarz :wink:


nie czuj sie przeze mnie najezdzany ale jak chcesz miec welur w kabinie to idziesz po aston martin'a, subaru ma zapie$#alac przed duze Z a nie ladnie wygladac :)

jak juz jestesmy przy tych 200-stu klockach za subaryne - tam placisz i wiesz za co :) i potencjalnie ladne materialy na desce sa na ostatnim miejscu oczekiwan kupujacego... w rapidzie natomiast, ani nie masz silnika, ani 4x4 ani niczego innego w podwoziu co by choc w 10% dorownywalo subarynie - a plastiki na drzwiach masz pewnie dokladnie tak samo albo moze ciut mniej gowniane. a cena tylko 4krotnie mniejsza...
 
 
Skfarek 
Donatorr
Gruby i czarny ;)



Auto: Octavia 1
Silnik: 1.9 TDI AXR
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 15:50   

yogi_at_pozen napisał/a:
nie czuj sie przeze mnie najezdzany ale jak chcesz miec welur w kabinie to idziesz po aston martin'a,


nie czuję się najeżdżany, welur można mieć nie tylko w astonie :diabelski_usmiech Mam jednak wrażenie że naturalny konkurent z japońskiego podwórka wykonany jest z trochę większym polotem a też ma zapierdalać, tak więc da się? Da się ;P

PS. stoimy po tej samej stronie barykady bo sam bym chętnie nabył Subaru, ale w postaci starszego forestera najchętniej z 2.0 turbo albo 2,5 turbo pod machą, właśnie ze względu na właściwości jezdne, i dlatego że w nowym napier...m kolanami w deskę, a poza tym stracił trochę z charakteru, teraz z wyglądu to taki ......po prostu SUV.
Jako ciekawostka: niedawno znalazłem w sieci projekt z USA w którym do białego Forka chyba 2010 wpakowano mechanikę i wnętrza część z rozbitego STI :wink:

PS1. może lepiej skończmy OT bo to watek o cytrynie jest.

PS2. troche bardizej na temat w ostatnim AŚ jest krótki artykuł o C-Elysse ale tez tylko zdawkowo napisali że ma mieć mocniejsze zawieszenie i nic więcej na temat konkretów :wink:
_________________
Moje MU: http://forum.octaviaclub....p=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub....p=886072#886072

Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
 
 
 
zepter00 
RS


Auto: Octavia 1
Silnik: 1.9 TDI ASV
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2008
Skąd: WWE
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 16:44   

Jest na pewno o wiele ładniejszy niż bliźniak Peugeot 301 :)
_________________
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub....uperb+++tdi+awx

Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
 
 
 
szkoda 
Moderatorr
antikrist


Auto: Volvo S70
Silnik: B5254S
Wiek: 39
Dołączył: 24 Cze 2005
Skąd: WB
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 16:50   

Skfarek napisał/a:
ale pod względem stylistyki wnętrza i plastików i paru innych elementów nic nie uzasadnia ceny 150 klocków za ten konkretny egzemplarz :wink:

no właśnie uzasadnia, sporo ludzi ma jakieś odwrócone wymagania, każdy chce zapłacić masę kasy za miękki plastik, "chromy" i "skórę", a to przede wszystkim powinno jeździć, skręcać i hamować :)

to akurat kosztuje, w przeciwieństwie do tych pierdół.
_________________
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
 
 
mirek_p11 
RS


Auto: Octavia 2 FL Combi
Silnik: 1.8 TSI CDAA
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2010
Skąd: 3miasto
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 17:48   

co do subaraka, to nowy model będzie miał bardziej agresywny przód i dobry silnik z turbinką 276 KM :diabelski_usmiech

jak dobrze pójdzie to ojciec wymieni forka z 2007 roku na nowego a ja już te twarde plastiki w środku w starym modelu jakoś przeżyje :D zawsze istnieje opcja tapicer :D

_________________
Mirek
Octavia II 1.8 TSI combi by mirek_p11
 
 
szkoda 
Moderatorr
antikrist


Auto: Volvo S70
Silnik: B5254S
Wiek: 39
Dołączył: 24 Cze 2005
Skąd: WB
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 18:02   

CVT :shock:
_________________
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
 
 
daneczek76 
Donatorr
W czym moge pomóc ?



Auto: VW Sharan
Silnik: 1.9 TDI BTB
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2006
Skąd: Wrocław - Olsztyn
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 18:57   

leszekmw napisał/a:
daneczek76 napisał/a: idę o zakład że większość rapidów przejedzie 100 tys bez większej awarii czego raczej francuz niedokona

uważaj bo możesz przegrać ...

może ale ja to widzę po Pugach Partnerach w naszej firmie on ledwo 40 tys bez awari a potem zawieszenie napieprza że łojeju już nie mówiąc że w poprzedniku i w terazniejszej wersji maglownice odmówiły posłuszeństwa.
Clio mamy tylko jedno w Kombi jak na razie lepiej wypada od Pugów, sa jakieś drobne tylko pierdołki ale i przebieg o połowe mniejszy , a fabki zarzynamy już drugą dostawę i zawsze te 120 tys bez najmniejszego jęknięcia wytrzymały potem szły do firmy która zarządzą flotą na wymianę za nowe.

Nie powiem nowa C5 pod względem wyglądu zewnętrznego ,taka bardziej niemiecka mi się wydaje, a i ten prezentowany wózek też mi sie podoba, no ale samym wygladem się nie jeździ.
_________________
SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
SHARAN SPECIAL 1.9 TDI 150 KM
 
 
 
xof 
Ambiente

Auto: Audi quattro
Silnik: 2.0 TSI CHHB
Dołączyła: 09 Lip 2012
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 09 Lis, 12 23:52   

Ten Citroen ma przewagę nad Rapidem:
-większe o jedną "działkę" koła, przeliczając z pokazowych 16 cali będą prawdopodobnie w standardzie 195/60r15 lub 185/65r15, gumy lepsze na polskie drogi i w sensownej cenie jeśli chodzi o rozmiar 195 (bo 195/55 z Fabii, pasujące też do Roomstera, to masakra cenowa)
-chwalą się, że zamiast zatrzasków użyli dużo połączeń gwintowanych
-wg mnie ładniejszy, przypomina trochę BMW
-Citroen nie musi się liczyć z właściwym pozycjonowaniem produktu, np. pierwsze Fabie 2 FL miały jako podstawową klimatyzację półautomatyczną, teraz tylko manualna, w Rapidzie tylko 1 składany kluczyk, w Fabii 2, ksenony w 1. Fabii VRS w 2. brak, przykłady można mnożyć, można odnieść wrażenie, że księgowi tylko myślą z czego by zrezygnować.
-cena
-silniki TSI przestają mi się podobać, obecne wersje przy generowaniu większych mocy wzbogacają mieszankę, żeby nie przegrzać wydechu, następna generacja ma mieć chłodzony kolektor wydechowy. Na drogach szybkiego ruchu, których szybko przybywa, TSI palą jak smoki. Nie wspomnę nawet o rozrządach, u mnie już się odzywa. Wolnossący 1.6 czy diesel w cenie TSI mają przewagę.
-poza tym Skoda zawsze była poligonem dla VW - np. debiut 1.2 TSI w Yeti, mimo że VAG wsadza już ten silnik wszędzie gdzie może to poprawia go cały czas, dopiero teraz czytam, że Skoda otworzyła jakieś nowoczesne centrum testowania silników - nie bez powodu.
-zobaczcie jak genialnie Citroen rozwiązał światła do jazdy dziennej - żarówka P21w w głównym reflektorze: http://www.mad4wheels.com...9e_007_7702.jpg
patrząc na powyższe zdjęcie można dojść do wniosku, że budowali ten samochód tanio, solidnie i z głową.

Tylko tylna kanapa z pseudozagłówkami wygląda dość tandetnie.

Poczekamy, zobaczymy, jazda próbna obowiązkowa.
 
 
Walt 
Donatorr



Auto: Octavia 2 Tour
Silnik: 1.6 MPI BSE
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lut 2011
Skąd: z lasu
Wysłany: Sob 10 Lis, 12 09:59   

Mnie tylko drażnią zawiasy zajmujące pół bagażnika. Tak ciężko wsadzić dwa małe amorki? I nie mówię o tych ze skrzydełkami :wink:
_________________
SPOT Poznań ->

Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub....4b943cff#759950
 
 
 
Flame 
Celebrate


Auto: Audi
Silnik: Inny
Wiek: 31
Dołączył: 15 Sty 2010
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 10 Lis, 12 10:35   

xof napisał/a:
, ksenony w 1. Fabii VRS w 2. brak, przykłady można mnożyć, można odnieść wrażenie, że księgowi tylko myślą z czego by zrezygnować.
.


Tego akurat nie kumam, na czym zaoszczędzili księgowi nie dają opcji ksenonów, bo ta teoria miałaby sens gdyby do wszystkich Fabii I dawali ksenony, a w Fabii II z tego zrezygnowali i wsadzali tylko halogeny.

Ja nie rozumiem tylko dlaczego taka opcja jest niedostępna w Fabii II?
_________________
ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub....1168233#1168233

ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C6 AVANT 2.0 TDI 140KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=65304

ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub....p=906416#906416
 
 
xof 
Ambiente

Auto: Audi quattro
Silnik: 2.0 TSI CHHB
Dołączyła: 09 Lip 2012
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 10 Lis, 12 10:46   

Pozycjonowanie w koncernie - nie ma opcji ksenonów, zmusi to do kupna Polo. To raczej nie domena księgowych tylko marketingowców.
 
 
zwolin 
Rider

Auto: Octavia 2 Combi Tour
Silnik: 1.6 MPI BSE
Dołączył: 08 Paź 2010
Skąd: WK
Wysłany: Sob 10 Lis, 12 15:40   

Walt, tu stówka, tam stówka i może się budżet koncernu dopnie :wink:
To tak samo jak u nas w tourach, a to lampka w schowku, a to amortyzatorek od schowka, a to klapka od schowka na konsoli. Niby nic, ale jak sie to pomnoży x parę tys sztuk, to na premię dla działu księgowego się uzbiera :evil:
_________________
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group