co do turbiny zaraz po zgaszeniu słuchać jak cichutko brzęczy sobie pod maską "coś" dziś sprawdzałem .
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Panowie,
nie mogę znaleźć informacji kiedy ma wejść do sprzedaży Kombi RS?ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raffaluusKolego większej bzdury nie słyszałem...
Zamieszczone przez raffaluusTwoim tokiem rozumowania Superb jest w ogóle niepotrzebnym modelem,przecież Octavia to jest prawie to samo...
Dla mnie (dla mnie) Superb jest za duży. I tyle.
Zamieszczone przez raffaluusJeśli 508 4x4 nie jest dla Ciebie pełnoprawnym napędem na 4 koła to Haldex również nim nie może być
I jeszcze jedno jak wyczujesz różnicę pomiędzy obecną O III a Passatem (2 cm. różnicy w rozstawie osi) to jesteś the beściak...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rok z BagienZamieszczone przez raffaluusKolego większej bzdury nie słyszałem...
Zamieszczone przez raffaluusJeśli 508 4x4 nie jest dla Ciebie pełnoprawnym napędem na 4 koła to Haldex również nim nie może być
I jeszcze jedno jak wyczujesz różnicę pomiędzy obecną O III a Passatem (2 cm. różnicy w rozstawie osi) to jesteś the beściak...
Różnica jest zasadnicza...silnik diesla napędza przód,elektryczny napędza tył ( do pewnej prędkości ).
Rozumiem że nie wyczuwasz różnicy pomiędzy Octavią a klasą średnią...skoro wystarczy założyć Ci opaskę na oczy...i już jeździsz czeskim Passatem równie komfortowym,przestronnym jak niemiecki oryginał.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramida
Tak więc jak ktoś ma kase to niech nawet kupi sobie A klasę w wersji AMG i wyda te 230kzł :wink: a to że auto będzie mniejsze niż octa to kogo to obchodzi :szeroki_usmiech
Cena katalogowa A45 AMG - 184tys. automat 7g speedshift, 4x4, bixenony itp, 0-100 4,6s.... :twisted:
Sprzedawcom EvoX i Imprezy Sti widmo bezrobocia zagląda w oczy...Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Ok Panowie. Konczymy kolejną sprzeczkę :diabelski_usmiech i wracamy do tematu.
Siedzę akurat w ASO, gdzie trafiłem z niedziałającą klimą. Oczywiście nie mogłem sobie odmówić (jako jeden z ostatnich na Forum) obejrzeć dokładnie O3 w dwóch wersjach: Ambition z pakietem chrom i dodatkowym pakietem wyposażenia (m.in. Bolero), w czarnym lakierze, z czarnym wnętrzem, na kołach 16" alu, oraz Elegance bez pakietu chrom, w brązowym lakierze, z jasnym wnętrzem, na kołach 17" alu - oba egzemplarze z silnikiem 1.4 TSI. No i.... Nie jeżdżąc, a tylko podziwiając muszę przyznać, że przygarnąłbym czarną Elegance z pakietem chrom, na 16" alu (to z powodu przyszłych wydatków i realnego spojrzenia na nasze drogi, na których - wg mnie - 16" to optimum). Wnętrze O3 podoba mi się - zwłaszcza w wydaniu jasnym. Jest wygodnie i przestronnie - myślę, że jest ciut więcej miejsca, niż w O2FL. Skaj na boczkach nie przeszkadza mi zupełnie, podłokietnik pokryty materiałem, kierownica obszyta podobnie kiepską skórą, co w O2FL... Generalnie zamieniłbym się "ręka w rękę" za swoją "elegantkę", ale gdybym miał teraz sprzedawać swoje autko, dołożyć 30.000 i kupić nową O3... Never !!! Nie odczuwam aż tak dużego skoku technologicznego i optycznego (zwłaszcza wewnątrz) w O3, aby dla niej spisywać "na straty" O2FL. I myślę, że O3 kombi również nie będzie aż tak wspaniała, aby wtarła w ziemię O2FL kombi. Teraz pewnie narażę się niektórym forumowiczom (nie napiszę "kolegom", bo jeszcze usłyszę coś o wspólnym wypasie i korycie) - tył O2FL podoba mi się bardziej, niż O3...Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Mimo uważanego przeczytania wszystkich linkowanych tu pdfow nt. silników w O3 nie mogę namierzyć tego 1.8 tsi. W dokumentach o EA888 go nie ma, chyba, że to już 4 generacja tegoż a dokumenty wyraźnie z końca 2011 kończą się na generacji 3. W dokumentach o EA211 też go nie ma (i być nie powinno bo wg nich ta seria obejmuje silniki 1.2 - 1.6). Z drugiej strony angielska Wiki twierdzi, że to jednak EA211 ..... :?o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
Komentarz
-
-
Octavia 3 kombi w Aś nr 20/2013
Wracając do tematu w najnowszym Aś krótka prezentacja ( jazda testowa ) O3 kombi w wersji 1.8 tsi ( spalanie wg prod. 6,1/100 ) oraz 1.6 tdi. Chwalona za przestrzeń w kabinie jak i bagażnik. Jedyne zastrzeżenia do twardości zawieszenia ( nie ma punktu odniesienia w stosunku do liftbacka ). Różnica w cenie - 4000 zł.
[ Dodano: Pon 13 Maj, 13 19:03 ]
Zamieszczone przez Rok z BagienZamieszczone przez raffaluusczeskim Passatem równie komfortowym,przestronnym jak niemiecki oryginał.
"Jeszcze jedno, gwarantuję że każdy wsadzony z czarną opaską na oczach do Accorda, 6, i40, Optimy, Puga czy innego "przedstawiciela klasy D" i do O III nie poczułby różnicy podczas jazdy, w komforcie czy w przestronności.
Dopiero po zdjęciu opaski by było" "łeee to skoda" :? :wink:"
Z mojej strony ...koniec dyskusji.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raffaluus( spalanie wg prof. 6,1/100 )
wg producenta....
Zamieszczone przez raffaluusJedyne zastrzeżenia do twardości zawieszenia ( nie ma punktu odniesienia w stosunku do liftbacka )
A dokładnie: "Choć technicznie auto nie różni się prawie od limuzyny, kilka zmian jednak wprowadzono, np. na nierównościach zauważyliśmy, że tylne zawieszenie zostało nieco usztywnione. Skoda nie oferuje na razie regulowanego adaptatywnego układu, więc pojazd należało przygotować na ładowność 650 kg"
I dalej, odnośnie przywołanego Passata:
"Ze swoją długością auto weszło do klasy średniej i zbliżyło się do Passata. Rozstaw osi Skody zwiększył się do 2,69 m - Passat oferuje zaledwie 2 cm. więcej.
Bez względu na idiotyczny podział na klasy, w pełni podtrzymuję tą tezę:
Jeszcze jedno, gwarantuję że każdy wsadzony z czarną opaską na do Accorda, 6, i40, Optimy, Puga czy innego "przedstawiciela klasy D" i do O III nie poczułby różnicy podczas jazdy, w komforcie czy w przestronności.
Dopiero po zdjęciu opaski by było" "łeee to skoda" :? :wink:
Z ostatnim emotikonem włącznie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexZamieszczone przez piramida
Tak więc jak ktoś ma kase to niech nawet kupi sobie A klasę w wersji AMG i wyda te 230kzł :wink: a to że auto będzie mniejsze niż octa to kogo to obchodzi :szeroki_usmiech
Cena katalogowa A45 AMG - 184tys. automat 7g speedshift, 4x4, bixenony itp, 0-100 4,6s.... :twisted:
Sprzedawcom EvoX i Imprezy Sti widmo bezrobocia zagląda w oczy...
Tak więc 184kzł to cena nie realna :P
Ale nie róbmy większego śmietnika niż jest :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
αZamieszczone przez Rok z BagienZamieszczone przez raffaluus( spalanie wg prof. 6,1/100 )
wg producenta....
Zamieszczone przez raffaluusJedyne zastrzeżenia do twardości zawieszenia ( nie ma punktu odniesienia w stosunku do liftbacka )
A dokładnie: "Choć technicznie auto nie różni się prawie od limuzyny, kilka zmian jednak wprowadzono, np. na nierównościach zauważyliśmy, że tylne zawieszenie zostało nieco usztywnione. Skoda nie oferuje na razie regulowanego adaptatywnego układu, więc pojazd należało przygotować na ładowność 650 kg"
I dalej, odnośnie przywołanego Passata:
"Ze swoją długością auto weszło do klasy średniej i zbliżyło się do Passata. Rozstaw osi Skody zwiększył się do 2,69 m - Passat oferuje zaledwie 2 cm. więcej.
Bez względu na idiotyczny podział na klasy, w pełni podtrzymuję tą tezę:
Jeszcze jedno, gwarantuję że każdy wsadzony z czarną opaską na do Accorda, 6, i40, Optimy, Puga czy innego "przedstawiciela klasy D" i do O III nie poczułby różnicy podczas jazdy, w komforcie czy w przestronności.
Dopiero po zdjęciu opaski by było" "łeee to skoda" :? :wink:
Z ostatnim emotikonem włącznie.
poprawiłem literówkę...jest D.
wsadzić na ...( konia,minę ? )
Jeśli chodzi o zawieszenie miałem na myśli porównanie belki z układem wielowahaczowym.Jeżdżono zarówno wersją 1.8 tsi jak również 1.6 tdi.
Teraz zapytam całkiem poważnie.Którymi przedstawicielami klasy średniej jeździleś?wymienione przez Ciebie i40/Optima mają wiecej przestrzeni w środku niż Skoda ( obojętnie z przodu czy z tyłu ), Passat ma lepszą pozycję za kierownicą i wygodniej wyprofilowaną tylną kanapę.Avensis oprócz typowo "japońskich” plastików jest samochodem niesamowicie dokładnie wykonanym i wyciszonym.Accord jest mniejszy,ciaśniejszy ale super się prowadzi.Peugeot ma fajne diesle i wykonanie wykraczające poza ramy klasy, C5 to inna bajka...fotele,zawieszenie- wsiądź ,przejedź się naprawdę warto.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dontakJutro godzina 16.30 godzina W! Już nie mogę się doczekać! Jak dziecko
Gratulacje, dobrze ją tylko oblej co by się za chwile nie zepsuła 8)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez dontakJutro godzina 16.30 godzina W! Już nie mogę się doczekać! Jak dziecko
Gratulacje, dobrze ją tylko oblej co by się za chwile nie zepsuła 8)
Ma się rozumieć że musi być oblana! Flaszka już się chłodzi :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raffaluusTeraz zapytam całkiem poważnie.Którymi przedstawicielami klasy średniej jeździleś?
Jeździłem i Passatem i Superbem i Alfą 159 i A6 i wieloma innymi samochodami. I40/Optimą nie jeździłem. Podobnie Avensisem.
Puga miałem jak dla Ciebie wykonanie 508 wykracza poza ramy klasy, to ja się pytam jakiej ?
Miałeś kiedyś Peugeota ? Pytam serio ? Tak przez kilka lat ? Tak jak ja. Czytałeś test AMiS na dystansie 50.000 km 508 ? Wiesz ile kosztuje sprężarka (jeśli dobrze pamiętam) klimy ? Bo na dystansie 50.000 min. to się wysypało ? Że o uje...nym zaczepie rolety nie wspomnę. (u mnie w 307 dokładnie to samo). Duperela ? Tak, ale świadczy nadal o jakości montażu.
Wiesz ile razy wymienia się żarówki w Pugu ?
Funkcjonalnością ani Octavia II ani O III nie ustępuje żadnemu - jak to nazywasz - przedstawicielowi klasy D. To, że O II jest głośniejsza, mniej komfortowa, ma mniejszy rozstaw osi ? Bez znaczenia. Widziały gały co brały.
Jechałeś O III ? Masz/miałeś O II ?
Postęp jest wyraźny.
Masz życzenie kupuj sobie C5. Niech Ci daje komfort. Jak przyjdzie do sprzedaży to pogadamy nad wartością rezydualną. A ta znikąd się nie bierze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rok z BagienZamieszczone przez raffaluusTeraz zapytam całkiem poważnie.Którymi przedstawicielami klasy średniej jeździleś?
Jeździłem i Passatem i Superbem i Alfą 159 i A6 i wieloma innymi samochodami. I40/Optimą nie jeździłem. Podobnie Avensisem.
Puga miałem jak dla Ciebie wykonanie 508 wykracza poza ramy klasy, to ja się pytam jakiej ?
Miałeś kiedyś Peugeota ? Pytam serio ? Tak przez kilka lat ? Tak jak ja. Czytałeś test AMiS na dystansie 50.000 km 508 ? Wiesz ile kosztuje sprężarka (jeśli dobrze pamiętam) klimy ? Bo na dystansie 50.000 min. to się wysypało ? Że o uje...nym zaczepie rolety nie wspomnę. (u mnie w 307 dokładnie to samo). Duperela ? Tak, ale świadczy nadal o jakości montażu.
Wiesz ile razy wymienia się żarówki w Pugu ?
Funkcjonalnością ani Octavia II ani O III nie ustępuje żadnemu - jak to nazywasz - przedstawicielowi klasy D. To, że O II jest głośniejsza, mniej komfortowa, ma mniejszy rozstaw osi ? Bez znaczenia. Widziały gały co brały.
Jechałeś O III ? Masz/miałeś O II ?
Postęp jest wyraźny.
Masz życzenie kupuj sobie C5. Niech Ci daje komfort. Jak przyjdzie do sprzedaży to pogadamy nad wartością rezydualną. A ta znikąd się nie bierze.Jestem świadom tych zmian i dlatego tu jestem.Osobiście uważam,że 03 1.8 tsi jest najlepszym wyborem do ok.85 tysięcy złotych. Powyżej tej kwoty jest już zbyt bogaty wybór większych i bardziej "dojrzałych" samochodów.
Komentarz
-
Komentarz