Spradziłem tę dodatkową wkładkę i jest tam:
Silnik 1.6l/81 kW MPI
Moc: 81kW/5500-5800RPM
Moment: 155Nm/3800
Skrzynie MG5 i AG6
MG5Lift/AG6Lift/MG5Combi/AG6Combi
Vmax: 192/190/191/188 km/h
Przyspieszenie 0-100km/h: 10,6/12,0/10,8/12,2 s
Poniżej na tej samej kartce są dane uzupełniające odnośnie dopuszczalnej masy przyczepy dla 1,6l/81kW TDI i w pierwszym momencie pomyślałem, że się pomylili i zamiast TDI wpisali w tabelce wyżej MPI, ale potem się zreflektowałem, że jednak moment obrotowy pasuje bardzie do MPI, no i skrzynie są MG5 i AG6, a dla 1.6TDI jest tylko MG6.
Ze zdjęcia w telefonie ledwo te dane się rozszyfruje, więc spróbuję aparatem zrobić foto.
OT: Można tu fotki wklejac na forum, czy tylko linki do zdjęć umieszczonych w serwisach zewnętrznych działają?
Skoda O3 5E 2014 1.4TSI DSG Combi od 2014.04 Audi A3 8L 2001 1.9TDI MG5 5D od 2007.04 do 2014.07
Ja bym podejrzewał, że to jakiś MPI jednak niż FSI - tak jak wprowadzają z nowym Polo i pewnie nową Fabią też 1.0 MPI, tak może większą jednostkę szykują do O3. Dziwne tylko, że w dokumentacji by się już taki silnik ukazał i to z datą na styczeń 2014, jak tu nawet w prasie nie słychać o takich planach, a co dopiero wrzuceniu takiej wersji na produkcję.
Skoda O3 5E 2014 1.4TSI DSG Combi od 2014.04 Audi A3 8L 2001 1.9TDI MG5 5D od 2007.04 do 2014.07
Ja bym podejrzewał, że to jakiś MPI jednak niż FSI - tak jak wprowadzają z nowym Polo i pewnie nową Fabią też 1.0 MPI, tak może większą jednostkę szykują do O3. Dziwne tylko, że w dokumentacji by się już taki silnik ukazał i to z datą na styczeń 2014, jak tu nawet w prasie nie słychać o takich planach, a co dopiero wrzuceniu takiej wersji na produkcję.
Może wzieli ludzi na przetrzymanie i zostawili sobie furtkę, jakby TSI nie szło, ale słupki sprzedażowe się zgadzają, więc chyba wolnossak nie będzie brany pod uwagę w O3. Pozatym te normy...(zapewne przestrzegane przez ponad 25-letnie przegubowe Ikarusy, jeżdżące po mieście od rana do wieczora :twisted: :twisted: :twisted: )
MPI jest jak byk :shock: tylko może to na inne rynki. Ja nie powiem, ten silniczek sprawdzony + pewnie jedna z niższych cen, bym brał, jak bym kasę miał.
Ukraińcy mają w ofercie New Octavię 110 MPI. 2 tysiące Hrywien tańsza od 105 TFSI. W wersji Active kosztuje tylko 77947zł (259 997uah) :lol: I zarób tutaj 3500 tysiąca hrywien na miesiąc.
MPI jest jak byk :shock: tylko może to na inne rynki. Ja nie powiem, ten silniczek sprawdzony + pewnie jedna z niższych cen, bym brał, jak bym kasę miał.
Instrukcja może jest wspólna ale silnik tak jak piszesz raczej na inne rynki. W instrukcji Rapida od dawna jest też wspomniany silnik 1.6 i jakoś u nas go nie ma do tej pory.
Komentarz