Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie o instalację LPG do OII 1.6 MPI 2004r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pytanie o instalację LPG do OII 1.6 MPI 2004r

    Oj to nasz Rafał zapomniał chyba jak brzmiały jego zapowiedzi pojedynku, ale nie chce mi sie tego teraz szukać :P

  • #2
    Pytanie o instalację LPG do OII 1.6 MPI 2004r

    Dzwoniłem o ofertę w warsztacie montażowym stag AC Gaz:
    1. podstawowa opcja 2500zł na ich podzespołach
    2. 2900zł z wstryskiwaczami Hana

    coś babka mówiła o nowym sterowniku STAG-4 QBOX z gwarancją na 5 lat, ale tego tematu już nie ogarnąłem zupełnie.

    moje pytanie tyczy się tego, czy warto dopłacać za wtryskiwacze Hana? Moje użytkowanie autka to 15-20 000 km/rok, tryb mieszany.

    Komentarz


    • #3
      A ja bym zaryzykowal jakis warsztat polecany na forum LPG i zainteresowal sie Techem 224 na wtryskach Hana lub Barracuda.

      Teraz sa jakies nowe wtryski AC.

      Q-box na elektronike ma 5 lat gwarancji, a nie na calosc zestawu typu wtryski reduktor. Wiec elektronika owszem 5 lat, ale reszta z limitem przykladowo 100kkm, albo bez zadnej gwarancji zwalajac na slaba jakos gazu.

      Cena jak za 4 cylindry umiarkowana.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        zadzwoniłem teraz do innego warsztatu też STAG i otrzymałem propozycję z wstryskiwaczami HANA za 2700, warto czasem się poorientować.

        Komentarz


        • #5
          Podzespoły jedno, ale należy również uwzględnić fachowy montaż - tak jak pisał Maicroft, zobacz na lpg-forum w kwestii warsztatów.

          A reszta elementów jaką proponują (reduktor, butla)?
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz


          • #6
            Ja mam zamontowane:

            Stag 4 plus
            Hana Red na listwie
            Zavoli N
            Butla 55l w koło.
            Wlew w klapkę paliwa

            Działa i daje radę, rok temu za 2450zł

            Komentarz


            • #7
              peter221, do silnika 1.6 STAG spokojnie starczy.
              Ja mam STAG'a 300 i przeleciane 255tyś.km. na LPG :!: Zero problemów, a zamierzam jeszcze trochę pojeździć.
              Przypilnuj, żeby instalator dobrze skalibrował - po pierwszym 1000km. jedź do niego na kontrolną wizytę i powinieneś mieć spokój, aż do sprzedaży.
              Artur

              Komentarz


              • #8
                Peter221, nie kombinuj z instalacjami LPG, po co wy kupujecie te składanki typu sterownik stag a wtryski hana a inne reduktor jeszcze jakis inny. Jedz do zakładu gdzie zakłądają BRC. Zapłacisz 2700 zł . Wtryski i reduktory BRC robią bardzo duże przebiegi. Nie jeżdzisz na żadne strojenia, nie płacisz za przeglądy przez 2 lata ( tylko koszt filtra). Jednym słowem zapominasz o problemach. Nie warto jest kupowac tych składanek składanek typu STAG. Kiedyś jak była różnica w cenie że BRC kosztował 3000 a instalki typu STAG i inne kosztowały 1900 zł to rozumie, ale teraz to nie jest opłacalne. Poczytaj jakie problemy sa z kompami STAGA, ile wytrzymują Hany i te śmieszne reduktory typu AC i strojenia tego co 15 tys km a sam wyciągniesz wniosek.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez PrzemekS2
                  Poczytaj jakie problemy sa z kompami STAGA
                  Ciekawe rzeczy piszesz, możesz podlinkować jakieś przykładowe wątki?

                  Zamieszczone przez PrzemekS2
                  po co wy kupujecie te składanki
                  Coby mieć optymalnie dopasowane do danego samochodu.
                  Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                  FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez PrzemekS2
                    Poczytaj jakie problemy sa z kompami STAGA
                    też jestem ciekawy gdzie opisują o takowych problemach....
                    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez PrzemekS2
                      Poczytaj jakie problemy sa z kompami STAGA
                      To ja ponad 7 lat na bombie zegarowej jeżdżę i nawet nie wiedziałem :wow
                      Artur

                      Komentarz


                      • #12
                        O jakis fan BRC sie odezwal :lol:

                        Tech, STAG ma tez dedykowane zestawy, wcale nie trzeba montowac Han.

                        Mozna jeszcze wsadzic AGIS, KME i cala mase innych instalacji jak np. Landi


                        Mi BRC do nowki auta z salonu montowal zaklad z Rzeszowa, czyli kwatera glowna tej firmy w PL - i co... i lipa byla od pierwszych kilometrow. Ja przejezdzilem 2kkm i oddalem to auto koledze, ktory bujal sie z problemem kilka miesiecy, potem w firmie wzial to auto ktos inny po 10km strzelil dacha w stolicy :lol:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          jakieś bajki kolega o tych Stagach opowiada i tyle, miałem w Seicento do dzisiaj siostra nim tłucze i prędzej auto sie rozleci niż Stag, brat ma VW Bora, ja w mojej O2Fl, kolega w Zafirze B, i co tu więcej gadać nic się dzieje. Ale jak się ktoś nie zna to zamieszanie wszędzie zrobi. i nie mówię że BRC złe bo nie jest złe.. też
                          Sławka wozi Superb 2 FL
                          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez slawko80rr
                            jakieś bajki kolega o tych Stagach opowiada i tyle, miałem w Seicento do dzisiaj siostra nim tłucze i prędzej auto sie rozleci niż Stag, brat ma VW Bora, ja w mojej O2Fl, kolega w Zafirze B, i co tu więcej gadać nic się dzieje. Ale jak się ktoś nie zna to zamieszanie wszędzie zrobi. i nie mówię że BRC złe bo nie jest złe.. też
                            Ja mam BRC i mogę potwierdzić, że jest dobre. Przez pierwsze 120 tys tylko przeglądy były robione i nic więcej. Niestety BRC ma jedną jak dla mnie poważną wadę, jak potem trzeba coś wymienić to jest problem, bo wtryski, reduktor itp. są po prostu drogie w stosunku do innych instalacji. Jak stwierdził mój gazownik BRC jest dobra, ale ze względu na ceny podzespołów nie na polskie warunki. Osobiście też teraz bym zainstalował jakąś inną tańszą w obsudze instalację.

                            Komentarz


                            • #15
                              120tys to jakies 4/5 lat temu zalozone. Faktycznie, wtedy wybor byl mniejszy i gotowe kity sprzedawaly sie lepiej. Dzis sytuacja wyglada troche lepiej
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Panowie czy warto dopłacić do QBOX PLUS (czyli OBD) czy lepiej zwykły QBOX

                                Komentarz


                                • #17
                                  W zasadzie bez znaczenia. BSE radzi sobie nawet bez wspolpracy z OBD, jak roznica nie duza to czemu nie.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    no różnica 2500 bez oraz 3000 z OBD chodzi o auto taty Octavie 1,6 BSE z 2010 roku ma zamiar założyć gaz tylko jest jeden dylemat czy brac OBD

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      A reszta podzespolow jaka ??
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        nie warto dopłacać do OBD lepiej do dobrych wtrysków i porządnego montażu i strojenia !!!
                                        Sławka wozi Superb 2 FL
                                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Dobrego montera mam w Tarnowie - wszystko na AC - 2500 ze zwykłym QBOX ewentualnie dopłata do wtrysków Hana lub Baracuda 200 zł

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            No to zaczalbym od wtryskow Barracuda lub Hana z reduktorem AC 150KM (czarnym), duzej butli w kolo a na koniec rozwazal Qboxa z OBD Ten bez starczy jak wtryski beda sensowne oraz bedzie to zalozone sensownie.

                                            Auto-Elektro-Serwis
                                            Rafał Marynowski

                                            Tarnów, ul. Wiadukt 3

                                            Ten ?? Jak tak, to OK
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              oczywiscie ze ten monter

                                              tylko co wziąśc zwykły QBOX + baracudy

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Tak. Reduktor tez ten z AC, nie jest drogi, a daje rade.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  czyli bede brał zwykły QBOX + baracudy

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X