Falowanie obrotów na zimnym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andy90
    Super Moderator
    • 2010
    • 859
    • Octavia I (1U2)
    • AKL 1.6 MPI 101 KM

    #51
    Ja ostatnio zakładałem u siebie Boscha - też ok.
    http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934
    https://www.facebook.com/ZielonaOctaviaByAndy/

    Komentarz

    • diil4life
      Classic
      • 2017
      • 23
      • Octavia I (1U2)
      • AKL 1.6 MPI 101 KM

      #52
      Wymienione zostały kable na nowe firmy NGK, wymienione świece na nowe firmy NGG, wyczyszczona przepustnica. Problem dalej jest. Mechanik mówi, że ostatnią rzeczą jaka może być to uszczelki kolektora.

      Komentarz

      • Przemek_i
        RS
        • 2012
        • 3237
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AKL 1.6 MPI 101 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #53
        U mnie w AKL po wymianie tych uszczelek problem ustał.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz

        • diil4life
          Classic
          • 2017
          • 23
          • Octavia I (1U2)
          • AKL 1.6 MPI 101 KM

          #54
          Witam ponownie, wczoraj dałem samochód ponownie do mechanika, żeby wymienił uszczelki kolektora ssącego. Dziś rano byłem mile zaskoczony - obroty nie spadały poniżej 700-800, silnik się nie krztusił i nie dusił.
          Podsumowując, wymieniłem czujnik temperatury, kable na firmy NGK, świece na firmy NGK, czyściłem przepustnicę i na końcu wymienione uszczelki kolektora. Dopiero po zmianie tych uszczelek problem ustał.
          Ostatnio gdzieś na jakimś forum VW wyczytałem, że po założeniu gazu gość miał dokładnie ten sam problem - dopiero wtedy skojarzyłem, że u mnie też po instalacji LPG tak zaczęło się robić, okazało się,że gdy majster zakładający mu gaz zdjął kolektor, żeby nawiercić otwory, to przy jego zakładaniu nie wymienił uszczelek na nowe - zostawił stare, twarde uszczelki. U mnie prawdopodobnie przyczyna była taka sama, ponieważ mechanik - ten mój, nie ten co zakładał gaz - dał mi zdjęte uszczelki wczoraj i były twarde jak plastik, czyli źle wpasowane, nieszczelne. Przy serwisie gazu, myślę że za około miesiąc czasu muszę chyba zje*ać majstra, bo mógł zadzwonić, powiedzieć jaka jest sytuacja, bym dopłacił te 100 zł i by nie było problemu.
          Tak na sam koniec chciałbym podziękować wszystkim za mniej i więcej pomocne porady.
          Pozdrawiam

          Komentarz

          • Przemek_i
            RS
            • 2012
            • 3237
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #55
            TY!!!

            ...Moje Cappuccino MPi...

            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

            Komentarz

            • shanzi
              Rider
              • 2016
              • 694
              • Octavia I combi (1U5)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #56
              Zamieszczone przez diil4life Zobacz wpis
              Witam ponownie, wczoraj dałem samochód ponownie do mechanika, żeby wymienił uszczelki kolektora ssącego. Dziś rano byłem mile zaskoczony - obroty nie spadały poniżej 700-800, silnik się nie krztusił i nie dusił.
              Podsumowując, wymieniłem czujnik temperatury, kable na firmy NGK, świece na firmy NGK, czyściłem przepustnicę i na końcu wymienione uszczelki kolektora. Dopiero po zmianie tych uszczelek problem ustał.
              Ostatnio gdzieś na jakimś forum VW wyczytałem, że po założeniu gazu gość miał dokładnie ten sam problem - dopiero wtedy skojarzyłem, że u mnie też po instalacji LPG tak zaczęło się robić, okazało się,że gdy majster zakładający mu gaz zdjął kolektor, żeby nawiercić otwory, to przy jego zakładaniu nie wymienił uszczelek na nowe - zostawił stare, twarde uszczelki. U mnie prawdopodobnie przyczyna była taka sama, ponieważ mechanik - ten mój, nie ten co zakładał gaz - dał mi zdjęte uszczelki wczoraj i były twarde jak plastik, czyli źle wpasowane, nieszczelne. Przy serwisie gazu, myślę że za około miesiąc czasu muszę chyba zje*ać majstra, bo mógł zadzwonić, powiedzieć jaka jest sytuacja, bym dopłacił te 100 zł i by nie było problemu.
              Tak na sam koniec chciałbym podziękować wszystkim za mniej i więcej pomocne porady.
              Pozdrawiam
              Ci , którzy się nie słuchają i wymieniają wszystko inne niż uszczelki powinni to przeczytać . Grunt, że Ci dobrze doradzilismy i fura ładnie pracuje. Szerokości

              Komentarz

              Pracuję...