Witam wszystkich.
Mam pytanie do osób które walczyły z błędem 17700 (obieg otwarty, termostat chłodzenia silnika F265) i wymianiały cały termostat z obudową.
Przed wymianą ciągle wyrzucało mi błąd ale mimo to temperatura przy jeździe po mieście maks. sięgała 105 stopni, a zazwyczaj miała koło 102.
Po wymianie termostatu z obudową na nowy,błąd oczywiście już nie występuje, natomiast temperatura cieczy chłodzącej przy odczycie po ELM pokazuje 107 - 108 stopni. Kiedy włącze dmuchawę i ogrzewanie temperatura spada nawet poniżej 100 stopni. Dolna rura chłodnicy ciepła ale nie tak gorąca jak górna.
Wentylatory się nie załączają, ale czytając forum widzę, że temperaturą załączenia wentylatorów to u jednych 108 innych 109 a jeszcze innych 112 stopni.
I tu się zastanawiam czy mam zapowietrzony układ czy termostat walnięty.
Z góry dziękuję za pomocne posty.
Pozdrawiam
Mam pytanie do osób które walczyły z błędem 17700 (obieg otwarty, termostat chłodzenia silnika F265) i wymianiały cały termostat z obudową.
Przed wymianą ciągle wyrzucało mi błąd ale mimo to temperatura przy jeździe po mieście maks. sięgała 105 stopni, a zazwyczaj miała koło 102.
Po wymianie termostatu z obudową na nowy,błąd oczywiście już nie występuje, natomiast temperatura cieczy chłodzącej przy odczycie po ELM pokazuje 107 - 108 stopni. Kiedy włącze dmuchawę i ogrzewanie temperatura spada nawet poniżej 100 stopni. Dolna rura chłodnicy ciepła ale nie tak gorąca jak górna.
Wentylatory się nie załączają, ale czytając forum widzę, że temperaturą załączenia wentylatorów to u jednych 108 innych 109 a jeszcze innych 112 stopni.
I tu się zastanawiam czy mam zapowietrzony układ czy termostat walnięty.
Z góry dziękuję za pomocne posty.
Pozdrawiam
Komentarz