Czy ktoś kto rozbierał pompę kojarzy jak leżał duży oring na silniku pompy? Czy po włożeniu w wręgę na pompie był pasujący czy luźny jakby o rozmiar za duży? Bo u mnie uszczelka luźna o 3-4 mm za duża. Moje BFQ chyba cierpi na niedostateczne ciśnienie. Rano jak zimno trudno odpalić, dusi i trzęsie, podbija i obniża obroty, dopiero od ok 70 st po rozgrzaniu silnika jako tako chodzi ale i tak ma drgawki, lepiej pracuje jak zacisnę wąż powrotu paliwa. Uprzedzając co zrobione/sprawdzone: uszczelki kolektora, przepustnicy, oringi wtrysków,kable WN, świece, szczelność dolotu na plak i gaz zapalniczkowy (desperacja), sitko wkładu pompy, filtr paliwa Filtron, wężyki od LPG, wkrętka w kolektorze od LPG, adaptacja przepustnicy. Logi wypadania zapłonów są na 0, logi z temperatur powietrza, silnika są ok. Błędy 16555, 16556 za uboga/bogata mieszanka.
Pompa paliwa oringi.
Zwiń
X