Pompa paliwa oringi.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mark711
    Rider
    • 2017
    • 267
    • Octavia I combi (1U5)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    Pompa paliwa oringi.

    Czy ktoś kto rozbierał pompę kojarzy jak leżał duży oring na silniku pompy? Czy po włożeniu w wręgę na pompie był pasujący czy luźny jakby o rozmiar za duży? Bo u mnie uszczelka luźna o 3-4 mm za duża. Moje BFQ chyba cierpi na niedostateczne ciśnienie. Rano jak zimno trudno odpalić, dusi i trzęsie, podbija i obniża obroty, dopiero od ok 70 st po rozgrzaniu silnika jako tako chodzi ale i tak ma drgawki, lepiej pracuje jak zacisnę wąż powrotu paliwa. Uprzedzając co zrobione/sprawdzone: uszczelki kolektora, przepustnicy, oringi wtrysków,kable WN, świece, szczelność dolotu na plak i gaz zapalniczkowy (desperacja), sitko wkładu pompy, filtr paliwa Filtron, wężyki od LPG, wkrętka w kolektorze od LPG, adaptacja przepustnicy. Logi wypadania zapłonów są na 0, logi z temperatur powietrza, silnika są ok. Błędy 16555, 16556 za uboga/bogata mieszanka.
    Ostatnio edytowany przez mark711; 43844.
Pracuję...