Witajcie,
poproszę o pomoc w analizie załączonych logów. Wrzucam logi statyczne "basic settings" i dynamiczne zlogowane dla trzeciego i drugiego biegu (wiem że nie powinno się tak logować, ale ciekawią mnie wartości doładowania. Zastanawia mnie, czy auto nie jest lekko przeładowane. Często przy rozpędzaniu na pierwszym biegu z pedałem wciśniętym około 1/3 (czasem też na drugim biegu to się pojawia) silnik nabiera obrotów niemrawo , po czym przy przekroczeniu 2 tyś zauważalny jest "zryw" (tak wiem, że to tylko 90 koni). Nie jest to zawsze. Bywa że przy tak dociśniętym pedale przyśpieszenia auto przyśpiesza liniowo od dołu obrotów na wspomnianych pierwszym i drugim biegu. Czy to zamulenie może wynikać z przeładowania, po czym jak układ wyreguluje doładowanie, slnik wkręca się jak powinien? Przy dodaniu gazu w podłogę to nie występuje. Robiąc logi zauważyłem też że spokojna jazda przy np 1400 obrotów na trójce pokazuje rzeczywiste doładowanie o 0.3 bara wyższe niż zadane. Z góy dziękuję za Wasze uwagi.
poproszę o pomoc w analizie załączonych logów. Wrzucam logi statyczne "basic settings" i dynamiczne zlogowane dla trzeciego i drugiego biegu (wiem że nie powinno się tak logować, ale ciekawią mnie wartości doładowania. Zastanawia mnie, czy auto nie jest lekko przeładowane. Często przy rozpędzaniu na pierwszym biegu z pedałem wciśniętym około 1/3 (czasem też na drugim biegu to się pojawia) silnik nabiera obrotów niemrawo , po czym przy przekroczeniu 2 tyś zauważalny jest "zryw" (tak wiem, że to tylko 90 koni). Nie jest to zawsze. Bywa że przy tak dociśniętym pedale przyśpieszenia auto przyśpiesza liniowo od dołu obrotów na wspomnianych pierwszym i drugim biegu. Czy to zamulenie może wynikać z przeładowania, po czym jak układ wyreguluje doładowanie, slnik wkręca się jak powinien? Przy dodaniu gazu w podłogę to nie występuje. Robiąc logi zauważyłem też że spokojna jazda przy np 1400 obrotów na trójce pokazuje rzeczywiste doładowanie o 0.3 bara wyższe niż zadane. Z góy dziękuję za Wasze uwagi.