Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Log vcds - pomoc w poszukiwaniu problemu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Log vcds - pomoc w poszukiwaniu problemu

    Witam. Mam pewne błędy w samochodzie. Dodam że ten błąd odnośnie pompy skutkuje spadkiem mocy i migającą kontrolką świec żarowych.
    Problem z przyciskiem podnoszenia szyby kierowcy. Wszystkie pozostałe działają prawidłowo (prawa pasażera przód i tył, lewa tył), czyli pojedyncze wciśniecie w dół opuszcza szybę automatycznie, wciśniecie do góry automatycznie zamyka szybę. Po stronie kierowcy są problemy bo trzeba trzymać do końca w dół jaki i w górę. Zaadaptowałem już przełącznik według instrukcji (na załączonym zapłonie, opuścić w dół przytrzymać, podnieść do góry i przytrzymać i powtórzyć - niestety nie pomogło). Jaka może być przyczyna? Uszkodzony przycisk? Dodam, że jeżeli włożę kluczyk do wkładki i przekręcam w prawo i trzymam dłużej o auto się otwiera i wszystkie szyby się otwierają. Lecz jak już dam w prawo na zamykanie to auto się zamyka i wszystkie szyby oprócz szyby kierowcy.
    Załączone pliki

  • #2
    Cały panel po stronie kierowcy z przyciskami rozbierałem wczoraj i wydaje się tam być wszystko w porządku. Troche byly zuzyte ścieżki od zamykania i otwierania szyby kierowcy. Ale przeczyściłem i już się podnosi i opuszcza lecz nie działa to automatyczne opuszczanie i podnoszenie z przycisku.

    Komentarz


    • #3
      Sprawdź wiązkę przewodów pomiędzy nadwoziem a drzwiami kierowcy.
      Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

      Komentarz


      • #4
        Inne podnośniki mogę zaadoptować, tylko tego jednego kierowcy nie mogę nic zrobić.

        Z kluczyka w zamku jak przytrzymam na otwieranie otwieraja się wszystkie szyby nawet kierowcy, ale zamykają się już wszystkie tylko nie kierowcy pozostaja otwarte
        Załączone pliki

        Komentarz


        • #5
          W O3 też się uszkadzały te wiązki drzwi?

          Komentarz


          • #6
            Przewody wszystkie całe.
            Wydaje mi się że uszkodzony jest sterownik drzwi.
            Załączone pliki

            Komentarz


            • #7
              Sprawdziłes miernikiem wszystkie przewody?
              Czy tylko ograno leptycznie?
              Bo objawy wskazują na połamane wiązki przewodów właśnie w drzwiach. Mogą wyglądać na całe - a nadłamać się niekoniecznie tam gdzie widać.

              Komentarz


              • #8
                Rozizolowałem cały przewód od wtyczki w karoserii do przelotki w drzwiach pod poszyciem. Wszystkie przewody całe. Sprawdzałem miernikiem i również są przejścia. W tym sterowniku sa mikroprocesory i chyba jest duże prawdopodobieństwo że coś tam się mogło uszkodzić od tego podnoszenia szyb.
                Sprawdziłem też same przewody od przełącznika szyb do sterownika drzwi bo tam idą przewody, i też jest ciągłość. Z tego sterownika wychodzi sterowanie na przełącznik szyb, sterowanie do lusterek, do samych lusterek, do zamka drzwi, do silnika szyby, no i jedna wtyczka z canem z auta.

                Komentarz


                • #9
                  Jedynie co przyrodzi mi na myśl - kupić identyczną puszkę na szrocie i podmienić.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X