Witam was,
Chciałbym poruszyć ten temat. Wiem, że było ale chciałbym się z wami czymś podzielić. Dzisiaj nadszedł dzień wypucowania mojej przepustnicy do czysta. Jednak kiedy odpiąłem od niej wszystkie przewody to z układu chłodzenia zaczęło mi uciekać borygo. Zaczęło dość obficie kapać przy czujniku który zlokalizowany jest z prawej strony silnika dość blisko od przepustnicy. Po wyczyszczeniu jej i zainstalowaniu w stare miejsce, przestało kapać. Jednak jest już mniej niż minimum.
Czy uważacie, że po podłączeniu jednak znów zacznie stamtąd uciekać? to sprawa podciśnienia ale jednak uciekać nie powinno. Także mimo wszystko nawet nie musiałem robić adaptacji przepustnicy. Od razu pracowała należycie.
Już wcześniej miałem błąd 17967 dotyczący właśnie przepustnicy oraz 17916 dotyczący czujnika obrotów silnika. Myślałem, że może zniknie błąd przepustnicy gdy ją najzwyczajniej dopieszcze. W środku mechanizm wygląda jak nowy. Co powinienem jeszcze sprawdzić i na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuje za zainteresowanie
[ Dodano: Czw 10 Gru, 09 22:48 ]
A może jednak ktoś wie?
Komentarz