Hej,
Pacjent 1.8T AUM 190KM.
Dziś wracając S8 zdarzyło mi się ostro przegonić octavię (bardzo ostro - vmax). Pod sam koniec gonitwy zauważyłem, że po dodaniu gazu autko poszarpywało więc zwolniłem do prędkości przepisowej i jechałem tak dłuższy czas aby furze odpocząć. Potem problem zniknął - znowu normalnie* jechała i przyspieszała. Z ciekawości w domu podpiąłem się vagiem i miałem takie błędy:
16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High
P0328 - 35-10 - - - Intermittent
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
P1200 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Knock Sensor pojawia się bardzo rzadko, podejrzewam że czasami podczas przełączania się na LPG lub w drugą stronę, gdy zaczyna go brakować i zrzuca na benzynę. Power Supply - aku szykuje mi się do wymiany zapewne. Jednak ten środkowy z N249 to nowość.
*Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak mocno zbutuję moją klementynę np. z dwójki (ale potrafi też na każdym innym biegu), to słyszę jak włącza się turbina, zaczyna ładnie syczeć, ale nagle jakby powietrze gdzieś uciekało i znowu zaczyna pompować. Słychać to na tym filmiku w 4 sekundzie: https://www.youtube.com/watch?v=UfU13YR ... e=youtu.be
Akurat w środę oddaję autko do turbiniarza z polecenia, bo oględziny zaworu N75 czy przewodów podciśnienia nic nie pokazały.
Może to być powiązane? W sensie, że cały czas problemem był zawór N249 a dzisiejsze pociśnięcie chwilowo wzmocniło objawy?
No i czy nie powinien zapalić się check engine?
Pacjent 1.8T AUM 190KM.
Dziś wracając S8 zdarzyło mi się ostro przegonić octavię (bardzo ostro - vmax). Pod sam koniec gonitwy zauważyłem, że po dodaniu gazu autko poszarpywało więc zwolniłem do prędkości przepisowej i jechałem tak dłuższy czas aby furze odpocząć. Potem problem zniknął - znowu normalnie* jechała i przyspieszała. Z ciekawości w domu podpiąłem się vagiem i miałem takie błędy:
16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High
P0328 - 35-10 - - - Intermittent
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
P1200 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Knock Sensor pojawia się bardzo rzadko, podejrzewam że czasami podczas przełączania się na LPG lub w drugą stronę, gdy zaczyna go brakować i zrzuca na benzynę. Power Supply - aku szykuje mi się do wymiany zapewne. Jednak ten środkowy z N249 to nowość.
*Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak mocno zbutuję moją klementynę np. z dwójki (ale potrafi też na każdym innym biegu), to słyszę jak włącza się turbina, zaczyna ładnie syczeć, ale nagle jakby powietrze gdzieś uciekało i znowu zaczyna pompować. Słychać to na tym filmiku w 4 sekundzie: https://www.youtube.com/watch?v=UfU13YR ... e=youtu.be
Akurat w środę oddaję autko do turbiniarza z polecenia, bo oględziny zaworu N75 czy przewodów podciśnienia nic nie pokazały.
Może to być powiązane? W sensie, że cały czas problemem był zawór N249 a dzisiejsze pociśnięcie chwilowo wzmocniło objawy?
No i czy nie powinien zapalić się check engine?