[O1] Brak paliwa na wtryskach, swiece suche, pompa działa!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gorg
    Drive
    • 2010
    • 60

    [O1] Brak paliwa na wtryskach, swiece suche, pompa działa!

    Jak zobaczyłam na DC tą drugą fotkę to zastanawiałam się czy nie boisz się, że sie zakurzy na tej drodze :szeroki_usmiech

    Pięknie sie błyscy
  • GreenArrow
    L&K
    • 2009
    • 1052

    #2
    [O1] Brak paliwa na wtryskach, swiece suche, pompa działa!

    Cześć i czołem, mam kaledzy nastepujacy problem.

    Octavia dostałą głowice po kompletnym remoncie, prowadnice zaworow itp. zostało to złożone to ładu ale nie pali, Paliwo nie przechodzi przez wtryski, przez pompe paliwo idzie, świece suchutkie jak nowa chusteczka

    Co to może byc ? czy odpowiada za to jakiś bezpiecznik? Nie chce wzywac elektryka bo to dodatkowe koszty. Dodam ze na budziku przed remontem był komunikat 'insp' czy ma to jakiś związek ?

    Kto da wskazówke z rezultatem pozytywnym dostaje nie tylko punkt ale równiez czteropak

    Pozdrawiam Green !

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz jeszce raz okablowanie silika i podłonczenie przewodów paliwowych jesli wszysko jest ok .to podłonzc vaga i zobacz czy nie ma zadnych błedów i ewentualnie jesszcze mozesz zrobic test elementów wykonaczych
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • marco1
        Classic
        • 2009
        • 31

        #4
        Poluzuj rurkę na wtryskiwaczu, zakręć silnikiem kilka obrotów powinno pokazać się paliwo spod nakrętki, jeśli się pokarze to trzeba szukać innej przyczyny.

        Sprawdż rozrząd może jest żle ustawiony

        Komentarz

        • deviltomek
          Ambiente
          • 2010
          • 246

          #5
          czujnik hala moim zdaniem....byc moze nie podpięty lub uszkodzony podczas remontu

          Komentarz

          • GreenArrow
            L&K
            • 2009
            • 1052

            #6
            deviltomek, gdzie on sie znajduje ?

            Komentarz

            • Marcin STECZKO
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 292

              #7
              GreenArrow jak koledzy powiedzieli wcześniej obstawiam
              1. zapowietrzony układ paliwowy (sprawdz tez jakie pompka podaje ciśnienie)
              2. sprawdź czy na wtryskiwaczach jest podawane napięcie jak niema to sprawdz czujnik położenia wału G28 (jest bodajże z tyłu silnika przy kole zamachowym)
              BYŁ SREBRNY "AGRESOR"
              Była BIAŁE COMBI AZJ 4X4
              Była CZARNA COMBI ATD 4X4

              MK IV

              Komentarz

              • GreenArrow
                L&K
                • 2009
                • 1052

                #8
                Marcin STECZKO, pompa podaje szalone cisnienie, zazygało mi całą komore silnika po zdjęciu węza

                jutro bede wszystko brał pod uwage .

                [ Dodano: Sro 03 Lis, 10 20:47 ]
                Wysypały sie następujace błędy :

                01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 D
                01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 D
                01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 D
                01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 D

                Listwa z wtryskami stała 3 tyg w garazu, nie wiem czy ma to jaki kolwiek na nie wpływ. Wie ktoś jak sprawdzic ich sprawnosc?

                Komentarz

                • Marcin STECZKO
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 292

                  #9
                  GreenArrow, czy wtryski są sterowane :?: czy mają napięcie
                  BYŁ SREBRNY "AGRESOR"
                  Była BIAŁE COMBI AZJ 4X4
                  Była CZARNA COMBI ATD 4X4

                  MK IV

                  Komentarz

                  • GreenArrow
                    L&K
                    • 2009
                    • 1052

                    #10
                    Marcin STECZKO, Czy jest napiecie i czy dostaja jakiś sygnał .

                    Komentarz

                    • Marcin STECZKO
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 292

                      #11
                      tak
                      BYŁ SREBRNY "AGRESOR"
                      Była BIAŁE COMBI AZJ 4X4
                      Była CZARNA COMBI ATD 4X4

                      MK IV

                      Komentarz

                      • GreenArrow
                        L&K
                        • 2009
                        • 1052

                        #12
                        Marcin STECZKO, wybacz nie zrozumieliśmy sie, nie wiem czy wtryski dostaja napiecie bo nie wiem jak to sprawdzic a nie chce ich doszczetnie zniszczyc.

                        A wtryski zupełnie sie nie uruchamiają, ani grama benzyny nie podaja na silnik.

                        Komentarz

                        • bradley
                          L&K
                          • 2008
                          • 1465

                          #13
                          GreenArrow, bierzesz multimetr, zdejmujesz kostke elektryczna z wtryskiwcza i mierzysz czy jest na nich napiecie na postojue/na zaplonie/w trakcie odpalania.
                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                          Komentarz

                          • jacog
                            Rider
                            • 2008
                            • 420
                            • Felicia I (6U1)

                            #14
                            Bezpiecznik nr 32 w skrzynce - ecu wywala takie błedy jak sie sfajczył (bezp oczywiscie). Żarówka 12V 5W na kablach i sprawdzasz czy idzie napięcie z aku na wtryski - widać nie masz miernika.
                            Jak masz kabel to zobacz czy widać czas wtrysku z grupie drugiej podczas rozruchu.

                            Komentarz

                            • GreenArrow
                              L&K
                              • 2009
                              • 1052

                              #15
                              jacog, sprawdzałem dzisiaj ten bezpiecznik jest w całości jak pozostała reszta, jeżeli chodzi o sprawdzanie napięcia to wole 10 razy sie zapytac niz kombinowac i cos spieprzyć bardziej ( o ile sie da )

                              Komentarz

                              • robekcool
                                RS
                                • 2009
                                • 2041
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                czas sprawdzić ciągłość przewodów
                                www.k-mot.pl
                                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                Autoholowanie.
                                Robert Kulma

                                Komentarz

                                • GreenArrow
                                  L&K
                                  • 2009
                                  • 1052

                                  #17
                                  A wiec tak, dzisiaj był elektryk i sprawdzał napiecie, nie było.

                                  Co sie okazało do wiazki kabli od wtrysków dochodza inne, od czego ?

                                  Od komputera sterujacego instalacją gazową, która sie prawdopodobnie zepsuła i zablokowałą wtryski, komputer pojechał na gwarancje, a jutro dostanie nowy na test czy to na pewno to .

                                  Komentarz

                                  • bodo87
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 38

                                    #18
                                    a masy wszystkie podłączyłeś??
                                    VAG DIAGNOSTYKA TORUŃ OKOLICE!!!

                                    ALARMY CENTRALNE ZAMKI MONTAŻ!!!

                                    Komentarz

                                    • Marcin STECZKO
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 292

                                      #19
                                      GreenArrow, odpaliłeś :?:
                                      BYŁ SREBRNY "AGRESOR"
                                      Była BIAŁE COMBI AZJ 4X4
                                      Była CZARNA COMBI ATD 4X4

                                      MK IV

                                      Komentarz

                                      • GreenArrow
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1052

                                        #20
                                        Marcin STECZKO, wtryski już działają, teraz nie ma kompresji.

                                        Świeca 1, 7 bar
                                        Świeca 2, 4 bar
                                        Świeca 3, 8 bar
                                        Świeca 4, 8 bar

                                        Jeden wielki cyrk.

                                        Komentarz

                                        • german81
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1414
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                          #21
                                          ta niska kompresia jest spowodowana pustymi hydro popychaczani [szklankami] jak zapalisz i olej wypełni szklanki i skasuje luzy zaworowe to cisnienie wzrosnie .bo przy pustych szklankach skok zaworowy jest strasznie skrucony a co zatym idzie komora spalania nie jest wypełniona w wystarczajacum stopniu by uzyskac wysze cisnienie.
                                          diagnostyka vag 602-614-253

                                          Komentarz

                                          • GreenArrow
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1052

                                            #22
                                            german81, No i dokładnie to poszło na pierwsza mysl czyli jestesmy na dobrym tropie

                                            Mozesz to tak jeszcze lepiej napisać bo sa literówki

                                            Komentarz

                                            • jacog
                                              Rider
                                              • 2008
                                              • 420
                                              • Felicia I (6U1)

                                              #23
                                              No i co było przyczyną niedziałających wtryskiwaczy?

                                              Komentarz

                                              • GreenArrow
                                                L&K
                                                • 2009
                                                • 1052

                                                #24
                                                jacog, komputer od gazu, który kontroluje wtryskami przy przełanczaniu z gazu na benzyne, aktualnie gaz jest cały odpiety a wtryskiwacze zmostkowane. Wazne ze swiece sa mokre

                                                Komentarz

                                                • jacog
                                                  Rider
                                                  • 2008
                                                  • 420
                                                  • Felicia I (6U1)

                                                  #25
                                                  Dziwne, że wszystkie kanały padły w sterowniku gazu, co to za sekwencja tam siedzi? To musi być jakaś pierdoła, coś przeoczyłeś bo nie powinno być takiej możliwości, że wszystkie wtryskiwacze odcina - może przełączył się na odpalanie awaryjne na gazie.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...