[O1] Dwumasa??? pomocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • CiociaKrysia
    Classic
    • 2012
    • 10
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    [O1] Dwumasa??? pomocy

    Dwa dni temu w Nowym Sączu otwarto nowy tor kartingowy. Miałem możliwośc go osobiście przetestować.
    Ogólnie tor i karty są OK. Jak to na początku tor jeszcze jest śliski i trzeba trochę się namęczyć, aby kart jechał tam gdzie chce "kierowca" ale myślę, że z dnia na dzień to się będzie poprawiać.

    Może jakiś spocik na torze?? Niekoniecznie w piątek.

    Cena domeny: 3999 PLN (do negocjacji). Możliwość kupna na raty od 499.88 PLN miesięcznie. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
  • witiusz
    Classic
    • 2011
    • 1

    #2
    [O1] Dwumasa??? pomocy

    Witam. Przeglądałem juz rozne wątki z dwumasą i nie chce powielać tematu lecz moje objawy rożnią sie pewnym szczegółem i prosze po pomoc, najlepiej osoby znające się na mechanice i tym zagadnieniu żeby nie mnożyć dziwnych diagnoz.

    Otóż , w wiekszosci wątków dotyczących awarii i objawów padającej dwumasy poza takimi objawami jak szarpanie przy odpalaniu, nierowne przyspieszenie, stuki podczas jazdy, wibracje w kabinie pojawia sie objaw stukania czy wibracji podczas przyspieszania. U mnie to nie występuje. Inne objawy mają u mnie miejsce, ale nigdy nie wystepują żadne pukniecia i stuki podczas wcisnietego, nawet lekko gazu. Czuje ze w jakims elemencie w okolicach układu napedowego są wyrazne luzy , które powodują klekotanie i stuki, najczesciej przypominające stuki kiedy jedziemy pociągiem, ale w momencie wcisniecia gazu, ten element jest jakby docisnięty do czegos, zwarty i wtedy nie pojawiają sie najmniejsze stuki. Najwięcej jest ich w momencie puszczenia gazu kiedy auto jedzie rozpedzone na biegu lub na luzie, zaczynają sie zwykle około sekundy po puszczeniu gazu i klekoczą nieregularnie przez kilka sekund, po czym przestają. stuki pojawiają sie tez w momencie wjechania w dziure badz nawet najechania na łate w ulicy, wystarczy mała nierownosc, i słychac ze tam sie cos w srodku obija o siebie. Oczywiscie przy odpalaniu z racji wstrząsu tez słychac jakby cos u spodu auta mało nie odpadło. Zawieszenie było sprawdzane na stacji kontroli poj. Dodam ze podczas silnego przyspieszania na niskich biegach, zwlaszcza na jedynce auto osiąga pełny ciąg na raty, najpierw zmulone przez sekunde, potem zryw, i po sekundzie dostaje jakby wiecej mocy, i po kolejnej sekundzie jeszcze wiecej, i tak dwa, 3 razy zanim w pelni zacznie wbijac w fotel, ntomiast są momenty kiedy tego zrywu nie dostaje wogole. Byc moze to juz wina turbo ale słyszałem ze dwumas tekze oddzialywuje na przyspieszenie. Na koniec dodam ze wszystkie objawy zalezą od dnia. są dni a nawet do niedawna długie tygodnie gdzie nie było zadnych stuków.

    Zaznacze jeszcze raz, ta małą różnice ze podczas wciskania gazu, nie ma zadnych stuków, najczesniej przy dojezdzaniu na biegu, na luzie, przy odpalaniu, lub na wybojach. Dodam ze auto mialo kiedys mocnego dzwona choc nie za moich czasów wec nie wiem co dokładnie sie stało, poduszka pod skrzynią juz wymieniona bo tez byla luzna. Prosze o pomoc czy to dwumasa czy coś innego :roll:

    Komentarz

    Pracuję...