[O1] Maglownica i wskażnik paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marian05
    Classic
    • 2010
    • 13

    [O1] Maglownica i wskażnik paliwa

    Sebastian_TM, ja swoim szkodnikiem zrobiłem nieco ponad 20 tys. od kupna (teraz ma jakieś 182 kkm - prawdziwy), i wydałem więcej niż Ty. Szczegóły wydatków są na motostat w podpisie, ale zebrało się tego prawie 17 tys. wliczam w zasadzie wszystko oprócz płynu do spryskiwaczy i kwitów parkingowych. Mnóstwo kasy poszło w szeroko-pojęte akcesoria (m.in.program, alu-felgi, xenony, przyciemnianie szyb) , 2 komplety opon, rozrząd, ale też w rzeczy eksploatacyjne jak hamulce i amortyzatory, które też wymieniłem wcześniej bo ich stan nie był adekwatny do aktualnej mocy samochodu. Naprawy generalnie stanowią tylko małą cześć moich wydatków. Generalnie wiem, że b. dużo w samochód włożyłem i mam nadzieję że w następnym roku już wyluzuję z wydawaniem kasy na auto, a samochód pojeździ jeszcze parę lat na tym co zrobione. Ale ja w ogóle jestem takim głupim typem, że wymieniam wszystko wcześniej bo po prostu mam takie zboczenie, że muszę mieć moje samochody w idealnej kondycji. Myślę, że inny mógłby śmiało jeździć wymieniając tylko olej i wydając znacznie mniej kasy na naprawę, bo do niektórych rzeczy dało się przyzwyczaić (np. poprzedni właściciel jeździł z niedziałającym zamkiem tylnej klapy i z rdzą pomiędzy szybą a klapą, ja nie mogłem tego znieść i po kupnie to naprawiłem/lakierowałem)
  • przemo_w2
    Classic
    • 2009
    • 28

    #2
    [O1] Maglownica i wskażnik paliwa

    Mam pytanko wie ktos jak sprawdzic maglownice czy nie ma nadmiernych luzów wymienilem koncowkki i wydaje mi sie ze kierownica chodzi ze zbyt duzym luzem pozatym samochod skreca ale mam wrazenie ze musze za bardzo skrecic zeby kola skrecily!
    I drugie pytanie warjuje mi wskaznik paliwa na desce rozdzielczej po zataankowaniu na full wskazowka zatrzymuje sie przed ostatnia kreska ruszam do przodu wskaznik sie podnosi i juz mam tylko 3/4 paliwa a cofne do tylu wskazowka cofa sie i jest pelno pozniej kiedy jezdze to wskznik sam sie porusza w obrebie 1 kreski albo jak jade pod gorke to wskazowka potrafi opasc o 2-3 kreski i pozniej waracac do swojego poprzedniego poziomu!!wymienilem czujnik w zbiorniku nawet 2!!!jeden pozniej odsprzedalem koledze do golfa u niego plywak pieknie dzialal a u mnie nie chcial???ktos mial podobnie???

    Komentarz

    Pracuję...