Na swingu to najwyżej będziesz miał napis "phone" niezależnego od modułu.
[O1] problem z przyspieszeniem
Zwiń
X
-
[O1] problem z przyspieszeniem
Witam
Jestem tu nowy. Kupiłem nie dawno octavię I 110KM 1,9TDI. Była trochę zamulona. Po miesiącu jazdy na normalnych, wyższych obrotach, silnik się trochę odmulił, ale zauważyłem wyciek oleju. Postawiłem na warsztat i okazało się, że turbina jest walnięta. Wymieniłem turbinę, przepływomierz, zawór podciśnienia turbosprężarki i czujnik podciśnienia doładowania (spaliny). Przez chwilę turbina chodziła ok. Ale teraz nie od razu się załącza, czyli po ok.1,5-2 tys.obr. Była tak, że nawet powyżej 3 tys. auto nie ma kopa.
Ale jak auto jest rozgrzane, i odpuszczę pedał gazu, po czym wcisnę go ponownie, turbina się włącza dając nieporównywalnie wyższą moc.
Rano lub po dłuższym postoju, auto jest strasznie zamulone przez ok 1km. A na postoju jak wrzucę 3 tys. obrotów i puszczę, to silnik dostaje drgawek i po ok.15 sek wraca do normy.
Nie wiem co jeszcze może być nie tak. Mam podejrzenie o nastawnik pompy wtrysku. Ale mogę się mylić.
Proszę Was o pomoc.
-
Komentarz