[O1] Błedy vag Prosze o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ewa 661
    Classic
    • 2008
    • 13

    [O1] Błedy vag Prosze o pomoc

    To sa fajne auta, ale ten plastik na desce sprawia wrazenie strasznie tandetnego. Patrzac dwa modele wstecz, to zamiast isc do przodu to oni sie uwsteczniaja.

    Z DMC to jest tak, jak ktos wpisal. Jak auto krajowe to mozliwe ze jest ok, u mnie przy sprowadzonym jakis cymbal diagnosta wpisal 1700kg zamiast 2200kg
    ewa
  • damcyk
    Drive
    • 2007
    • 59

    #2
    [O1] Błedy vag Prosze o pomoc

    Podczas powrotu ze świat zauważyłem że moja Octavia 1,9 AHF TDI traci moc np podczas wyprzedzania ładnie ciągnie na 4 ce i nagle bach czuje brak mocy na pedale gazu, auto przestaje iść (nie wyświetlają sie na desce żadne błędy ) porostu jadę ale bez możliwości jakiegokolwiek przyspieszenia . Problem ten znika np jak podczas jazdy (albo postoju ) wyłączę zapłon i włączę go ponownie auto znów ma moc i jedzie normalnie przez np . 30 min a później dzieje się dokładnie to samo .


    19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
    P3105 - 35-10 - - - Intermittent
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent

    Myslalem że to turbina i bedzie błąd notlauf ale go nie znalazłem
    Skoda Octavia I 2001 1.9 TDI Laurin&Klement(SOLD)
    Skoda Octavia II 2007 2.0 TDI 140 KM Elegance

    Komentarz

    • g4cek
      Rider
      • 2011
      • 402

      #3
      A czy to przypadkiem nie jest jak przekroczysz 120-130km/h jeśli tak to masz zawór n75 do wymiany który kosztuje około 130zł na allegro i wymiana jest banalnie prosta, można tez czyścić ten zawór może to pomoże.

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Wątpie żeby to był zawór N75... w 110 bardzo rzadko padają.

        Prawdopodobnie zapiekła się zmienna geometria w sprezarce - stad 17965 - logi dynamiczne wyjasniłyby sprawe.

        19561 - zwiazany jest z zaworem ktory steruje klapą gaszącą.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • damcyk
          Drive
          • 2007
          • 59

          #5
          śledze troche inne fora i tam przeważnie powodem takich przyczyn jest przetarty kabelek od klapy gaszącej (czy jakoś tak) sprawdze te kable , a jak nie będzie to to jutro zrobie logi dynamiczne .
          Skoda Octavia I 2001 1.9 TDI Laurin&Klement(SOLD)
          Skoda Octavia II 2007 2.0 TDI 140 KM Elegance

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 11199
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            ale klapa gasząca ma mało wspólnego z przeładowaniem turbiny
            tu jest zbieg chyba dwóch usterek
            damcyk, i uzupełnij profil

            Zamieszczone przez damcyk
            Problem ten znika np jak podczas jazdy (albo postoju ) wyłączę zapłon i włączę go ponownie auto znów ma moc i jedzie normalnie przez np . 30 min a później dzieje się dokładnie to samo .
            klasyczny notlauf, poszukaj
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • damcyk
              Drive
              • 2007
              • 59

              #7
              chce zrobic logi dynamiczne , czy tak jak tuaj to jest przedstawione i na tych kanałach to bedzie dobrze ?

              Skoda Octavia I 2001 1.9 TDI Laurin&Klement(SOLD)
              Skoda Octavia II 2007 2.0 TDI 140 KM Elegance

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Tak film basketa jest bardzo dobry.
                Zrob tak jak on pokazuje... kazdą grupe oddzielnie... 011 i 010... jesli podczas logowania wpadnie auto w tryb awaryjny... gasisz odpalasz i kolejna grupa.
                Przed logowaniem skasuj błedy i odczytaj po logowaniu. Jesli sie pojawią... wstaw na forum.

                Pozdrawiam
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • damcyk
                  Drive
                  • 2007
                  • 59

                  #9
                  Wiec tak winą całego zamieszania w całej sprawy była "gruszka" w turbinie po wymienie jej wszystko wróciło do normy skoda zaczeła śmigać jak dawniej . Błędy skasowałem i nic jak narazie do tej pory nie wyskoczyło, jak coś by się pojawiło będe meldował i prosił o jeszcze jakieś cenne wskazówki Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i za pomocne odpowiedzi
                  Pozdrawiam
                  Jarek
                  Skoda Octavia I 2001 1.9 TDI Laurin&Klement(SOLD)
                  Skoda Octavia II 2007 2.0 TDI 140 KM Elegance

                  Komentarz

                  Pracuję...