silnik 1.6 akl problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mlody5743
    Drive
    • 2010
    • 43

    silnik 1.6 akl problem

    przy 1,9 TDI nie powinno mieć NEGATYWNEGO wpływu ALE pod warunkiem że spełnia normy 505.00 lub przy pompowtryskiwaczach 505.01 lub normę wyższą od zalecanej , 5W/40 jest nawet WSKAZANY do 1,9 TDI ja sam jeżdzę od nowości na 5W/40 z tego co słyszałem, a temat był poruszany na forum oleje 0W są zbyt rzadkie przy turbosprężarce...bardziej preferowane są 5W....ale oczywiście są też tacy którzy jeżdżą na 0W i nic sie nie dzieje...jak narazie :wink:
    mlody5743
  • tom2212
    RS
    • 2008
    • 3892

    #2
    silnik 1.6 akl problem

    witam wlasnie wrocilem z trasy i mam problem
    przy odkreconym zbiorniku wyrownawczym podczas dodawania gazu plyn chlodzacy robi sie bialy i wypycha go natomias podczas jazdy nie wiadomo dlaczego temperatura nagle wzrasta i jak sie zatrzymam okazuje sie ze brak jest plynu. jak myslicie co mam z tym zrobic ???

    Komentarz

    • mario_tg
      Drive
      • 2008
      • 65

      #3
      prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą wszystkie objawy na to wskazują i duże koszty :cry:

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #4
        wlasnie wrocilem z warsztatu i albo mnie oszukuja albo mowia prawde. Podobno uszkodzony jest termostat i tylko on i podobno sie gdzies zapowietrza ???? nie wiem co o tym sadzic??

        Komentarz

        • chrisol
          Drive
          • 2008
          • 88
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Nie wiem jak zbudowany jest termostat w AKL ale w AEE, którym jeździłem to była usterka z serii TTTM. A do wymiany oprócz termostatu była też zawsze jego pokrywka bo termostat ją przebijał.
          Napisz czy silnik w czasie jazdy jest nie dogrzany czy może temperatura szybko rośnie i wywala płyn korkiem.
          OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG

          Komentarz

          • tom2212
            RS
            • 2008
            • 3892

            #6
            to byly rozne objawy:silnik niedogrzany, czasami sie gotowal i wywalal plyn zbiornikiem wyrownawczym i wracal do swojej normalnej temperatury jak prawie doszlo do konca skali.

            Komentarz

            • Agamek12
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 9942
              • Ford

              #7
              Witam,

              naprawiłeś może auto? Jeśli tak, to czy zmieniałeś też termostat? Jeśli zmieniałeś, to powiedz na jaki: ja nie mam pewności czy mam samodzielny, czy w obudowie - może byłbyś w stanie mi pomóc?
              Adam... Używam:
              Rolka: e11FL 97KM/130Nm
              Passek: B6 175KM/366Nm

              Komentarz

              • tom2212
                RS
                • 2008
                • 3892

                #8
                tak naprawilem ale nie mam pojecia jaki jest bo to serwis wymienial.

                Komentarz

                • Agamek12
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 9942
                  • Ford

                  #9
                  Zamieszczone przez tom2212
                  tak naprawilem ale nie mam pojecia jaki jest bo to serwis wymienial.
                  a może pamiętasz ile zapłaciłeś? Ja jadę w piątek i cała zabawa (robota z częściami) ma zamknąć się w kwocie 80zł...
                  Adam... Używam:
                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                  Passek: B6 175KM/366Nm

                  Komentarz

                  • tom2212
                    RS
                    • 2008
                    • 3892

                    #10
                    wraz z wymiana plynu zaplacilem 186 zl

                    Komentarz

                    Pracuję...