Witam,
około 2-3 miesiące temu mechanik zamontował mi w octavii komplet nowego sprzęgła z dwumasem prod. sachs.
niestety żona przyjarała sprzęgło wjeżdzając do garażu (dużo gazu i wjazd na ćwierćsprzęgle i smród ze 2 dni) po za tym ogólnie manewrując na różnych placach ćwicząc parkowanie ( uczy sie do egzaminu na PJ) -no nie ważne
Planuje wysłać starą tarcze do regeneracji i wymianę okładzin na kevlaro'we ,
Pyt.1
Czy to normalne że po tak krótkim czasie i jednym przyjaraniu sprzęgło już jest do wymiana czy może przyczyna tkwi w zbyt słabym docisku (docisk też jest nowy) ? Jak jeżdzą te wszystkie "L"-ki musiały by mieć wymieniane sprzęgła co miesiąc.
pyt.2
Co lepsze wymiana okładzin tarczy na kevlar (koszt ok 250 zł) i przeczyszczenie istniejących okładzin docisku i dwumasy (bo są nowe). Czy może zrobienie spieku ale to wiąże się z wzmocenieniem docisku.
Auto jest podkręcone na 215 KM i 315Nm.
około 2-3 miesiące temu mechanik zamontował mi w octavii komplet nowego sprzęgła z dwumasem prod. sachs.
niestety żona przyjarała sprzęgło wjeżdzając do garażu (dużo gazu i wjazd na ćwierćsprzęgle i smród ze 2 dni) po za tym ogólnie manewrując na różnych placach ćwicząc parkowanie ( uczy sie do egzaminu na PJ) -no nie ważne

Planuje wysłać starą tarcze do regeneracji i wymianę okładzin na kevlaro'we ,
Pyt.1
Czy to normalne że po tak krótkim czasie i jednym przyjaraniu sprzęgło już jest do wymiana czy może przyczyna tkwi w zbyt słabym docisku (docisk też jest nowy) ? Jak jeżdzą te wszystkie "L"-ki musiały by mieć wymieniane sprzęgła co miesiąc.
pyt.2
Co lepsze wymiana okładzin tarczy na kevlar (koszt ok 250 zł) i przeczyszczenie istniejących okładzin docisku i dwumasy (bo są nowe). Czy może zrobienie spieku ale to wiąże się z wzmocenieniem docisku.
Auto jest podkręcone na 215 KM i 315Nm.