Problem nie objawia się żadnymi nieprawidłowościami w pracy silnika.
Ok. 2000 km temu zwiększyłem moc silnika do 130KM to tak na marginesie. Ok. 500 km temu zapaliła mi się po raz pierwszy kontrolka silnika podczas rozruchu, po którymś z kolei przekreceniu kluczyka problem zniknał. Na Vagu pokazal mi zbytwysoką temp. powietrza zasysanego (czujniki G42, G31). Potem był stale, nawet nie daje sie wykasować VAGiem.
Podmieniłem na taki sam czujnik temp. powietrza zasysanego - bez rezultatu, potem przepływomierz - bez rezultatu. Wymieniono filtr paliwa, przeczyszczono bak, nalałem nowego paliwa, dolałem substancji czyszczących pompowtryskiwacze firmy STS wg. zaleceń producenta.
Sprawdziliśmy temperatura na tym czujniku VCDSem. wynosi 134.1 st. C. Na próbę wypiąłem wtyczkę z pracującego silnika przy podłączonym kompie - parametr był niezmienny, cały czas 134.1 ...
Uwalone kabelki czy coś poważniejszego???
Źle zrobiona mapa na 130 KM ???
Jaka jest Wasza sugestia???
Ok. 2000 km temu zwiększyłem moc silnika do 130KM to tak na marginesie. Ok. 500 km temu zapaliła mi się po raz pierwszy kontrolka silnika podczas rozruchu, po którymś z kolei przekreceniu kluczyka problem zniknał. Na Vagu pokazal mi zbytwysoką temp. powietrza zasysanego (czujniki G42, G31). Potem był stale, nawet nie daje sie wykasować VAGiem.
Podmieniłem na taki sam czujnik temp. powietrza zasysanego - bez rezultatu, potem przepływomierz - bez rezultatu. Wymieniono filtr paliwa, przeczyszczono bak, nalałem nowego paliwa, dolałem substancji czyszczących pompowtryskiwacze firmy STS wg. zaleceń producenta.
Sprawdziliśmy temperatura na tym czujniku VCDSem. wynosi 134.1 st. C. Na próbę wypiąłem wtyczkę z pracującego silnika przy podłączonym kompie - parametr był niezmienny, cały czas 134.1 ...
Uwalone kabelki czy coś poważniejszego???
Źle zrobiona mapa na 130 KM ???
Jaka jest Wasza sugestia???
Komentarz