Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

dwie różne mapy w jednym ECU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • dwie różne mapy w jednym ECU

    Czy Szkoda nie ma przypadkiem dużego "S"?

    [ Dodano: Sro 14 Gru, 11 13:05 ]
    Dzwoniłem do ubezpieczalni - Uniqua. Nie dało się dodzwonić do likwidatora, zresztą Pani, która zajmuje się sprawą również się nie skontaktowała. Pani z systemu podała mi wstępną wycenę szkody na 3 750 PLN. To jakiś żart chyba...

    [ Dodano: Pią 30 Gru, 11 12:40 ]
    Po długich bojach i prośbach o wycenę szkody otrzymałem taki oto mail:
    CYT: " związku z likwidacja w/w szkody komunikacyjnej uprzejmie informujemy,
    że szkoda zostanie rozliczona jako szkoda całkowita z odliczeniem
    pozostałości części handlowo zbywalnych, z uwagi na ekonomicznie
    nieuzasadniony koszt naprawy powypadkowej. Wartość szkody całkowitej to
    6 100,00 zł (słownie zł sześć tysięcy sto zł 00/100/ "

    Śmiech na sali...

  • #2
    dwie różne mapy w jednym ECU

    Witam wszystkich,

    nie tak dawno temu ktoś podrzucił mi temat (w jednym z wątków) zapakowania dwóch map ECU do jednego kontrolera i przełączania niejako przyciskiem.

    Obgoniłem kwestię patrząc na problem z perspektywy urządzeń mi znanych (dla przypomnienia wtedy szukałem dwóch banków pamięci), tymczasem analizując temat map od innej strony natrafiłem na forum VW Golf informację, iż takie coś jest możliwe w wybranych kontrolerach BOSCH'a a przełączanie odbywa się z poziomu VAG'a. Nie wiem co szybsze: przeładowanie całej mapy czy też przełączenie adresacji z VAG'a - myślę że porównywalne nakłady czasowe wyjdą natomiast drążenie rozwiązania z VAG'iem ma sens ze względu na rozwój samochodowych stacji multimedialnych (wszystkim planującym zakup Columbusa w najbliższym czasie sugeruję wstrzymanie decyzji o zakupie z wielu innych powodów) - być może będzie przyciskiem.

    Idąc dalej to tak naprawdę samochody wyposażone w filtry cząstek stałych i tak mają już dziś prawdopodobnie dwie mapy (druga nazywa się: tryb awaryjny). Chciałbym prosić zatem o podpowiedź jeżeli ktoś zna na szybko: czy da się mapę awaryjną totalnie przemeblować ?

    Idąc dalej, wyedytowałem mapę z Siemensa PPD zaaplikowanego w BMN i jest tam dużo wolnej, nie wykorzystanej przestrzeni adresowej. Tutaj rodzi się kolejne pytanie: czy w przypadku Siemensa PPD udało się komuś znaleźć rozwiązanie (może ktoś takie posiada/używa) na umiejscowienie dwóch różnych map oraz znalezienie pola wyboru między nimi ?

    Komentarz

    POWRÓT NA GÓRĘ
    Pracuję...
    X