Witam,
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem szarpania podczas przyśpieszania i spadków obrotów na postoju. Jeśli chodzi o przyśpieszanie ma to czasem miejsce podczas lekkiego dodawania gazu, przy mocniejszym brak tego efektu. Na postoju czasami obroty silnika falują mocno. Odczuwam też słabszą dynamikę do 2000 obrotów i zwiększone dymienie. W czasie ostatnich mrozów żadnego z tego objawów nie było, tylko gdy temperatura powietrza wzrosła objawy wróciły. Nie ma żadnej reguły występowania tych objawów. Jeden mechanik stwierdził że to pompo wtryskiwacz na 2 cylindrze. Jeśli chodzi o silnik to 1.9 TDI BXE 2010 rok, przebieg 268 tys. Wrzucam dane z logów na postoju i proszę was o odpowiedź czy na podstawie tych danych można coś stwierdzić. VCDS odczytuje dwa błędy: P0101 i P0103. Czy to oznacza ze przepływka do wymiany czy szukać gdzie indziej usterki?
Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.21 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.09 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Grupa 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
6.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
1.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-5.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
0.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Grupa 001 http://vaglogi.pl/log-001_J8Ekc.html
Grupa 004 http://vaglogi.pl/log-004_OTnL4YW.html
Grupa 005 http://vaglogi.pl/log-005_44G4eMQ.html
Grupa 023 http://vaglogi.pl/log-023_Ew1LD0.html
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem szarpania podczas przyśpieszania i spadków obrotów na postoju. Jeśli chodzi o przyśpieszanie ma to czasem miejsce podczas lekkiego dodawania gazu, przy mocniejszym brak tego efektu. Na postoju czasami obroty silnika falują mocno. Odczuwam też słabszą dynamikę do 2000 obrotów i zwiększone dymienie. W czasie ostatnich mrozów żadnego z tego objawów nie było, tylko gdy temperatura powietrza wzrosła objawy wróciły. Nie ma żadnej reguły występowania tych objawów. Jeden mechanik stwierdził że to pompo wtryskiwacz na 2 cylindrze. Jeśli chodzi o silnik to 1.9 TDI BXE 2010 rok, przebieg 268 tys. Wrzucam dane z logów na postoju i proszę was o odpowiedź czy na podstawie tych danych można coś stwierdzić. VCDS odczytuje dwa błędy: P0101 i P0103. Czy to oznacza ze przepływka do wymiany czy szukać gdzie indziej usterki?
Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.07 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.21 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.09 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Grupa 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
6.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
1.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-5.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
0.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Grupa 001 http://vaglogi.pl/log-001_J8Ekc.html
Grupa 004 http://vaglogi.pl/log-004_OTnL4YW.html
Grupa 005 http://vaglogi.pl/log-005_44G4eMQ.html
Grupa 023 http://vaglogi.pl/log-023_Ew1LD0.html