Cześć,
w Skodzie Octavii II 1.6 MPI 2009 po faceliftingu ostatnio zapaliła mi się kontrola ABS, EPS i zaciągnięty ręczny przy skręcie w lewo. Dodatkowo są trzy głośne dźwięki. Od tego czasu taki zestaw pojawia się zawsze przy odpalaniu .Przy okazji wymiany hamulców z tyłu mechanik oczyścił wszystko z tyłu jednak bez efektu. Podpiął komputer - wyszedł błąd 01130 - praca ABS. Podejrzewa, że może być to sterownik/pompa ABS. Obdzwoniłem kilku elektromechaników i nie chcą się podjąć naprawy - macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Co jeszcze mogę sprawdzić poza bezpiecznikami? Przeczytałem pół Internetu, jednak wiele informacji urywa się w okolicach 2017/2018 r.
Pisałem do ASO, wg nich moja skoda nie kwalifikuje się do akcji serwisowej z 2017 r. - sprawdziłem to też na ich stronie + na wykazie z UOKiKU. Do głowy przychodzi mi jeszcze odkręcenie kół i sprawdzenie połączenia z czujnikami, czujniki zmierzyć multimetrem, sprawdzenie stanu magnesów ABS - chociaż wtedy błąd dotyczyłby jakiegoś konkretnego czujnika. Być może oddawaliście sterownik/pompę do regeneracji i macie jakieś firmy do polecenia?
w Skodzie Octavii II 1.6 MPI 2009 po faceliftingu ostatnio zapaliła mi się kontrola ABS, EPS i zaciągnięty ręczny przy skręcie w lewo. Dodatkowo są trzy głośne dźwięki. Od tego czasu taki zestaw pojawia się zawsze przy odpalaniu .Przy okazji wymiany hamulców z tyłu mechanik oczyścił wszystko z tyłu jednak bez efektu. Podpiął komputer - wyszedł błąd 01130 - praca ABS. Podejrzewa, że może być to sterownik/pompa ABS. Obdzwoniłem kilku elektromechaników i nie chcą się podjąć naprawy - macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Co jeszcze mogę sprawdzić poza bezpiecznikami? Przeczytałem pół Internetu, jednak wiele informacji urywa się w okolicach 2017/2018 r.
Pisałem do ASO, wg nich moja skoda nie kwalifikuje się do akcji serwisowej z 2017 r. - sprawdziłem to też na ich stronie + na wykazie z UOKiKU. Do głowy przychodzi mi jeszcze odkręcenie kół i sprawdzenie połączenia z czujnikami, czujniki zmierzyć multimetrem, sprawdzenie stanu magnesów ABS - chociaż wtedy błąd dotyczyłby jakiegoś konkretnego czujnika. Być może oddawaliście sterownik/pompę do regeneracji i macie jakieś firmy do polecenia?