O2 FL 1.4 tsi - terkotanie dochodzące z tylnej części auta
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Frytekhttp://www.racingforum.pl/Czy-silniki-FSI-to-Puszka-Pandory--t72935.html
niby to dotyczy fsi ale nie wiadomo.mnie jednak nadal męczy pompa...jade w najbliższy wtorek znów do ASO.
Czy ktoś już wrócił ze serwisu z rozwiązaniem problemu, z jakimś efektem ?Pozdrawiam
Piotr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Piotr AMPJaka była temperatura powietrza ?
Pytam bo u mnie terkotanie występuje tylko w okolicach zera i poniżej, to prawidłowość już potwierdzona kilkukrotnie. Teraz gdy jest ciepło słychać rzadko terkotanie lub tylko głośniejszy "szum". Zauważyłem dopiero kiedy paliwa w baku pozostała 1/4.
Komentarz
-
-
U mnie Pan z ASO powiedział, że na 3 godziny mam zostawić samochod. Nie wie co będą robić bo to kierownik serwisu wie, bo jak był w SAP na jakimś spotkaniu/szkoleniu to mu powiedzieli co ma robić...
Ja myślę tak jak juz pisałem - chcą mnie zniechęcić, ale na pismo o przyczynę terkotania i tak muszą mi odpisać i złoże ponowne pismo po wtorkowej wizycie.
Jak już będę miał całe opowiadanie to podsumuję działalność SAP i ASO w moim temacie.Pozdrawiam
Piotr
Komentarz
-
-
dziś złapałem moją drugą połówkę za łapkę i przeciągnąłem wzdłuż samochodu - reakcja po złośliwym komentarzu, że "nie słyszy jak hałasuje samochód, bo jej odgłos silnika przeszkadza" (one potrafią czasem człowiekowi dopiec..). No i o dziwo powiedziała, że faktycznie coś mi z tyłu stuka. W baku była 1/4 paliwa, silnik rozgrzany. Mam już benzyny na full, więc jutro po rundce do pracy sprawdzę czy na pełnym też mi bardziej hałasuje. Po ostatniej wizycie w aso postanowiłem poczekać, bo mnie panowie zbyli - test-car im też terkocze, wiec w czym problem? Też chętnie pojawię się na następnym łódzkim spocie (będzie mój pierwszy), może inni użytkownicy ocenią obiektywnie czy jest sens się z tym ciągać po serwisach.
Komentarz
-
-
jutro jade do Bednara na Szczecińską :-) zdam relacje, tylko zeby Szkodnik terkotał jak trzeba :diabelski_usmiech i nie wykręcił numerukiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jamesbondziojutro jade do Bednara na Szczecińską :-) zdam relacje, tylko zeby Szkodnik terkotał jak trzeba :diabelski_usmiech i nie wykręcił numeruz trzy razy mi się tak zdarzyło, że terkotała pompa ale gnojek przestał terkotać jak dojechałem do ASO, róznie to bywa
Pozdrawiam
Piotr
Komentarz
-
-
Pytam bo u mnie terkotanie występuje tylko w okolicach zera i poniżej, to prawidłowość już potwierdzona kilkukrotnie. Teraz gdy jest ciepło słychać rzadko terkotanie lub tylko głośniejszy "szum"Sprzedam oryginalny zestaw z Skoda Octavia II: Ramka montażowa, kostka ISO, separator - POLECAM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez luckylucPytam bo u mnie terkotanie występuje tylko w okolicach zera i poniżej, to prawidłowość już potwierdzona kilkukrotnie. Teraz gdy jest ciepło słychać rzadko terkotanie lub tylko głośniejszy "szum"
Komentarz
-
-
heja!! no i naprawione!! takie przynajmniej pierwsze wrażenie,
u Bednarka wymienili filtr paliwa, -> pomogło !!
podobno ma on jakiś czujnik, ewentualnie komputer na podstawie jego wskazań steruje pracą pompy, terkotania chwilowo brak i cichutko!
Jest jeszcze jeden obiaw podobny do gwizdów/delikatnego syczenia ale to juz wina bezpośrednia pompy. u mnie cos takiego jest ale bardzo cichutko i jak sie przytknie ucho bezpośrednio pod siedzenie.
Siedząc za kierownicą znowu błoga cisza!! 8) :szeroki_usmiechkiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
u mnie terkotało gdzieś od 5kkm, nie miałem czasu jechac ale wreszcie znalazłem chwile i teraz przy przebiegu 11 tysi km podjechałem, podobno u Bednara to trzeci przypadek i podobno "każdy troche inny" hahahah
Podobno kierownik serwisu wpadł na ten pomysł niedawno i pomaga na typowe terkotanie (ten świst jest nie do usunięcia, moza tylko dodatkowo wygłuszać)
U mnie zrobili typowo tzn. postanowili wymienić filtr i sprawdzić co bedie dalej..... hahah
No i fartem lub nie trafilikiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jamesbondzioheja!! no i naprawione!! takie przynajmniej pierwsze wrażenie,
u Bednarka wymienili filtr paliwa, -> pomogło !!
W silnikach TSi ten element wystepuje razem i jest w zasadzie nie wymienialny.
Nawet w czynnościach serwisowych brak wzmianki o wymianie filtra.
Ta jednostkowa w tym przypadku wymiana moze byc poczatkiem szerszej akcji wymian, ale cos czuje ze oficjlanie sie do tego nie przyznają i bedą wymieniali po cichu mowiac ze wymienili filtr.
Komentarz
-
-
well... a to pompa paliwa nie jest w baku?? (pod siedzeniem) a sam filtr w koło nadkola? zrobiłem fotki , moge wkleić :-)
oznaczenie wymienionego elementu to 1KO 201 051C
stałem przy aucie.. widziałem jak grzebali
znalazłem jakiegoś linka:
kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
jamesbondzio, Ameryka nie została odkryta, taki lub podobnie działający filtr paliwa jest stosowany np. w Fabiach od 2002roku (z tym że w Fabiach wymieniało się sam filtr, a zaworek upustowy był na stałe w aucie, tutaj jest w filtrze zabudowany) i innych autach benzynowych koncernu VW. Filtr jest z zaworem przelewowym. Wtedy do silnika idzie jeden przewód paliwowy i jest w nim utrzymywane jednakowe ciśnienie, nadmiar paliwa jest przez zawór "przelewowy" wlewany z powrotem do baku. Zawór przelewowy to nic innego jak membrana ze sprężyną.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
AdamB, hehehe ja nie mówie ze odkryto Ameryke, napisałem tylko co wymienili, ze to nie pompe i że pomogło :-)kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
jamesbondzio, a ja napisałem że prawdopodobnie problem tkwi w filtrze paliwa lub zaworku przelewowym w filtrze na stronie 5 to mnie "zainteresowani" olali, zamiast to sprawdzić. Filtr można było samemu wymienić dla sprawdzenia, koszt pewnie z 70zł.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
zawsze wchodze ... od 6 lat ponad. nigdy nie protestowalikiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
Komentarz