Po czyszczeniu klimy pianką problem ze wspomaganiem 3 gen.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 11009
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    Zamieszczone przez pio900
    Temperature: -70.0°C
    bardziej bym obstawiał cały sterownik maglownicy ?
    lub zakłócenia jakieś

    [ Dodano: Pon 24 Lis, 14 20:09 ]
    na pewno sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki?
    bo w tym pierwszym skanie jest mnóstwo niekomunikatywnych sterowników
    tak jakby nagle .....

    [ Dodano: Pon 24 Lis, 14 20:14 ]
    hm, hm, zaraz, zaraz
    jak się przyjrzycie, to można zauważyć, że brak komunikacji zgłosiły sterowniki pracujące na magistrali CAN napędu
    oczywiście maglownica też pracuje na tej magistrali
    co zostało zalane? AFS, który też pracuje na tej magistarali
    bezpieczniki to sobie podaruj, ale odepnij sterownik poziomowania i zobacz wtedy co z maglownicą
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    • patryk23
      L&K
      • 2011
      • 1105
      • Octavia II (1Z3)
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #27
      krzynol, Ale w takim przypadku powinien byc permanentny brak komunikacji po całej linii can napędu. Jakby krzaczył to tylko ten jeden (przyjmując zasadę działania Can . Tu łączy się z maglem ,ale nie dostaje info jednego czujnika.

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 11009
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #28
        Zamieszczone przez patryk23
        ale nie dostaje info jednego czujnika
        nie tylko, te dodatkowe błędy w sterowniku magla są zastanawiające
        dodatkowo AFS korzysta z czujnika skrętu, do skręcania świateł
        no taki mam pomysł na sprawdzenie ... odpiąć AFS i zobaczyć

        miałem kiedyś podobnie w op-comie oplowym, walił błędami jakiś jeden sterownik
        a okazało się, że moduł AFS (umieszczony w lewej lampie!) był przegniły i walił po canie, a tamten sterownik wariował
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • patryk23
          L&K
          • 2011
          • 1105
          • Octavia II (1Z3)
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #29
          Przydałby się aktualny status auta z obecnymi błedami. I zobaczyć co dała Twoja sugestia.

          Komentarz

          • jarekbarcaaa
            Ambiente
            • 2013
            • 204

            #30
            dlaczego do aso nie jedziesz?

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #31
              A po co ma do ASO pojechać, żeby mu powiedzieli, że już po gwarancji i do zapłaty 1200 :shock: :?:
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • jarekbarcaaa
                Ambiente
                • 2013
                • 204

                #32
                jak po gwarancji to skoda daje rok?

                Komentarz

                • pio900
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 106
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                  • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez krzynol
                  Zamieszczone przez patryk23
                  ale nie dostaje info jednego czujnika
                  nie tylko, te dodatkowe błędy w sterowniku magla są zastanawiające
                  dodatkowo AFS korzysta z czujnika skrętu, do skręcania świateł
                  no taki mam pomysł na sprawdzenie ... odpiąć AFS i zobaczyć

                  miałem kiedyś podobnie w op-comie oplowym, walił błędami jakiś jeden sterownik
                  a okazało się, że moduł AFS (umieszczony w lewej lampie!) był przegniły i walił po canie, a tamten sterownik wariował
                  No i to jest porada wujku. Pysznie! Jutro spróbuję taki scenariusz. Dam znać co nowego wyrosło w skanie. Dzięki. Już traciłem wiarę, że ktokolwiek przeczyta post ze zrozumieniem i się nad tym pochyli. Gigantyczne dzięki za podpowiedź.

                  [ Dodano: Pon 24 Lis, 14 22:28 ]
                  Zamieszczone przez jarekbarcaaa
                  jak po gwarancji to skoda daje rok?
                  Chassis Type: 7N0

                  VIN i oznaczenie 5P to raczej nie identyfikacja skody... :wink:

                  [ Dodano: Sob 29 Lis, 14 08:49 ]
                  Koledzy oficjalnie zamykam konkurs zgaduj zgadula! Niestety nikt nie zgadł. Dziękuję wszystkim, którzy starali się dać konstruktywne wskazówki. Nie dziękuję czarnowidzom i defetystom. Naprawiłem wspomaganie.

                  Dla potomnych przy tak dziwnych błędach, o których nawet ross-techowi się nie śniło w module [44] wspomaganie kierowania oraz braku wspomagania (twarda kiera) należy wykonać procedurę inicjacji kąta skrętu inną niż podają źródła. Na podnośniku (koła w górze) dajemy kierą do lewej->prawej do oporu i tak 4 razy. Za 5 razem wspomaganie ożyło! Kontrolki: wsp(czerwona), ESP, TPMS zgasły. Nadmienię, że gdy koła były na glebie to się nie udawało, mimo info z bloków pomiarowych, że kalibracja g85 wykonana prawidłowo. Wszystko działa brak błędów w całej sieci CAN. Czujnik g269 zaczął sypać danymi.
                  Mogę pomóc z VAG-owaniem, VCP i mechaniką. Warszawa i okolice. Własny warsztat na Białołęce - MonsterGaraż
                  Samochody:
                  Astra F cabrio Bertone 1,6
                  O3 2,0TDI CKFC
                  Była:
                  O2FL 1,4TSI CAXA

                  Komentarz

                  Pracuję...