Cześć,
Jestem nowy na forum i mam nadzieję,że zagoszczę na dłużej, bo przymierzam się do kupna O3. Znalazłem taką 2.0 TDI DSG, kombi, z przebiegiem ok 110kkm, po dużej firmie korporacyjnej (cała historia, wymiana żarówek etc w ASO, wszystkie naprawy w terminie), w miarę dobrze wyposażony (bixenon, czujniki parkowania, Columbus, lusterka składne, 2xclimatronic i inne). Już jestem po oględzinach, zamówiłem sprawdzenie przez niezależnego ekspreta (autotesto). Odbyłem jazdę próbną - wsyzstko ok. . Mam kilka pytań do Was jako posiadaczy samochodu :
- jaki wygląda sprawa wygłuszenia. Obawiam się ze może być głośniej niż w moim poprzednim samochodzie (Mazda 6 I lub A4 B7). Czasami zdarzają mi się przeloty Wrocław - Przemyśl i jadę z prędkościami ponad dozwolnymi - 160-180.
- jakie są koszty wymiany oleju w skrzyni biegów (czekam mnie przy 120kkm) a nie znalazłem nigdzie w miarę aktualnych stawek (ASO vs Nie ASO)
- jakie są koszty wymiany rozrządu
- czy po gwarancji warto robić przeglądy i serwis w ASO czy poza ASO ale specjalizujący się serwis w VAGach i prowadzić osobną dokumentację
Jak by udało się podać stawki z Wro (ale nie tylko) byłbym wdzięczny
Pozdro i mam nadzieję do rychłego częstszego korespondowania
Jestem nowy na forum i mam nadzieję,że zagoszczę na dłużej, bo przymierzam się do kupna O3. Znalazłem taką 2.0 TDI DSG, kombi, z przebiegiem ok 110kkm, po dużej firmie korporacyjnej (cała historia, wymiana żarówek etc w ASO, wszystkie naprawy w terminie), w miarę dobrze wyposażony (bixenon, czujniki parkowania, Columbus, lusterka składne, 2xclimatronic i inne). Już jestem po oględzinach, zamówiłem sprawdzenie przez niezależnego ekspreta (autotesto). Odbyłem jazdę próbną - wsyzstko ok. . Mam kilka pytań do Was jako posiadaczy samochodu :
- jaki wygląda sprawa wygłuszenia. Obawiam się ze może być głośniej niż w moim poprzednim samochodzie (Mazda 6 I lub A4 B7). Czasami zdarzają mi się przeloty Wrocław - Przemyśl i jadę z prędkościami ponad dozwolnymi - 160-180.
- jakie są koszty wymiany oleju w skrzyni biegów (czekam mnie przy 120kkm) a nie znalazłem nigdzie w miarę aktualnych stawek (ASO vs Nie ASO)
- jakie są koszty wymiany rozrządu
- czy po gwarancji warto robić przeglądy i serwis w ASO czy poza ASO ale specjalizujący się serwis w VAGach i prowadzić osobną dokumentację
Jak by udało się podać stawki z Wro (ale nie tylko) byłbym wdzięczny
Pozdro i mam nadzieję do rychłego częstszego korespondowania