Zerwany rozrząd- problemy z naprawą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Razian
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez zadariusz1 Zobacz wpis
    A jaki przebieg auta, że już wtryski były wymieniane
    Przebieg to 180tyś ale podejrzewam że były wadliwe bo w serwisie przy 50tyś poszło na gwarancje

    Zostaw komentarz:


  • Razian
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez gazby Zobacz wpis
    to wina wałków w głowicy to samo przechodziłem trudno je ustawic niema specjalistów moja regeneracja nic nie dała skonczyło sie na uzywce tez zerwany rozrzad 1.6 tdi 110
    No ale wałki były brane od Rapida który u nas stoi i jest to samo więc to niemożliwe

    Zostaw komentarz:


  • Razian
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez zadariusz1 Zobacz wpis
    Napiszcie przy jakim przebiegu strzelił wam rozrząd
    U mnie 180tyś, ale dziwnie bo pasek się nie zerwał tylko mu zęby pościnało. Narazie diagnoza poszła na wtryskiwacz bo po zmianie wtrysków miejscami błąd wyskakuje na innym cylindrze. Jutro się okaże

    Zostaw komentarz:


  • zadariusz1
    odpowiedział(a)
    Napiszcie przy jakim przebiegu strzelił wam rozrząd

    Zostaw komentarz:


  • gazby
    odpowiedział(a)
    to wina wałków w głowicy to samo przechodziłem trudno je ustawic niema specjalistów moja regeneracja nic nie dała skonczyło sie na uzywce tez zerwany rozrzad 1.6 tdi 110

    Zostaw komentarz:


  • zadariusz1
    odpowiedział(a)
    A jaki przebieg auta, że już wtryski były wymieniane

    Zostaw komentarz:


  • Razian
    odpowiedział(a)
    Mechanik mówił ze kompresja to około 22 bar. Wtryski są na odpowiednich miejscach, podejrzewam właśnie te wtryski też bo widziałem że w serwisie były przy 50 tysiącach wymieniane dwa więc może któryś z tych starych padł. Da się jakoś te wtryski sprawdzić bez komputera dedykowanego VAG? Mamy tylko PDL3000 dostępnego

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Skrzynia wywala bledy, bo silnik wywala - to naczynia polaczone.

    Wtryski nie sa zamienione miejscami ?? Bo tam sie koduje te wtryski w jakis magiczny sposob. Masz ewidetnie problem z dawkowaniem paliwa, stuka bo wlasnie wtrysk podaje nie tak jak trzeba.

    Kompresja jest rowna na 4 garach w okolicach tych 30bar ??

    Zostaw komentarz:


  • Razian
    odpowiedział(a)
    Na wałkach poprzestawiały się krzwyki, gość to zregenerował i wałki są okej bo przełożyliśmy z rapida i jest to samo. Kompresja jest okej, głowica była regenerowana z wymianą zaworów, było robione wszystko jak trzeba że tak powiem. Auto ogólnie po odpaleniu gaśnie po 5 sekundach, po drugim odpaleniu słychać głośny klekot który ustaje po dwóch minutach ale auto i tak klekocze troche. Do tyłu jeszcze jakoś szarpie ale do przodu nawet toczyć się nie chce. Do tego skrzynia wywala awarie coś o zbyt małym momencie
    Ostatnio edytowany przez Razian; 50040.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)


    Czyli pkt A kompresja do sprawdzenia, dwa osadzenie wtrysku.

    Po zerwanym rozrzadzie to sie wymienie zawory, a nie popychacze, albo jedno i drugie.

    A co dolegalo walkom ??

    Zostaw komentarz:


  • gacek1
    odpowiedział(a)
    A kompresja na garach po naprawie jak??

    Zostaw komentarz:


  • Razian
    rozpoczął temat Zerwany rozrząd- problemy z naprawą

    Zerwany rozrząd- problemy z naprawą

    Witam,

    mam mały problem, piszę tu bo może ktoś zna się na tym albo spotkał już się z taką sytuacją bo ja jestem bezradny. Kupiłem Octavie III 2015r. 1.6 TDI DSG z zerwanym rozrządem, wymieniliśmy popychacze, uszczelki, zregenerowałem wałki rozrządu oraz głowicę i splanowałem ją. Aktualnie auto po odpaleniu bez dodawania gazu pracuje dosłownie 5 sekund i silnik gaśnie ale w taki sposób jakby się dusił, pracuje nierówno i ma duże wibracje. Komputer pokazuje kod błędu P100500. W internecie piszą mało ale znalazłem coś o wtryskiwaczach, czujniku położenia wałka korbowego, popychaczach, wtryskach. Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Pracuję...