Witam.
Pacjent Skoda Octavia 1,6 TDI 110KM 5 biegów 2018rok, przebieg 92000km
Przed 2 miesiącami na trasie został zerwany pasek rozrządu. Samochód na lawecie przyjechał do ASO Skoda Plichta. Wymieniony został silnik na nowy z wtryskami. Osprzęt został stary. Po testach okazało się że auto nie ma mocy więc wymienili również EGR.
Odebrałem samochód i wydawało mi się że chodzi za głośno i szarpie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu na 5 biegu- zdecydowanie bardziej jak silnik jest ciepły. Dodatkowo zapaliła się kontrolka silnika (błąd DPF)
Samochód wrócił do ASO. Poprosiłem o sprawdzenie poduszek pod skrzynią i silnikiem- są podobno ok. Poprosiłem o sprawdzenie sprzęgła- koło zamachowe jest jednomasowe więc nie ma się jak zepsuć a sprzęgło wymieniłem na nowe.
Niestety samochód nadal szarpie przy dodaniu gazu głownie na 5 biegu.
Co to może być? Czy jest możliwość że przepływomierz?
Jakieś pomysły??
Pacjent Skoda Octavia 1,6 TDI 110KM 5 biegów 2018rok, przebieg 92000km
Przed 2 miesiącami na trasie został zerwany pasek rozrządu. Samochód na lawecie przyjechał do ASO Skoda Plichta. Wymieniony został silnik na nowy z wtryskami. Osprzęt został stary. Po testach okazało się że auto nie ma mocy więc wymienili również EGR.
Odebrałem samochód i wydawało mi się że chodzi za głośno i szarpie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu na 5 biegu- zdecydowanie bardziej jak silnik jest ciepły. Dodatkowo zapaliła się kontrolka silnika (błąd DPF)
Samochód wrócił do ASO. Poprosiłem o sprawdzenie poduszek pod skrzynią i silnikiem- są podobno ok. Poprosiłem o sprawdzenie sprzęgła- koło zamachowe jest jednomasowe więc nie ma się jak zepsuć a sprzęgło wymieniłem na nowe.
Niestety samochód nadal szarpie przy dodaniu gazu głownie na 5 biegu.
Co to może być? Czy jest możliwość że przepływomierz?
Jakieś pomysły??