Ładowanie jest zaraz po odpaleniu auta we wszystkich samochodach ( sic! przepraszam PF 126 p -wersja z prądnicą ( ok 1977 r ) ma inaczej )
Jezeli nie gaśnie kontrolka ładowania tzn jest problem albo z alternatorem, albo z upływem prądu . Ładowanie jest zawsze stale ( bez względu na obroty - no moze sie troche wachać 0,1V max ) po to jest regulator napiecia . Moze być to problem albo ze szczotkami lub lużnym przewodem ( upływ prądu ) Sprawdż połaczenia i psiknij w szczeliny alternatora jakis " electric cleaner " oczywiscie zanim uruchomisz silnik odczekaj aż odparuje
Jezeli nie gaśnie kontrolka ładowania tzn jest problem albo z alternatorem, albo z upływem prądu . Ładowanie jest zawsze stale ( bez względu na obroty - no moze sie troche wachać 0,1V max ) po to jest regulator napiecia . Moze być to problem albo ze szczotkami lub lużnym przewodem ( upływ prądu ) Sprawdż połaczenia i psiknij w szczeliny alternatora jakis " electric cleaner " oczywiscie zanim uruchomisz silnik odczekaj aż odparuje
Komentarz